Microsoft Office Mobile 2010 kan funksjoner for å se

Dette er en diskusjon om Microsoft Office Mobile 2010 kan funksjoner for å se i Windows Mobile Applications fora, en del av Windows Mobile kategorien, forventes det at den nye Windows Mobile 6.5 også oppgradere til Office Mobile vil bringe med seg. ...

Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
Reageren

Nav Trådverktøy Reproduksjon
Medlem siden: 09.05.2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redaktør
20 juli 2009
Det forventes at den nye Windows Mobile 6.5 også oppgradere til Office Mobile vil bringe med seg. Microsoft sent i en film noen av funksjonene i Mobile Office 2010 for å se.

Sett her dine kommentarer på artikkelen "Microsoft Office Mobile 2010 kan funksjoner for å se"

Link til artikkelen: http://www.pocketinfo.nl/artikel/12953
Met citaat reageren

Medlem siden: 10.07.2003
patrickl is een toffe peerpatrickl is een toffe peer
Skriver sluts
20 juli 2009
Synes for meg fin justeringer. Det vil også være bare et annet Windows-server satt opp til å bli?

MVA irriterende at fyren hele tiden høyre for betrakteren ser. Anta at det er tekst.
Met citaat reageren
Medlem siden: 18.01.2005
gnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
gnrgnr is offline
Mobilyz Guru
20 juli 2009
Outlook 2010 har de samme funksjoner for å organisere e-post. Virker veldig nyttig.
Met citaat reageren
Medlem siden: 10.07.2003
patrickl is een toffe peerpatrickl is een toffe peer
Skriver sluts
21 juli 2009
Nå hvis jeg bruker Xobni (gratis) plugin for Outlook (på PC). Dette er den gruppering av e-postmeldinger i "diskusjoner" veldig nyttig faktisk.
Met citaat reageren
Medlem siden: 27.07.2003
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
21 juli 2009
Synd at bildet er så liten.

Mulighetene er virkelig gode, jeg kan ikke vente på den offisielle utgivelsen av WM6.5
(Office 11 hakke jeg må jobbe på MSDN nettstedet )
Jeg hadde her har en link til en film på TechNet om egenskapene til Exchange 2010 og WM6.5
"Bad" post: Bruk Rapport
Nyttig post: Bruk Poeng for ...
Met citaat reageren
Medlem siden: 08.09.2004
R. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersR. Knops is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
21 juli 2009
Quote:
Opprinnelig postet av RonH Bekijk bericht
Synd at bildet er så liten.

Mulighetene er virkelig gode, jeg kan ikke vente på den offisielle utgivelsen av WM6.5
(Office 11 hakke jeg må jobbe på MSDN nettstedet )
Jeg hadde her har en link til en film på TechNet om egenskapene til Exchange 2010 og WM6.5
Morsomt fordi jeg I går også vurdert, og integreringen av 2010 Exchange 2010 Outlook og Pocket Outlook gjør et stort steg fremover.

Jeg er veldig begeistret for produktivitet og effektivitet forbedringer som gjør livet litt enklere. Ron Jeg visste faktisk at dette Exchange forbedringer også perfekt til å rulle ut for WM 6.1-enheter, inkludert retningslinjer etc for deg som sys admin er veldig nyttig.
/ / Remo Knops

Möbius Medlem
Sr Nyheter & Review redaktør @ Mobility tenkende
Windows Mobile Training (Small Business) spesialist 2007-2009
Met citaat reageren
Medlem siden: 27.07.2003
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Medlem for Life
21 juli 2009
Quote:
Opprinnelig postet av R. Knops Bekijk bericht
Ron ... Jeg skjønte at dette faktisk Exchange forbedringer perfekt å rulle ut for WM 6.1-enheter, inkludert retningslinjer etc for deg som sys admin er veldig nyttig.
Sant nok, men som samtalen skal skje, og eksempler er gjengitt på serveren før jeg tror WM6.5 mulig.
"Bad" post: Bruk Rapport
Nyttig post: Bruk Poeng for ...
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Siste innlegg
Microsoft Windows Mobile markedsleder i 2010? Wouter Mobilyz redaksjonelle nyheter og anmeldelser 11 15 februar 2010 12:37
Windows Mobile 7 kommer i 2010 Leanr Windows Mobile 2 26 februar 2009 08:57
Microsoft utgir Office 2007-oppdateringen fra Mobile ktsang Windows Mobile Applications 12 10 januar 2008 02:52
Office Mobile er endelig Office 2007-format Gonny Windows Mobile Applications 16 01.12.2007 18:39
Microsoft Office Communicator Mobile gir fre Mike-E Windows Mobile Applications 0 24 april 2006 17:26

Etiketter
Exchange, gratis, post, kontor, Outlook, perfekt, programvare, Windows Mobile

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Reproduksjon

Regler for innlegg
Du kan ikke nye tråder
Du må ikke svare på meldinger
Du kan ikke Sende vedlegg
Du må ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Til
Smileys hans Til
[IMG]Koden er Til
HTML kode er Til
Pingbacks er Til