Dette er en diskusjon om Problem med installasjon cab filer i Windows Mobile-programmer forum, en del av Windows Mobile kategorien; Modbreak Det er ikke meningen i dette forum som løsninger gitt av post eller telefon. På denne måten ...
Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)![]() |
|
|
Link Tilbake | Trådverktøy | Utsikt |
|
En cabfile du ser i trevisningen, og velg deretter kopiere.
Nå kan du gjøre to ting, åpne ActiveSync vinduet, og klikk på knappen treet, eller i vanlig treet, blar du nedover til du finner mobile aparat. Lim inn i drosjen i mappen. Åpne utforskeren på enheten, finner drosjen på, klikker du på det før det begynner å installere. Thats it, iallfall for meg, siden jeg er opptatt med WM ![]() |
|
Jeg er nå mer enn 12 timer å gjøre, og jeg håper at endelig noen mer for meg så klart og tydelig forklare hvordan jeg kan gjøre det de burde ha.
Takk! |
|
Slik app låse opp HTC Windows Mobile - Enkelt Hjelp
Her kan du finne noe annet å angi retningslinjer. Da kan du installere. |
|
Prøv det bare, gyrator kjører på min Touch HD og dette er bare en universell register innfatning. Du kan også søke etter ceregeditor, hvor du har muligheten til å automatisk låse den opp (med min egen).
For å være sikker, må du alltid ta en sikkerhetskopi. |
|
Hei Marco
CERegEditor Det virker interessant. Mener du noen ganger etter valget? Det opperating system eller enhet, blokk noen skriver til registeret. Hvis du vil deaktivere blocade, kan du bruke verktøyet innebygd i CeRegEditor, Verktøy-> Opphev register. Og jeg trenger ikke noe mer å endre min Touch HD og må da jobbe? |

![]() |
|
||||
| Diskusjon | Forfatter | Forum | Kommentarer | Last Post |
| CAB.files installere! | jspr | Windows Mobile-programmer | 18 | 18 april 2009 22:33 |
| cab filer | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 april 2008 11:56 |
| CAB-filer | hoogerhuis | Windows Mobile-programmer | 9 | 9 august 2007 23:02 |
| cab filer | chevy-fan | HTC | 2 | 31 oktober 2004 12:35 |
| Installer CAB-filer direkte fra PC til PDA | speedme | Windows Mobile-programmer | 1 | 7 februar 2003 22:55 |
Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester) |
|
| Trådverktøy | |
| Utsikt | |
|
|