WMDC, inkludert kalender synkronisert Vista x64

Dette er en diskusjon om WMDC, inkludert kalender synkronisert Vista x64 i Windows Mobile Sync Forum, en del av Windows Mobile kategori, kan jeg ikke kontakt via bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg ønsker fra ...

Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)
Reageren

Link Tilbake Trådverktøy Utsikt
Medlem siden: 5 september 2006
jansfotos is op de goede weg
Er godt i gang
10 februar 2008
Jeg får ikke kontakt via bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg ønsker å inkludere outlook kalender synkronisering via Bluetooth.
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 mai 2004
dicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
10 februar 2008
Hvilke skritt du har tatt å lage en forbindelse?
Og du får en feilmelding?

Hvilken enhet har du?

Edit: Her er hva: Hvor Å Sync via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet
PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC i vista
Met citaat reageren
Medlem siden: 10 februar 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
10 februar 2008
Du kan synkronisere via USB?

Jaap
modernnomads.infoThe place for PocketPC mobile business brukere og deres ledere.
Wiki Master Nederlandske Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Er godt i gang
10 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av JvanEkris Bekijk bericht
Du kan synkronisere via USB?

Jaap
Ja, via USB alt er perfekt!
Met citaat reageren
Er godt i gang
10 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av dicbro Bekijk bericht
Hvilke skritt du har tatt å lage en forbindelse?
Og du får en feilmelding?

Hvilken enhet har du?

Edit: Her er hva: Hvor Å Sync via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet
PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC i vista
Takk for url's men dessverre er det ikke har hjulpet.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Quote:
Opprinnelig postet av jansfotos Bekijk bericht
Ja, via USB alt er perfekt!
Ok, det er en start. Hvordan fant du prøver å koble BT?

Jaap
modernnomads.infoThe place for PocketPC mobile business brukere og deres ledere.
Met citaat reageren
Medlem siden: 18 januar 2005
gnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
gnrgnr is offline
Mobilyz Guru
11 februar 2008
I huset mitt denne kombinasjonen fungerer sømløst.
Derfor
Windows Vista Ultimate x64
Dell BT Cardreader
Office 2007 Professional Plus
Windows Mobile Device Center.

Jeg gjør mitt første TyTN via en BT ActiveSync-tilkoblingen til PC-en.
Jeg venter en stund før det er oppnådd.
Hvis dette er tilfelle jeg synkronisere med PC-en min.
Ikke noe problem oppstått.
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Quote:
Ok, det er en start. Hvordan fant du prøver å koble BT?

Jaap
Med Bluetooth Explorer of the TyTN II til PC og omvendt fungerer også for filoverføringer. Men med Windows Mobile Device Center får jeg TyTN II kan ikke ses å inkludere kalenderen synkronisering.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Men du har en aktiv sync port aktivert?

Jaap
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Jeg håper det. I TyTN II er COM5.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 februar 2008
Kunne du også kan se hvor du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync

Jeg innser at dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig i hver: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync.

Jaap
Met citaat reageren
Er godt i gang
11 februar 2008
Quote:
Kunne du også kan se hvor du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync

Jeg innser at dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig i hver: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync.

Jaap
Gjort, får jeg til min TyTN II Bluetooth ActiveSync ikke boksen og kunne ikke engang merke
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Last Post
WMDC og Vista synkronisering via Bluetooth med asus 636n WM6 Jefferson ASUS 5 28 desember 2008 16:32
Synkronisering Windows Vista Kalender Ferryll Windows Mobile Sync 2 10 januar 2008 11:48
Synkronisere Mda under vista jankoi Windows Mobile Sync 16 26 dec 2007 19:14
Synkronisering problem [USB] [Vista] [WMDC] elwindokter Windows Mobile Sync 5 31 mai 2007 11:35
HP iPAQ 6915 og Vista WMDC audiocom HP 9 8 februar 2007 11:12

Etiketter
ActiveSync, agenda, bluetooth, outlook, perfect, problem, synkronisere, Connection, vista, Windows Mobile, WMDC

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Utsikt

Regler for meldinger
Din må ikke Start ny diskusjon
Din må ikke svare på meldinger
Din må ikke Sende vedlegg
Din må ikke Redigere innleggene dine

vB Code er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Ut
HTML code is Ut
Trackbacks er Til