"Windows Mobile 6.5" etter at Motorola også bekreftet av Steve Ballmer

Dette er en diskusjon om "Windows Mobile 6.5" etter at Motorola også bekreftet av Steve Ballmer i Windows Mobile fora, en del av operativsystemet kategorien; Langsomt har vi den neste runden av Windows Mobile 6.1, men fra hjørnet av ryktet til virkelighet å flytte. ...

Annonser fra Google (Forsvinnende etter Registrering)
Reageren

Nav Trådverktøy Reproduksjon
Medlem siden: 09.05.2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redaktør
07.11.2008
Langsomt har vi den neste runden av Windows Mobile 6.1, men fra hjørnet av rykter til virkelighet turer. Microsoft CEO Steve Ballmer har bekreftet sin eksistens.

Sett her dine kommentarer på artikkelen "" Windows Mobile 6.5 "etter Motorola bekreftes også av Steve Ballmer "

Link til artikkelen: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11478
Met citaat reageren

Medlem siden: 27 februar 2008
Axim addict is zeker op de goede weg
Er godt i gang
07.11.2008
WM 6.5 vil være noe spesielt, med forbedret nettleser som viktigste punkt.

Off topic: Se på det bildet, er Steve Ballmer virkelig en apekatt!
Met citaat reageren
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redaktør
07.11.2008
Trykk Steve Ballmer på Google Images, og du får bare aper. Denne fyren er gøy.
Met citaat reageren
Medlem siden: 09.06.2008
mathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoon
Skriver sluts
07.11.2008
ler av microsoft . Så var det mellom en oppdatering ... synd. Men min nysgjerrighet ble vekket igjen. Jeg ser selvet som en ufullstendig oppdatering, men kanskje jeg tar feil. Endelig et bra tema som jeg følger! Jeg vil vite alt!
Met citaat reageren
Medlem siden: 28.01.2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
07.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av Gazpacho Bekijk bericht
..... Denne fyren er gøy.
Noen som jobber for klubben er morsomt? selvmotsigelse terminus
Met citaat reageren
Redaktør
07.11.2008
Denne fyren er sjefen over klubben.
Met citaat reageren
Medlem siden: 28.01.2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Kontakt
07.11.2008
Jeg vet, det er bare det
Met citaat reageren
Medlem siden: 08.11.2004
JeeWeetje is op de goede weg
Bare startet
08.11.2008
Jeg tror den løse WM 6.5 Mobilt Kontor for Office 2007-typer vil inneholde en nettleser basert på motoren IE5. Det vil trolig bli en ny Bleutooth stack delen. Bedre støtte for WPA2 WiFi. Og sannsynligvis det antall levendefødte tjenester standard zijn.En større tror jeg. NET Framework 3.5 kompakt standard arkivet.
Met citaat reageren
Medlem siden: 10 februar 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
08.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av JeeWeetje Bekijk bericht
Jeg tror den løse Mobile WM 6.5 for Office 2007 Office filtyper skal inneholde,
WM6.1 gjør al
Quote:
en nettleser basert på motoren IE5.
Nope, Dette vil sannsynligvis være IE6
Quote:
Det vil trolig bli en ny Bleutooth stack delen. Bedre støtte for WPA2 WiFi. Og sannsynligvis det antall levendefødte tjenester standard zijn.En større tror jeg. NET Framework 3.5 kompakt standard arkivet.
Som du vinne hjertene til forbrukerne ikke teller. De må virkelig ønsker å bedre sine posisjoner hold.

Gash
modernnomads.info, The sted for forretningsreisende mobile PocketPC brukere og deres ledere.
Wiki Master Nederlandske Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Redaktør
09.11.2008
Heh, jeg liker det siste bemerkning.

Både JeeWeetje og Jaap er riktige: JW for prosumers og teknologer, og Michael treffer spikeren på hodet med hensyn til forbrukerne.

/ Me husker endeløse vs WM. iPhoneDiskusjoner.
Met citaat reageren
Medlem siden: 22.12.2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
09.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av JvanEkris Bekijk bericht
Som du vinne hjertene til forbrukerne ikke teller. De må virkelig ønsker å bedre sine posisjoner hold.
Og ikke bare på enheten, bør skrivebordet synkronisering bli mye bedre. Windows Mobile Device Center synes å være dårlig, ActiveSync problemer forum er også full av dem. For å gjøre saken verre, må du Outlook for PIM-informasjon for å synkronisere, siden det nå slett ikke alltid er inkludert som standard, er dette et alvorlig problem. Helt bortsett fra den vanlige forbruker som rett og slett bare ønsker å bruke sine kontakter i Outlook Express. Kort sagt, bør den komplette opplevelsen inkluderer desktop-integrasjon bli betydelig forbedret ved at området ville bli noe konkurransedyktig med iphone bekymring.
[HD2 HTC og iPhone 3G og HTC Hero] --->Info Pocket Regler--->[Celio Redfly & EEE 1000H og OJ DOT M /]
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
09.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av Gazpacho Bekijk bericht
/ Me husker endeløse vs WM. iPhoneDiskusjoner.
Min bekymring er ikke at iPhoneSide å gå. Tvert imot: Jeg tror i dag skjermen er svært viktig. Jeg har en Touch Pro business telefon og jeg virkelig savner synet av min rolle. Etter noen uker iPhone Jeg var glad for at jeg kunne sende ham tilbake (fordelen av et utlån program).

