TomTom 5 på Yakumo Delta 300

Dette er en diskusjon om TomTom 5 på Yakumo Delta 300 i TomTom Navigator for PDA forum, en del av Windows Mobile kategorien navigasjon, gir Garmin på nettstedet sitt at Tomtom 5 er ikke egnet for Mio 300 Yakumo Delta (er ...

Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)
Reageren

Link Tilbake Trådverktøy Utsikt
Medlem siden: 21 februar 2005
boy1975 is op de goede weg
Akkurat startet
14 juni 2005
Tomtom har på nettstedet sitt at Tomtom 5 er ikke egnet for Yakumo Delta 300 Mio (PDA er fortsatt den samme?) Ville bli støttet.

Har noen erfaring med eller tips om hvor å installere TomTom 5 ennå?

The Delta 300 ville gjøre det svært godt egnet til å være bygd av GPS-antennen.
Met citaat reageren
Medlem siden: 22 september 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skriver lekker Mee
14 juni 2005
Har noen allerede testet om programvaren kjører bra nå?
Jeg vil kjøpe TT5 men jeg tror det ikke mange med denne PDA.
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
14 juni 2005
Dette er på tomtom nettstedet:

Følgende enheter er for øyeblikket ikke egnet Navigator 5 for:

* Fujtsu, Siemens (alle modeller)
* Toshiba. (alle modeller
Siemens SX 56
Acer N10
Eating P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3025
ViewSonic v37
Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
ASUS MyPal (disse modellene ikke har SD-kort evner)
Met citaat reageren
Medlem siden: 22 september 2003
Dylan18 is op de goede weg
Skriver lekker Mee
14 juni 2005
oops .. beklager
da partiet er ikke for meg.

Dette kommer til å endre? aparate at det vil bli støttet?
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
14 juni 2005
Quote:
Opprinnelig postet av Dylan18
oops .. beklager
da partiet er ikke for meg.

Dette kommer til å endre? aparate at det vil bli støttet?

ff søke på forumet at noen så nyttig at det har vært arbeidet
Met citaat reageren
Medlem siden: 24 oktober 2004
Bas_je is op de goede weg
Akkurat startet
14 juni 2005
Beklager - ingenting funnet. Prøv igjen med andre ord.
Met citaat reageren
Medlem siden: 15 februar 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Akkurat startet
14 juni 2005
Quote:
Opprinnelig postet av boy1975
Tomtom har på nettstedet sitt at Tomtom 5 er ikke egnet for Yakumo Delta 300 Mio (PDA er fortsatt den samme?) Ville bli støttet.

Har noen erfaring med eller tips om hvor å installere TomTom 5 ennå?

The Delta 300 ville gjøre det svært godt egnet til å være bygd av GPS-antennen.
TomTom 5 arbeider på Yakumo deltaet 300 GPS
Du har to versjoner en: Delta 300 og Delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Medlem siden: 5 juni 2005
mikev is op de goede weg
Akkurat startet
14 juni 2005
nøyaktig, fungerer akkurat ......
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 desember 2004
Chicco is op de goede weg
Er godt i gang
14 juni 2005
Jeg helt enig, jeg har TT5 nå om 3 dager på meg Yakumo Delta 300 GPS og det fungerer uten problemer.
Met citaat reageren
Medlem siden: 23 juni 2005
Michel_6 is op de goede weg
Akkurat startet
23 juni 2005
Jeg eier tomtom3 på min Yakumo deltaet 300GPS og også leser med forundring kompatibiliteten listen over TomTom, som sier at Yakumo deltaet 300 vil være upassende for tomtom5.
Jeg har tomtom umiddelbart syntes å sette ild, og her er resultatet:

Dear Sir,

For øyeblikket har vi ingen data på denne testen at en PocketPC feilfri drift av den nye programvaren kan garantere. Av denne grunn er PocketPC ikke relevant for kompatibilitet listen. Dette er informasjon vi har av MiTAC Mio 168 og av denne grunn er dette som hensiktsmessig i listen.

Det er mulig at den nye programvaren, men vil fungere på din PocketPC, her kan vi ikke garantere det. Av den grunn er han ikke egnet i listen. Vi anbefaler at området for å overvåke. Når støtte for PocketPC vil bli tilbudt på kompatibilitetslisten.

