Dette er en diskusjon om WMDC, inkludert kalender synkronisert Vista x64 i Windows Mobile Sync Forum, en del av Windows Mobile kategori, kan jeg ikke kontakt via bluetooth med Windows Mobile Device Center, Vista x64. Any ideas? Jeg ønsker fra ...
Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)![]() |
|
|
Link Tilbake | Trådverktøy | Utsikt |
|
Hvilke skritt du har tatt å lage en forbindelse?
Og du får en feilmelding? Hvilken enhet har du? Edit: Her er hva: Hvor Å Sync via Bluetooth med WMDC inne Vinduer Vista »Meg Digital Livet PPCSG> Hvordan aktiverer Bluetooth sync "på WMDC i vista |
|
Kunne du også kan se hvor du får problemer med disse instruksjonene: bluetooth sync
Jeg innser at dette er for XP, men Vista er ikke vesentlig forskjellig i hver: WMDC er bare en Hipper emballasje for ActiveSync. Jaap |
![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Last Post |
| WMDC og Vista synkronisering via Bluetooth med asus 636n WM6 | Jefferson | ASUS | 5 | 28 desember 2008 16:32 |
| Synkronisering Windows Vista Kalender | Ferryll | Windows Mobile Sync | 2 | 10 januar 2008 11:48 |
| Synkronisere Mda under vista | jankoi | Windows Mobile Sync | 16 | 26 dec 2007 19:14 |
| Synkronisering problem [USB] [Vista] [WMDC] | elwindokter | Windows Mobile Sync | 5 | 31 mai 2007 11:35 |
| HP iPAQ 6915 og Vista WMDC | audiocom | HP | 9 | 8 februar 2007 11:12 |
| Etiketter |
| ActiveSync, agenda, bluetooth, outlook, perfect, problem, synkronisere, Connection, vista, Windows Mobile, WMDC |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Utsikt | |
|
|