WMDC synkronisere kalenderen med Vista x64

Dette er en diskusjon om WMDC synkronisere kalenderen med Vista x64 i Windows Mobile Sync fora, en del av Windows Mobile kategorien, kan jeg ikke kontakt via bluetooth med Windows Mobile Device Center, x64 Vista. Noen ideer? Jeg ønsker å bruke ...

Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
Reageren

Nav Trådverktøy Reproduksjon
Medlem siden: 05.09.2006
jansfotos is op de goede weg
Er godt i gang
10 februar 2008
Jeg kan ikke kontakte via bluetooth Windows Mobile Device Center, Vista x64. Noen ideer? Jeg ønsker å inkludere outlook kalender synkronisering via Bluetooth.
Met citaat reageren

Medlem siden: 25 mai 2004
dicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
10 februar 2008
Hvilke tiltak har du tatt for å opprette en tilkobling?
Og du får en feilmelding?

Hvilken enhet har du?

Edit: Her er hva: Slik Sync via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet
PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC på Vista
Met citaat reageren
Medlem siden: 10 februar 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
10 februar 2008
Du kan synkronisere via USB?

Gash
modernnomads.info, The sted for forretningsreisende mobile PocketPC brukere og deres ledere.
Wiki Master Nederlandske Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Er godt i gang
10 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av JvanEkris Bekijk bericht
Du kan synkronisere via USB?

Gash
Ja, via USB alt er perfekt!
Met citaat reageren
Er godt i gang
10 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av dicbro Bekijk bericht
Hvilke tiltak har du tatt for å opprette en tilkobling?
Og du får en feilmelding?

Hvilken enhet har du?

Edit: Her er hva: Hvordan synkronisere via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet
PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC på Vista
Takk for webadressene, men dessverre det ikke har hjulpet.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av jansfotos Bekijk bericht
Ja, via USB alt er perfekt!
Ok, det er en start. Hvordan fikk du prøver å koble til BT?

Gash
modernnomads.info, The sted for forretningsreisende mobile PocketPC brukere og deres ledere.
Met citaat reageren
Medlem siden: 18.01.2005
gnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
gnrgnr is offline
Mobilyz Guru
11 februar 2008
I mitt hus denne kombinasjonen fungerer feilfritt.

Windows Vista Ultimate x64
Dell BT kortleseren
Office 2007 Professional Plus
Windows Mobile Device Center.

Jeg lager min første TyTN via en BT ActiveSync-tilkobling til PC.
Jeg venter et øyeblikk før den er oppnådd.
Hvis dette skjer jeg synkronisere med PC min.
Ingen problemer oppstod.
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Quote:
Ok, det er en start. Hvordan fikk du prøver å koble til BT?

Gash
Bluetooth Explorer av TyTN II til PC og vice versa også sende filer. Men med Windows Mobile Device Center får jeg TyTN II ikke vil bli sett til å omfatte kalender synkronisering.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Men du har en ActiveSync-port aktivert?

Gash
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Jeg håper det. I TyTN II er COM5.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Kunne du også kan se hvor du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync

Jeg forstår dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync.

Gash
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Quote:
Vil du godtar og se hva du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync

Jeg forstår dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync.

Gash
Done, jeg på min TyTN II Bluetooth ActiveSync og kan ikke bokse den ikke tikk ikke
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Siste innlegg
WMDC og Vista Sync via Bluetooth med ASUS 636n WM6 Jefferson ASUS 5 28 desember 2008 03:32
Windows Vista Calendar sync Ferryll Windows Mobile Sync 2 10 januar 2008 10:48
Synkronisere MDA under vista jankoi Windows Mobile Sync 16 26 desember 2007 06:14
Synkronisering problem [USB] [Vista] [WMDC] elwindokter Windows Mobile Sync 5 31 mai 2007 10:35
HP iPAQ 6915 og Vista WMDC audiocom HP 9 08.02.2007 10:12

Etiketter
ActiveSync, agenda, bluetooth, Outlook, perfekt, problemer, synkronisere, link, vista, Windows Mobile, WMDC

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Reproduksjon

Regler for innlegg
Du kan ikke nye tråder
Du må ikke svare på meldinger
Du kan ikke Sende vedlegg
Du må ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Til
Smileys hans Til
[IMG]Koden er Fra
HTML kode er Fra
Pingbacks er Til