Problem med installasjon cab filer

Dette er en diskusjon om Problem med installasjon cab filer i Windows Mobile-programmer forum, en del av Windows Mobile kategorien; Modbreak Det er ikke meningen i dette forum som løsninger gitt av post eller telefon. På denne måten ...

Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)
Reageren

Link Tilbake Trådverktøy Utsikt
Medlem siden: 22 mars 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
2 januar 2009
ModbreakDet er ikke meningen i dette forum som løsninger gitt av post eller telefon. På denne måten har også et annet problem stiger opp fra ingenting til dette.
Met citaat reageren
Medlem siden: 16 mai 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av postbus31 Bekijk bericht

Scheemder at leieavtalen er i Wisdom.
Dette prinsippet wieshaid motn weezn.
Binst dårlig mor enn informerer.
Scheemde, elsker deg så? Av mitt hjem sy.
Dou til groetn Henk Wijngaard.
Bie bor i landsbyer
Navigon, rett og slett best.
Met citaat reageren
Medlem siden: 2 januar 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Nytt medlem
2 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av tankliner Bekijk bericht
Send ham en e-post her.
Mail alternativet er åpen.
Plutselig ser jeg at du bor i nærheten.
Skriv inn dine tall i det, og jeg cal deg.
Så jeg satte telefonen som Tweel eev'n brann oet.
At det jevnere gange.
Er gjort høre ;-)
Met citaat reageren
Nytt medlem
2 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakDet er ikke meningen i dette forum som løsninger gitt av post eller telefon. På denne måten har også et annet problem stiger opp fra ingenting til dette.
Oops, så det for sent. Men likevel vil jeg poste løsningen her, fordi jeg antar jeg er ikke alene med dette sjenerende problemet er.

Så er alle fortsatt velkommen til å bidra med løsninger høre!
Met citaat reageren
Medlem siden: 28 januar 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
2 januar 2009
En cabfile du ser i trevisningen, og velg deretter kopiere.

Nå kan du gjøre to ting, åpne ActiveSync vinduet, og klikk på knappen treet, eller i vanlig treet, blar du nedover til du finner mobile aparat.

Lim inn i drosjen i mappen. Åpne utforskeren på enheten, finner drosjen på, klikker du på det før det begynner å installere.

Thats it, iallfall for meg, siden jeg er opptatt med WM
Met citaat reageren
Medlem siden: 16 mai 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av postbus31 Bekijk bericht
En cabfile du ser i trevisningen, og velg deretter kopiere.
Nå kan du gjøre to ting, åpne ActiveSync vinduet, og klikk på knappen treet, eller i vanlig treet, blar du nedover til du finner mobile aparat.
Lim inn i drosjen i mappen. Åpne utforskeren på enheten, finner drosjen på, klikker du på det før det begynner å installere.
Thats it, iallfall for meg, siden jeg er opptatt med WM
Min forklaring ikke, har din forklaring ikke fungerer (jeg allerede antydet, men i forskjellige ord), er det ingenting å arbeide.
Det er så rart, jeg har, som jeg hadde kontakt med telefonsich, at jeg progje samme på min enhet, Asus MyPal A 632N med WM5 som cabfile, på vei bare for å ha satt SDcard.
Og installere det bare.
Trådstarter kan si amen.
Han får det uten mulighet.
Årsak? Det er søkte.
Jeg elsker øyeblikket på WM6 som prbobleem levert.
Programaa sier at det ikke er sertifisert, og deretter brutt
Derfor bli videreført.

Men takk for forklaring, dessverre ikke.

Greetings from the Woeste Hoeve.
Navigon, rett og slett best.
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 mars 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
2 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av GuevaraNL Bekijk bericht
Jeg er nå mer enn 12 timer å gjøre, og jeg håper at endelig noen mer for meg så klart og tydelig forklare hvordan jeg kan gjøre det de burde ha.

Takk!
Slik app låse opp HTC Windows Mobile - Enkelt Hjelp

Her kan du finne noe annet å angi retningslinjer. Da kan du installere.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nytt medlem
3 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av marco899 Bekijk bericht
Slik app låse opp HTC Windows Mobile - Enkelt Hjelp

Her kan du finne noe annet å angi retningslinjer. Da kan du installere.
Som du kanskje har lest, er dette ikke en spesifikk terminal og Touch HD! Får også skriftlig om at slett ikke alle enhetene arbeider (se svar er der) og så finner jeg det vanskelig å sjonglere med noe der utfallet ikke er sikker, og i verste fall de fine tingene i hundre er.

