SMS-meldingen ikke er sendt

Dette er en diskusjon om SMS-meldingen ikke er sendt i Windows Mobile forum, en del av operativsystemet kategori, har jeg et problem, kan hvis oppdaget på en WM5 SMS ikke blir sendt, var det en lyd ...

Annonser fra Google (forsvinner etter Registrering)
Reageren

Link Tilbake Trådverktøy Utsikt
Medlem siden: 18 juli 2009
paterke is op de goede weg
Nytt medlem
22 juli 2009
Jeg har et problem oppdaget
Dersom en SMS i WM5 kunne ikke sendes, det var en lyd å rapportere det. Nå med WM6 høre noe mer, så jeg tenker alltid at SMS er sendt mens faktisk flyttet til utkast.

Noen løsning?
Met citaat reageren
Medlem siden: 8 november 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Skriver lekker Mee
22 juli 2009
Du vil normalt gjøre et popup-vindu med melding om at meldingen blir sendt når du trykker sende?
Minst, i min enhet som var tilfelle. Personlig fant jeg den irriterende og jeg deaktivert den.

Du kan faktisk se i mappen Sendte elementer. Hvis meldingen er det er så sendt.

Et annet alternativ kan være til rekomendert muligheten til å bytte.
Du får en hyggelig melding når SMS faktisk ble levert. Så hvis mottakeren har makt, og meldingen blir levert senere, får du meldingen senere. Fordelen er at du vet at meldingen er mottatt.

Det er imidlertid avhengig av leverandøren din. T-mobile støtter det i alle tilfelle, men ikke KPN.
Mer kuuln flyte, 't wa lös lop.
Met citaat reageren
Medlem siden 12: mars 2005
chiman is op de goede weg
Er godt i gang
22 juli 2009
Du har sannsynligvis det slått av i din PDA.

Gjennom registeret kan du endre (overskudd).
Her er et nettsted med forklaringer:
Aktivere eller deaktivere SMS (tekstmelding) Sendt Anmeldelse Boble »Meg Digital Livet

Det er også noen programmer.

Lykke til
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Lignende diskusjoner

Diskusjon Forfatter Forum Kommentarer Last Post
Zip gir kompresjon for SMS tekstmeldinger Gonny Windows Mobile-programmer 3 27 april 2007 11:54
Gratis SMS Send gratis SMS med 1,0 Gonny Windows Mobile-programmer 5 18 august 2006 11:39
Avansert SMS, gjøre mer med SMS Wouter Windows Mobile-programmer 4 6 mars 2006 11:48
SMS Send SMS med BT i lett koble til enheten ... .. crash nobacon Bluetooth 5 3 februar 2004 14:39

Etiketter
KPN, PDA, register, Programvare, T-Mobile, enhet

Det er 1 aktive brukere øyeblikket ser denne diskusjonen (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Utsikt

Regler for meldinger
Din må ikke Start ny diskusjon
Din må ikke svare på meldinger
Din må ikke Sende vedlegg
Din må ikke Redigere innleggene dine

vB Code er Til
Smileys er Til
[IMG]kode Til
HTML code is Ut
Trackbacks er Til