Jeg vil QVGA eller VGA?

Dette er en diskusjon om Jeg vil QVGA eller VGA? i Windows Mobile Applications fora, en del av Windows Mobile kategorien, har jeg sett flere tråder på dette forumet, selv svært mugne, men ingen steder finner jeg at jeg ...

Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
Reageren

Nav Trådverktøy Reproduksjon
Medlem siden: 21.11.2008
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Skriver sluts
12 januar 2009
Jeg har sett flere tråder på dette forumet, selv svært mugne, men ingen steder finner jeg at jeg gjør forskjellen mellom QVGA-og VGA. Er dette med TomTom, Bilder, videoer?

Vennlig hilsen
Marcel
Jeg snakker et ord tysk űberhaupt men ... (Herman Hermits)
Met citaat reageren

Medlem siden: 08.08.2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Skriver sluts
12 januar 2009
VGA gir et skarpere bilde QVGA, kan den også være mer på skjermen.
Dette merket vil ikke være PIM-programmer (eller skarpere, men det er ikke lenger på), men i leseren, word, excel. Det gjenstår, zoomet, alt fint skjermen (på en iPAQ 214 allikevel)
Met citaat reageren
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Skriver sluts
12 januar 2009
Jeg brukte 1x excel ... men jeg var ikke fornøyd. Selv på min 19 "skjerm til PC har jeg problemer med. Det eneste jeg gjør er å ringe, TT og internett med smarttelefonen min. Så utgangspunktet det lønner seg ikke å vurdere en enhet med VGA?
Met citaat reageren
Medlem siden: 11.01.2004
aevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
12 januar 2009
Din dag skjermen er vakker stenose. Jeg har lagt merke til med X7510.
Met citaat reageren
Medlem siden: 08.08.2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Skriver sluts
12 januar 2009
Hvis internett du ser mye mer og skarpere.
Det er sant at en ipaq har en 4-tommers skjerm. Det er en VGA gjort rettferdighet og "se" du mer på skjermen.

På Touch Diamond du også en VGA-skjerm, men fordi skjermen er bare 2,8 tommer (som vanlig berøring eller TyTN serien) kan ikke se deg mer. Det er mer å gjøre, og det er skarpere, men du kan ikke lese fordi den er for liten.
Her er en sammenligning mellom de to:
Mobil-review.com Forhåndsvisning av PDA - Asus MyPal A730
(Det er et skjermbilde i detalj nederst på siden)
Eller her
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
en sammenligning ...

Her
Anmeldelse: VGA vs QVGA «ENCORE (VGA) Pocket PC
et fint bilde for skarphet ...

Og her
Mobil YazÄ ± Lar: Hva er forskjellen mellom VGA og QVGA skjerm?: 100% Orijinal  ° à § erik
ser bra bilder (også navigasjon)
Met citaat reageren
Medlem siden: 03.08.2004
Paddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av Marcel1966 Bekijk bericht
Jeg brukte 1x excel ... men jeg var ikke fornøyd. Selv på min 19 "skjerm til PC har jeg problemer med. Det eneste jeg gjør er å ringe, TT og internett med smarttelefonen min. Så utgangspunktet det lønner seg ikke å vurdere en enhet med VGA?
Det spørsmålet, hver eneste svaret for seg selv. Jeg tror (W) VGA-skjermen på Touch HD er mye bedre enn QVGA skjerm som jeg var på Qtek 2020 eller Vario jeg hadde.

Sammenlign dette med en lavere oppløsning på datamaskinen. Gjør din skjermen en gang i 640 * 480-modus. Dette ligner på QVGA mi. Deretter satte den på 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og oppdage forskjellen.

Før du mishandling, kritisere og beskylde. Bare gå en mil i mine sko (c) Joe South
http://www.youtube.com/watch?v=L743BdtV50c
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av aevries Bekijk bericht
Din dag skjermen er vakker stenose. Jeg har lagt merke til med X7510.
At ting er så stor som min 19 "skjerm ... selvfølgelig er det bedre
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av huplahoi Bekijk bericht
Hvis internett du ser mye mer og skarpere.
Det er sant at en ipaq har en 4-tommers skjerm. Det er en VGA gjort rettferdighet og "se" du mer på skjermen.

På Touch Diamond du også en VGA-skjerm, men fordi skjermen er bare 2,8 tommer (som vanlig berøring eller TyTN serien) kan ikke se deg mer. Det er mer å gjøre, og det er skarpere, men du kan ikke lese fordi den er for liten.
Her er en sammenligning mellom de to:
Mobil-review.com Forhåndsvisning av PDA - Asus MyPal A730
(Det er et skjermbilde i detalj nederst på siden)
Eller her
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
en sammenligning ...

