T-Mobile G1 Android: ikke hysteri, men tallene
Dette er en diskusjon om T-Mobile G1 Android: ikke hysteri, men tallene i HTC fora, en del av smarttelefoner kategori, kanskje det var mindre folk med en sovepose foran T-Mobile butikker i USA, men hvis ...
Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
 |
Medlem siden: 09.05.2003
Medlem siden: 02.11.2001
Hyggelig artikkel Charles. La oss anta at tallene Beat ...
Jeg tror
iPhone 3GS kopen" onclick="replacer_hook(8)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=488235">Apple (Steve) er en mester i å skape en sprøytenarkoman. Mediet er selvsagt hyggelig for dem, fordi de vet at publikum er til å rote det hype.
HTC/ Google /
T-Mobile har gjort mindre i G1, men det er også ganske bra på melding. Sannsynligvis prisen er avgjørende og ideen om at en "åpen" plattform. Det virker sterk at bare 1,5 millioner enheter i tidlig adaptere solgt så ingen tvil om det er mange "vanlige" mellom brukere.
Medlem siden: 20 mai 2005
Jeg får følelsen av at tallene er ganske rosenrødt. Ja, vil det være en rimelig suksess på tidlige brukere og folk som ønsker en åpen plattform, men Joe har ingen melding til dem helt. Videre vet jeg ingen fra min gadget miljø som ikke engang hørt om G1 eller
Android si noe med en Google-mobil telefon gjør. Av kurs som ikke er representant for USA, men en fin barometer for NL.
Kanskje det er en stor
abonnement på grunnlag av at folk har valgt for denne telefonen (mange vet ikke engang at det er en forskjell mellom en
Nokia Windos Mobile OS og .......) fordi basert på systemet er foretrekker ikke mange mennesker.
Vil gå til mitt nettverk håndledd hvordan det er i NL.
Medlem siden: 02.11.2001
I GB er det ikke så bra .. Ja, han er enda tilgjengelig her

Det vil være begynnelsen av 2009 i henhold til meldingene jeg kuk fra markedet.
Whoops, trodde han lå, men han er allerede presentert?
Egentlig Jeg er så stygg at når han hadde ligget der alt jeg hadde gått sammen asap
Medlem siden: 09.05.2003
Nice artikkelen. Tenk at boksen ikke er endret, anta at den interne maskinvaren holdes godt. Gir meg inntrykk av at når operativsystemet og tilhørende elektronikk var klar til å imenad
HTC i skuffen vurdert om det var en gammel design som kunne brukes. Hva et troll ....
 |
|
Etiketter
|
android, Apple, Innlegg, google, htc, nokia, programvare, T-Mobile, T-Mobile G1, telefon, apparater  |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)
|
|
|
| Trådverktøy |
|
|
| Reproduksjon |
Lineær visning
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke nye tråder