Dette er en diskusjon om Jeg vil QVGA eller VGA? i Windows Mobile Applications fora, en del av Windows Mobile kategorien, har jeg sett flere tråder på dette forumet, selv svært mugne, men ingen steder finner jeg at jeg ...
Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)![]() |
|
|
Nav | Trådverktøy | Reproduksjon |
|
Jeg brukte 1x excel ... men jeg var ikke fornøyd. Selv på min 19 "skjerm til PC har jeg problemer med. Det eneste jeg gjør er å ringe, TT og internett med smarttelefonen min. Så utgangspunktet det lønner seg ikke å vurdere en enhet med VGA?
|
|
Hvis internett du ser mye mer og skarpere.
Det er sant at en ipaq har en 4-tommers skjerm. Det er en VGA gjort rettferdighet og "se" du mer på skjermen. På Touch Diamond du også en VGA-skjerm, men fordi skjermen er bare 2,8 tommer (som vanlig berøring eller TyTN serien) kan ikke se deg mer. Det er mer å gjøre, og det er skarpere, men du kan ikke lese fordi den er for liten. Her er en sammenligning mellom de to: Mobil-review.com Forhåndsvisning av PDA - Asus MyPal A730 (Det er et skjermbilde i detalj nederst på siden) Eller her http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html en sammenligning ... Her Anmeldelse: VGA vs QVGA «ENCORE (VGA) Pocket PC et fint bilde for skarphet ... Og her Mobil YazÄ ± Lar: Hva er forskjellen mellom VGA og QVGA skjerm?: 100% Orijinal  ° à § erik ser bra bilder (også navigasjon) |
|
Det spørsmålet, hver eneste svaret for seg selv. Jeg tror (W) VGA-skjermen på Touch HD er mye bedre enn QVGA skjerm som jeg var på Qtek 2020 eller Vario jeg hadde.
Sammenlign dette med en lavere oppløsning på datamaskinen. Gjør din skjermen en gang i 640 * 480-modus. Dette ligner på QVGA mi. Deretter satte den på 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og oppdage forskjellen. ![]() |
|
Jeg forstår spørsmålet, jeg ikke helt.
Du Til VGA. Hvorfor skulle noen ikke VGA er hinsides meg. Du kan finne all informasjon av QVGA på en VGA-skjerm størrelse på samme vis, vil bare innebære en mye skarpere. Jeg tror spørsmålet er mer: Har du behov for VGA, QVGA eller har du nok. Mitt syn i saken er enkel: Det er lenge gått bra med QVGA, og hvis du ikke er krevende det fungerer fremdeles. Men VGA vil gi deg flere detaljer eller hvis du har mer skarphet er krevende, og det viser alle programmer er funnet i større eller mindre grad. Ulempen er at en VGA-skjerm i seg selv er krevende, slik at for eksempel energibruken går også opp. WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, slik som Touch HD og X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">Xperia X1. Så skarpe som VGA, men en større skjerm. |
![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Siste innlegg |
| [Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Windows Mobile Applications | 48 | 30 april 2009 21:20 |
| Skjermen av VGA til QVGA i WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 september 2007 17:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Windows Mobile Applications | 2 | 25 juni 2006 13:36 |
| TomTom Mobile 5.20 ut satt: QVGA-støtte | Wouter | TomTom Navigator for PDA | 44 | 01.02.2006 10:44 |
| QVGA-eller VGA? | patfee | Windows Mobile Applications | 4 | 10 januar 2006 07:30 |
| Etiketter |
| alle programmer, ASUS, datamaskin, diamant, Bilder, Internett, ipaq, MyPal, navigasjon, PDA, PIM, Qtek, skjermen, smarttelefonen, snap, tomtom, Vario, Ting å gjøre, XPERIA |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Reproduksjon | |
|
|
|