Dette er en diskusjon om Jeg vil QVGA eller VGA? i Windows Mobile-programmer forum, en del av Windows Mobile-kategorien, har jeg sett flere emner på dette forumet, selv alle moldy, men ingen steder finner jeg at jeg ...
Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)![]() |
|
|
Link Tilbake | Trådverktøy | Utsikt |
|
Jeg har brukt 1x excel ... men jeg var ikke glad. Selv på min 19 "skjerm av PC jeg har problemer. Alt jeg gjør er samtale, TT og internett med smarttelefonen min. Så i utgangspunktet, lønner det seg ikke å vurdere en enhet med VGA?
|
|
Hvis du ser på internett er mye skarpere og mer.
Det er klart at en iPAQ har en 4-tommers skjerm. Det er en VGA til sin rett og virkelig "se" deg mer på skjermen. Når du Touch Diamond, men også en VGA-skjerm, fordi skjermen er kun 2,8 inches (som vanlig berøring eller TyTN serien) se deg lenger. Det er mer å gjøre og det er skarpere, men du kan ikke lese fordi den er for liten. Her er en sammenligning mellom de to: Mobile-review.com Forhåndsvisning av PDA - Asus MyPal A730 (det er en skjermdump i detalj, nederst på siden) Eller her http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html en sammenligning ... Her Anmeldelse: VGA vs QVGA «Encore's (VGA) Pocket PC et fint bilde for skarphet ... Og her Mobil YazÄ ± lar: Hva er forskjellen mellom VGA og QVGA skjerm?: 100% Orijinal Ä ° Ã § erik State vakre bilder (også på navigasjon) |
|
Det spørsmålet, svarer hver for seg. Jeg tror (W) VGA-skjermen på Touch HD mye bedre enn QVGA-skjermen på Qtek 2020, eller jeg Vario jeg hadde.
Sammenlign det med en lavere oppløsning på din datamaskin. Snu skjermen din en gang i 640 * 480 modus. Dette ligner på QVGA mi. Sett det så i 1024 * 768 eller 1280 * 1024 og oppdage forskjellen. ![]() |
|
Jeg forstår spørsmålet jeg ikke helt.
Din Til VGA. Hvorfor skulle noen ikke ønsker VGA er hinsides meg. Du finner all informasjon av samme størrelse til QVGA på en VGA-skjerm viser bare vil dette innebære mye skarpere. Jeg synes spørsmålet er: trenger du VGA, QVGA eller gode er nok. Mitt syn på saken er enkel: Det er lenge gått bra med QVGA, og hvis du ikke krever den fortsatt fungerer. Men VGA vil gi deg flere detaljer og skarpere hvis du krever det, og du ser at alle programmer trenger i større eller mindre grad. Baksiden er at en VGA skjerm selv er krevende, slik at f.eks energiforbruket også øker. WVGA er Wide VGA, så i stedet for 640x480 er 800x480, slik som Touch HD og Xperia X1. Sharp VGA, men en større skjerm. |
![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Last Post |
| [Hud] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Windows Mobile-programmer | 48 | 30 april 2009 22:20 |
| Skjermoppløsning fra VGA til QVGA på WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 september 2007 18:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Windows Mobile-programmer | 2 | 25 juni 2006 14:36 |
| TomTom Mobile 5.20 ut putte: QVGA-støtte | Wouter | TomTom Navigator for PDA | 44 | 1 februar 2006 23:44 |
| QVGA eller VGA? | patfee | Windows Mobile-programmer | 4 | 10 januar 2006 20:30 |
| Etiketter |
| asus, datamaskin, diamond, Internett, iPAQ, MyPal, Navigation, PDA, PIM, Qtek, skjerm, smarttelefonen, snap, tomtom, Vario, hva jeg skal gjøre, XPERIA |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Utsikt | |
|
|