Dette er en diskusjon om WMDC synkronisere kalenderen med Vista x64 i Windows Mobile Sync fora, en del av Windows Mobile kategorien, kan jeg ikke kontakt via bluetooth med Windows Mobile Device Center, x64 Vista. Noen ideer? Jeg ønsker å bruke ...
Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)![]() |
|
|
Nav | Trådverktøy | Reproduksjon |
|
Hvilke tiltak har du tatt for å opprette en tilkobling?
Og du får en feilmelding? Hvilken enhet har du? Edit: Her er hva: Hvordan synkronisere via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC på Vista |
|
Vil du godtar og se hva du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync
Jeg forstår dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync. Gash |
![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Siste innlegg |
| WMDC og Vista Sync via Bluetooth med ASUS 636n WM6 | Jefferson | ASUS | 5 | 28 desember 2008 03:32 |
| Windows Vista Calendar sync | Ferryll | Windows Mobile Sync | 2 | 10 januar 2008 10:48 |
| Synkronisere MDA under vista | jankoi | Windows Mobile Sync | 16 | 26 desember 2007 06:14 |
| Synkronisering problem [USB] [Vista] [WMDC] | elwindokter | Windows Mobile Sync | 5 | 31 mai 2007 10:35 |
| HP iPAQ 6915 og Vista WMDC | audiocom | HP | 9 | 08.02.2007 10:12 |
| Etiketter |
| ActiveSync, agenda, bluetooth, Outlook, perfekt, problemer, synkronisere, link, vista, Windows Mobile, WMDC |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Reproduksjon | |
|
|
|