Personlig tror jeg det iPhone egentlig ikke revolusjonerende. Oppriktig, noe på HP Jornada er kjørt i 2000. Så ikke glatt, men begrepsmessig er de samme. Da jeg hadde selv en hatet skjønt. Vi kan teknisk bedre.

På den annen side ser jeg at dersom ingen rask handling fra Microsoft, HTC og Samsung gjør det, gjør du din uniform plattformen helt tapt. Moro for mangfold, men Knudde Utvikler (Touch Flow plugins ikke eksisterer, og at Omnia kan ikke, og om det var ellers vil sikkert sette sammen). Og lang sikt knuser den ekstra verdien av et OS for forbrukeren / bedriften.

Microsoft kunne også bedre på mange måter. Jeg ser på Zune-grensesnittet, så det ser glatt og fungerer veldig greit (er også på XBox Media Center og tror jeg). Det ville virkelig som meg selv ønsker å gå, forutsatt en oversikt over gjeldende GUI gjenstår.

Personlig jeg tror mer på bedre integrering og intelligens. Jeg ser på den gjennomsnittlige bilen navigasjonssystem og gjeldende HTC skjermer, så sitte der i små ting, som andre funksjonelle oppførsel under en samtale, navigering og hvile. som verktøy Xobni gjør dette i Outlook, og en veldig stor hit. Formverktøy se om Xobni hyppigheten av kommunikasjon og lede den vekk fra visse ting som smartere valg (f.eks 95% av kommunikasjonen din, men på 10 bestemte adresser går). Dette gjør deg smartere GUI og lagrer jobben. Hvis det var noe jeg elsket dem mer tid for mitt område. Men det vil fortsatt være den versjonen av 2100

Gash
modernnomads.info, The sted for forretningsreisende mobile PocketPC brukere og deres ledere.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
09.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av montfort Bekijk bericht
Og ikke bare på enheten, bør skrivebordet synkronisering bli mye bedre. Windows Mobile Device Center synes å være dårlig, ActiveSync problemer forum er også full av dem.
Det synes en annen sak å komme Device Connection i Windows 7. Ben beniewd. På den ene siden ser en sterk nedadgående trend i alle versjoner. For det andre, er jeg overbevist om at det er langsomt verre, og hver nye versjon, per definisjon en forbedring. Men jeg er overrasket.
Quote:
Opprinnelig postet av montfort Bekijk bericht
For å gjøre saken verre, må du Outlook for PIM-informasjon for å synkronisere, siden det nå slett ikke alltid er inkludert som standard, er dette et alvorlig problem.
Vel,

Den underliggende Statistikken viser at mange mennesker bare har Outlook allerede. Uansett hva sannheten her er at jeg vet ikke.

Gash
Met citaat reageren
Medlem siden: 10.04.2006
amido is op de goede weg
Bare startet
09.11.2008
Alt vel og bra oppdateringer eller nye versjoner, men for nå kan jeg ikke alltid bruk foran kamera nopg for videochatting via Yahoo! Det er enda et program styrer som gjør! Er det så komplisert å bygge?
Met citaat reageren
Redaktør
09.11.2008
Quote:
Opprinnelig postet av JvanEkris Bekijk bericht
Min bekymring er ikke at iPhoneSide å gå.

Gash
Det er sagt, jeg ikke. Jeg syntes diskusjonen veldig lik den eneste tekniker som ønsker og sluttbruker som vil ha noe: akkurat midtpunktet for all den endeløse tweakers vs WM. iPhoneNoobies, har debatter raste der ute.
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Siste innlegg
Ryktet: Windows Mobile 6.5 nevnt av Motorola CEO? R. Knops Windows Mobile 20 07.11.2008 18:47
Markedsledere Samsung og Motorola Windows Mobile Standard Leanr Andre mobile enheter 10 31 januar 2008 15:11
Microsofts Steve Ballmer vil finne Googles Android bare en pressemelding " ktsang Mobilyz redaksjonelle nyheter og anmeldelser 5 12 desember 2007 09:30
Motorola Ming trolig med Windows Mobile Gonny Motorola 5 22 juli 2007 18:51
Steve Ballmer går på rykter mobiltelefonen versjon av Zune Alex400 Multimedia Spillere 2 17 november 2006 13:02

Etiketter
bil, bluetooth, kamera, erfaring, google, htc, Internett, iphone, lee, Live, post, kontor, Omnia, Outlook, PIM, problemer, samsung, synkronisere, apparater, Touch Pro, touch flow, Oppdater, wifi, Windows 7, Windows Mobile, wm 6.5

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Reproduksjon

Regler for innlegg
Du kan ikke nye tråder
Du må ikke svare på meldinger
Du kan ikke Sende vedlegg
Du må ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Til
Smileys hans Til
[IMG]Koden er Til
HTML kode er Fra
Pingbacks er Til