Det jeg lurer på nå er, eller er det noe å gjøre med det faktum at jeg ICM apparatet har fått et abonnement på Vodafone (kjøpes på 2Call) Kan det være at den er låst? Du kan låses opp via programvare, men som igjen tar de nødvendige pesetas og HD-versjonen kan jeg ikke finne.

Jeg fortsatt synes det er rart. Det må være noe flere mennesker søker til Touch HD har valgt ICM og også et abonnement eller Gyrator andfere 3rdparty har programvare som kjører?

Jeg gir opp håpet ennå, og fortsatt en fungerende løsning ...
Met citaat reageren
Medlem siden: 25 mars 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
3 januar 2009
Prøv det bare, gyrator kjører på min Touch HD og dette er bare en universell register innfatning. Du kan også søke etter ceregeditor, hvor du har muligheten til å automatisk låse den opp (med min egen).
For å være sikker, må du alltid ta en sikkerhetskopi.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Nytt medlem
3 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av marco899 Bekijk bericht
Prøv det bare, gyrator kjører på min Touch HD og dette er bare en universell register innfatning. Du kan også søke etter ceregeditor, hvor du har muligheten til å automatisk låse den opp (med min egen).
For å være sikker, må du alltid ta en sikkerhetskopi.
Hei Marco

CERegEditor Det virker interessant. Mener du noen ganger etter valget?

Det opperating system eller enhet, blokk noen skriver til registeret. Hvis du vil deaktivere blocade, kan du bruke verktøyet innebygd i CeRegEditor, Verktøy-> Opphev register.

Og jeg trenger ikke noe mer å endre min Touch HD og må da arbeide?
Met citaat reageren
Nytt medlem
3 januar 2009
Quote:
Opprinnelig postet av GuevaraNL Bekijk bericht
Hei Marco

CERegEditor Det virker interessant. Mener du noen ganger etter valget?

Det opperating system eller enhet, blokk noen skriver til registeret. Hvis du vil deaktivere blocade, kan du bruke verktøyet innebygd i CeRegEditor, Verktøy-> Opphev register.

Og jeg trenger ikke noe mer å endre min Touch HD og må da jobbe?

Vel, endelig klarer det! Hadde først prøvd CeRegEditor som beskrevet ovenfor, men også at det ikke var. Plutselig så jeg lyset og trodde det aldri kan ligge på Staller Cabin! Den kvelden jeg avinstallerte det og bestemte seg for å installere på nytt. Hva var nå? Hytte som du bruker til Staller cab filer til å installere, men jeg har alltid trodd at å klikke på en cab fil som installasjonsprogrammet vil automatisk overta. Ikke så!

Du må først messe Staller klikk og derfra kan du velge hvor du vil installere CAB og hva katalog du ønsker. Jeeminee, og jeg nå mer enn 24 timer jeg satt og forhandlet å holde deg opptatt der ..

Takk for tenkning og søken etter løsninger. Nå kan jeg endelig nyte alt det gode er det denne enheten gir meg!
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Last Post
CAB.files installere! jspr Windows Mobile-programmer 18 18 april 2009 22:33
cab filer parahawk4000 HTC 1 5 april 2008 11:56
CAB-filer hoogerhuis Windows Mobile-programmer 9 9 august 2007 23:02
cab filer chevy-fan HTC 2 31 oktober 2004 12:35
Installer CAB-filer direkte fra PC til PDA speedme Windows Mobile-programmer 1 7 februar 2003 22:55

Etiketter
ActiveSync, asus, cab, Compact Framework 3.5, diamond, laste ned, google, htc, HTC Touch HD, Post, Mislyktes, Mobil, MyPal, ny, outlook, PDA, register, skjerm, smarttelefonen, Programvare, telefon, enhet, Vodafone, Webside, Windows Mobile

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Utsikt

Regler for meldinger
Din må ikke Start ny diskusjon
Din må ikke svare på meldinger
Din må ikke Sende vedlegg
Din må ikke Redigere innleggene dine

vB Code er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML code is Til
Trackbacks er Til