Dette er en diskusjon om TomTom 5 på Yakumo Delta 300 i TomTom Navigator for PDA forum, en del av Windows Mobile kategorien navigasjon, gir Garmin på nettstedet sitt at Tomtom 5 er ikke egnet for Mio 300 Yakumo Delta (er ...
Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)![]() |
|
|
Link Tilbake | Trådverktøy | Utsikt |
|
Opprinnelig postet av Dylan18
oops .. beklager
da partiet er ikke for meg. Dette kommer til å endre? aparate at det vil bli støttet? |
|
Opprinnelig postet av boy1975
Tomtom har på nettstedet sitt at Tomtom 5 er ikke egnet for Yakumo Delta 300
Mio (PDA er fortsatt den samme?) Ville bli støttet.Har noen erfaring med eller tips om hvor å installere TomTom 5 ennå? The Delta 300 ville gjøre det svært godt egnet til å være bygd av GPS-antennen. |
|
Opprinnelig postet av Michel_6
Min avgjørelse er at tomtom5 vil fungere like godt på Yakumo deltaet 300gps som Mitac Mio 168, TomTom bare ikke offisielt støtter deres produkt for PDA på grunn av manglende testresultater.
I alle fall bestilt jeg oppgraderingen. Michel |
|
Opprinnelig postet av remcomo
Jeg er en x Yakumo PDA Delta kjøpte den med en integrert Sirf Star III GPS-mottaker (20 kanaler). Jeg har prøvd TT3 og TT5 første du får meldingen "ingen GPS-enheten" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tar vanligvis 3 til 10 minutter eller lenger. Også kommer når du navigerer på signalveien og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi all programvaren du installerer en konflikt gjør. Hvem kan hjelpe meg slik at TT fungerer, eller det ikke er noen god sjåfør av tt for SiRF Star III brikkesett?
|
![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Last Post |
| Yakumo Yakumo Delta eller Alpha? | ipaqman | Andre mobiltelefon | 8 | 10 juni 2007 04:53 |
| tomtom på Yakumo deltaet x ikke | remcomo | TomTom Navigator for PDA | 24 | 21 august 2005 17:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (eller 168 millioner) med Wi-fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 16 oktober 2004 00:01 |
| Yakumo Delta 300 GPS. | Rumocool | Andre mobiltelefon | 13 | 12 august 2004 12:45 |
| Yakumo Delta 300 / 168 Mio | dedj | Andre mobiltelefon | 2 | 28 juli 2004 22:32 |
| Etiketter |
| Erfaring, fartskameraer, Garanti, gps, MyPal, ny, PDA, perfect, problem, Programvare, tomtom, Connection, Webside, Windows Mobile |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Utsikt | |
|
|