Her
Anmeldelse: VGA vs QVGA «ENCORE (VGA) Pocket PC
et fint bilde for skarphet ...

Og her
Mobil YazÄ ± Lar: Hva er forskjellen mellom VGA og QVGA skjerm?: 100% Orijinal  ° à § erik
ser bra bilder (også navigasjon)
Takk en meget ... jeg har noe å gjøre!
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av Paddy31 Bekijk bericht
Det spørsmålet, hver eneste svaret for seg selv. Jeg tror (W) VGA-skjermen på Touch HD er mye bedre enn QVGA skjerm som jeg var på Qtek 2020 eller Vario jeg hadde.

Sammenlign dette med en lavere oppløsning på datamaskinen. Gjør din skjermen en gang i 640 * 480-modus. Dette ligner på QVGA mi. Deretter satte den på 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og oppdage forskjellen.

Takk for forklaring, er det klart for meg (der). Kanskje jeg skal bare prøve den med en VGA-enhet, 2,8 "
Met citaat reageren
Medlem siden: 22.12.2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
12 januar 2009
Eller gå et skritt videre med WVGA.
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av montfort Bekijk bericht
Eller gå et skritt videre med WVGA.
og Jip og Janneke språk .... wasda?
Met citaat reageren
Medlem siden: 22.12.2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
12 januar 2009
Like Jip som QVGA.
WVGA er bred VGA: 800 * 480
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av montfort Bekijk bericht
Like Jip som QVGA.
WVGA er bred VGA: 800 * 480
Whahaha

Maarre ... Jeg hadde alt håp på Christmas lotteriet, men akk! Jeg hadde hørt veien fortsatt rødt ...

Men enhetene har WVGA?
Met citaat reageren
Medlem siden: 05.09.2005
holybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
12 januar 2009
Jeg forstår spørsmålet, jeg ikke helt.

Du Til VGA. Hvorfor skulle noen ikke VGA er hinsides meg. Du kan finne all informasjon av QVGA på en VGA-skjerm størrelse på samme vis, vil bare innebære en mye skarpere.

Jeg tror spørsmålet er mer: Har du behov for VGA, QVGA eller har du nok.
Mitt syn i saken er enkel: Det er lenge gått bra med QVGA, og hvis du ikke er krevende det fungerer fremdeles.
Men VGA vil gi deg flere detaljer eller hvis du har mer skarphet er krevende, og det viser alle programmer er funnet i større eller mindre grad.

Ulempen er at en VGA-skjerm i seg selv er krevende, slik at for eksempel energibruken går også opp.

WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, slik som Touch HD og X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">Xperia X1. Så skarpe som VGA, men en større skjerm.
Met citaat reageren
Skriver sluts
12 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av holybear Bekijk bericht
Jeg forstår spørsmålet, jeg ikke helt.

Du Til VGA. Hvorfor skulle noen ikke VGA er hinsides meg. Du kan finne all informasjon av QVGA på en VGA-skjerm størrelse på samme vis, vil bare innebære en mye skarpere.

Jeg tror spørsmålet er mer: Har du behov for VGA, QVGA eller har du nok.
Mitt syn i saken er enkel: Det er lenge gått bra med QVGA, og hvis du ikke er krevende det fungerer fremdeles.
Men VGA vil gi deg flere detaljer eller hvis du har mer skarphet er krevende, og det viser alle programmer er funnet i større eller mindre grad.

Ulempen er at en VGA-skjerm i seg selv er krevende, slik at for eksempel energibruken går også opp.

WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, slik som Touch HD og X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">Xperia X1. Så skarpe som VGA, men en større skjerm.
Alt er meg en mye klarere. Og som jeg rapportert tidligere ... jeg ser den igjen på staten lotteriet.
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Siste innlegg
[Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] xcilion Windows Mobile Applications 48 30 april 2009 21:20
Skjermen av VGA til QVGA i WM5 Nielex Windows Mobile 0 27 september 2007 17:36
VGA / QVGA MisterMeJ Windows Mobile Applications 2 25 juni 2006 13:36
TomTom Mobile 5.20 ut satt: QVGA-støtte Wouter TomTom Navigator for PDA 44 01.02.2006 10:44
QVGA-eller VGA? patfee Windows Mobile Applications 4 10 januar 2006 07:30

Etiketter
alle programmer, ASUS, datamaskin, diamant, Bilder, Internett, ipaq, MyPal, navigasjon, PDA, PIM, Qtek, skjermen, smarttelefonen, snap, tomtom, Vario, Ting å gjøre, XPERIA

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Reproduksjon

Regler for innlegg
Du kan ikke nye tråder
Du må ikke svare på meldinger
Du kan ikke Sende vedlegg
Du må ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Til
Smileys hans Til
[IMG]Koden er Til
HTML kode er Til
Pingbacks er Til