T-Mobile G1 Android: ikke hysteri, men tallene

Dette er en diskusjon om T-Mobile G1 Android: ikke hysteri, men tallene i HTC fora, en del av smarttelefoner kategori, kanskje det var mindre folk med en sovepose foran T-Mobile butikker i USA, men hvis ...

Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
Reageren

Nav Trådverktøy Reproduksjon
Medlem siden: 09.05.2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redaktør
14 oktober 2008
Kanskje noen var færre folk med en sovepose foran T-Mobile butikker i USA, men hvis vi skal tro de første salg, enheten er allerede svært vellykket.

Sett her dine kommentarer på artikkelen "T-Mobile G1 Android: Ingen hysteri, kalt tallene "

Link til artikkelen: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11358
Met citaat reageren

Medlem siden: 02.11.2001
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 oktober 2008
Hyggelig artikkel Charles. La oss anta at tallene Beat ...

Jeg tror iPhone 3GS kopen" onclick="replacer_hook(8)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=488235">Apple (Steve) er en mester i å skape en sprøytenarkoman. Mediet er selvsagt hyggelig for dem, fordi de vet at publikum er til å rote det hype.

HTC/ Google /T-Mobile har gjort mindre i G1, men det er også ganske bra på melding. Sannsynligvis prisen er avgjørende og ideen om at en "åpen" plattform. Det virker sterk at bare 1,5 millioner enheter i tidlig adaptere solgt så ingen tvil om det er mange "vanlige" mellom brukere.
Met citaat reageren
Medlem siden: 20 mai 2005
lerou is op de goede weg
Skriver sluts
14 oktober 2008
Jeg får følelsen av at tallene er ganske rosenrødt. Ja, vil det være en rimelig suksess på tidlige brukere og folk som ønsker en åpen plattform, men Joe har ingen melding til dem helt. Videre vet jeg ingen fra min gadget miljø som ikke engang hørt om G1 eller Android si noe med en Google-mobil telefon gjør. Av kurs som ikke er representant for USA, men en fin barometer for NL.

Kanskje det er en stor abonnement på grunnlag av at folk har valgt for denne telefonen (mange vet ikke engang at det er en forskjell mellom en Nokia Windos Mobile OS og .......) fordi basert på systemet er foretrekker ikke mange mennesker.

Vil gå til mitt nettverk håndledd hvordan det er i NL.
Met citaat reageren
Medlem siden: 02.11.2001
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 oktober 2008
I GB er det ikke så bra .. Ja, han er enda tilgjengelig her Det vil være begynnelsen av 2009 i henhold til meldingene jeg kuk fra markedet.
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Skriver sluts
14 oktober 2008
Whoops, trodde han lå, men han er allerede presentert?

Egentlig Jeg er så stygg at når han hadde ligget der alt jeg hadde gått sammen asap
Met citaat reageren
Medlem siden: 09.05.2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redaktør
14 oktober 2008
Han er stygg for en grunn: det virker som de mer eller mindre to år siden med dette motivet for å ha kommet opp, men ingen har tenkt på å gjøre den litt penere, fordi det var så fokusert på programvare.

Ex Google Mobile Product Manager Kritiserer Android G1
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Skriver sluts
14 oktober 2008
Nice artikkelen. Tenk at boksen ikke er endret, anta at den interne maskinvaren holdes godt. Gir meg inntrykk av at når operativsystemet og tilhørende elektronikk var klar til å imenad HTC i skuffen vurdert om det var en gammel design som kunne brukes. Hva et troll ....
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Siste innlegg
Etter at T-Mobile G1 Android, den ... G2? ktsang HTC 1 10 oktober 2008 09:48
T-Mobile lanserer T-Mobile G1 - den første Android telefonen Wouter HTC 12 26 september 2008 10:36
T-Mobile G1 med Google Android: mer info Wouter HTC 5 23 september 2008 22:42
4-sifret display med rullende karakterer? Roel Windows Mobile Applications 5 20 november 2002 23:23

Etiketter
android, Apple, Innlegg, google, htc, nokia, programvare, T-Mobile, T-Mobile G1, telefon, apparater

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Reproduksjon

Regler for innlegg
Du kan ikke nye tråder
Du må ikke svare på meldinger
Du kan ikke Sende vedlegg
Du må ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Til
Smileys hans Til
[IMG]Koden er Til
HTML kode er Fra
Pingbacks er Til