Quote:
Opprinnelig postet av Gazpacho
/ Me husker endeløse vs WM. iPhone diskusjon. 
|
Min bekymring er ikke at veien til iPhone. Tvert imot, tror jeg det er veldig viktig dag skjermen. Jeg har en Touch Pro som en virksomhet enhet og jeg savner en oversikt over min rolle. Etter flere uker iPhone Jeg var glad jeg kunne sende ham tilbake (fordel av et utlån program).
Jeg tenker på iPhone er egentlig ikke revolusjonerende. Oppriktig, noe på HP Jornada's run i 2000. Ser ikke glatt, men konseptuelt den samme. Så jeg har også en fryktelig hat ellers. Vi kunne teknisk bedre.
På den annen side ser jeg at hvis ingen rask handling fra Microsoft, HTC og Samsung gjøre, så du enhetlig plattform helt tapt. Moro for mangfoldet, men knudde Developer (Touch Flow plugg ikke eksisterer, og at Omnia ikke kan, og hvis de allerede eksisterer vil sikkert være forskjellige i hver). Og på lang sikt som knuser den ekstra verdien av et OS for forbrukeren / bedriften.
Microsoft kunne også bedre på mange måter. Jeg ser på Zune-grensesnittet vil se at det fungerer veldig glatt, og jevne (og er også i Media Center Xbox tror jeg). Det ville virkelig som meg vil gå, forutsatt at oversikt over gjeldende GUI gjenstår.
Jeg tror mer på seg selv bedre integrering og intelligens. Jeg ser på gjennomsnittlig bil-navigering og HTC dag skjermer, så er det små ting i, som andre funksjonelle oppførsel under samtaler, navigere og hvile. verktøy som
Xobni gjøre det for Outlook og en veldig stor hit. Tooling se om Xobni hyppigheten av kommunikasjon og lede ut fra det at det er så smart valg (f.eks ved 95% av din kommunikasjon, men 10 bestemte adresser gå). Dette er din GUI arbeide smartere og lagrer det. Hvis det var noe jeg elsket dem mer tid til omgivelsene mine. Men det vil være den versjonen av 2100
Jaap