Med vennlig hilsen,

TomTom Customer Support Team

Min avgjørelse er at tomtom5 vil fungere like godt på Yakumo deltaet 300gps som Mitac Mio 168, TomTom bare ikke offisielt støtter deres produkt for PDA på grunn av manglende testresultater.

I alle fall bestilt jeg oppgraderingen.

Michel
Met citaat reageren
Medlem siden: 14 desember 2003
Archie is op de goede weg
Akkurat startet
12 juli 2005
Noen med litt erfaring på TT5 Yakumo PDA deltaX GPS.

På denne enheten jeg kan finne noe i forumet.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
Medlem siden: 15 mai 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Skriver lekker Mee
12 juli 2005
Quote:
Opprinnelig postet av Michel_6
Min avgjørelse er at tomtom5 vil fungere like godt på Yakumo deltaet 300gps som Mitac Mio 168, TomTom bare ikke offisielt støtter deres produkt for PDA på grunn av manglende testresultater.

I alle fall bestilt jeg oppgraderingen.

Michel
Men ikke glem at et stort antall på 168 millioner brukere er svært mange problemer med TT5. Dette til tross for Mio 168 i kompatibilitetslisten. Sannsynligheten er svært stor for at du får disse problemene.
Met citaat reageren
Medlem siden: 4 juni 2004
avr is op de goede weg
avravr is offline
Akkurat startet
12 juli 2005
For meg er ikke noe problem med TT5 på Yakumo 300 GPS alt virker så langt ingen problemer
Met citaat reageren
Medlem siden: 23 juli 2005
remcomo is op de goede weg
Akkurat startet
25 juli 2005
Jeg er en x Yakumo PDA Delta kjøpte den med en integrert Sirf Star III GPS-mottaker (20 kanaler). Jeg har prøvd TT3 og TT5 første du får meldingen "ingen GPS-enheten" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tar vanligvis 3 til 10 minutter eller lenger. Også kommer når du navigerer på signalveien og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi all programvaren du installerer en konflikt gjør. Hvem kan hjelpe meg slik at TT fungerer, eller det ikke er noen god sjåfør av tt for SiRF Star III brikkesett?
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 februar 2004
noob2004 is op de goede weg
Er godt i gang
25 juli 2005
Quote:
Opprinnelig postet av remcomo
Jeg er en x Yakumo PDA Delta kjøpte den med en integrert Sirf Star III GPS-mottaker (20 kanaler). Jeg har prøvd TT3 og TT5 første du får meldingen "ingen GPS-enheten" under Enver ingen nyttig GPS-signal. Dette tar vanligvis 3 til 10 minutter eller lenger. Også kommer når du navigerer på signalveien og TT er lukket. Dette ville være et problem med Windows Mobile 2003 Second Edition, fordi all programvaren du installerer en konflikt gjør. Hvem kan hjelpe meg slik at TT fungerer, eller det ikke er noen god sjåfør av tt for SiRF Star III brikkesett?
Beklager, er SiRF Star III definitivt en forbedring på papiret bare hvis det ikke (riktig) støttes med drivere har et problem.
Foreløpig GPS sjåføren TT5 alvor utilstrekkelig.
Prøv det med stabile versjon 3.07, er det ok?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit ProClip Holder - TomTom Navigator 5.21
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Last Post
Yakumo Yakumo Delta eller Alpha? ipaqman Andre mobiltelefon 8 10 juni 2007 04:53
tomtom på Yakumo deltaet x ikke remcomo TomTom Navigator for PDA 24 21 august 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (eller 168 millioner) med Wi-fi Harley Fatboy WiFi 11 16 oktober 2004 00:01
Yakumo Delta 300 GPS. Rumocool Andre mobiltelefon 13 12 august 2004 12:45
Yakumo Delta 300 / 168 Mio dedj Andre mobiltelefon 2 28 juli 2004 22:32

Etiketter
Erfaring, fartskameraer, Garanti, gps, MyPal, ny, PDA, perfect, problem, Programvare, tomtom, Connection, Webside, Windows Mobile

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Utsikt

Regler for meldinger
Din må ikke Start ny diskusjon
Din må ikke svare på meldinger
Din må ikke Sende vedlegg
Din må ikke Redigere innleggene dine

vB Code er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML code is Til
Trackbacks er Til