Quote:
Opprinnelig postet av Gazpacho
/ Me husker endeløse vs WM. iPhoneDiskusjoner. 
|
Min bekymring er ikke at
iPhoneSide å gå. Tvert imot: Jeg tror i dag skjermen er svært viktig. Jeg har en Touch Pro business telefon og jeg virkelig savner synet av min rolle. Etter noen uker
iPhone Jeg var glad for at jeg kunne sende ham tilbake (fordelen av et utlån program).
Personlig tror jeg det
iPhone egentlig ikke revolusjonerende. Oppriktig, noe på HP Jornada er kjørt i 2000. Så ikke glatt, men begrepsmessig er de samme. Da jeg hadde selv en hatet skjønt. Vi kan teknisk bedre.
På den annen side ser jeg at dersom ingen rask handling fra Microsoft,
HTC og
Samsung gjør det, gjør du din uniform plattformen helt tapt. Moro for mangfold, men Knudde Utvikler (Touch Flow plugins ikke eksisterer, og at
Omnia kan ikke, og om det var ellers vil sikkert sette sammen). Og lang sikt knuser den ekstra verdien av et OS for forbrukeren / bedriften.
Microsoft kunne også bedre på mange måter. Jeg ser på Zune-grensesnittet, så det ser glatt og fungerer veldig greit (er også på XBox Media Center og tror jeg). Det ville virkelig som meg selv ønsker å gå, forutsatt en oversikt over gjeldende GUI gjenstår.
Personlig jeg tror mer på bedre integrering og intelligens. Jeg ser på den gjennomsnittlige bilen navigasjonssystem og gjeldende
HTC skjermer, så sitte der i små ting, som andre funksjonelle oppførsel under en samtale, navigering og hvile. som verktøy
Xobni gjør dette i Outlook, og en veldig stor hit. Formverktøy se om Xobni hyppigheten av kommunikasjon og lede den vekk fra visse ting som smartere valg (f.eks 95% av kommunikasjonen din, men på 10 bestemte adresser går). Dette gjør deg smartere GUI og lagrer jobben. Hvis det var noe jeg elsket dem mer tid for mitt område. Men det vil fortsatt være den versjonen av 2100
Gash