På grunn av dette, ifølge HP Nederland i september tidligst vil halvdel være tilgjengelig via eBay at jeg kjøpte den, og etter flere uker i bruk.
Har kjøpt de dyre gjennomføring med 120 GB harddisk, 1,6 GHz prosessor, 2GB RAM og 6 cellers batteri.
Har 760, $ = betalt + $ 85 frakt og ekspedisjonsgebyr. 846 Sum, = $
Omregnet ca 547, = euro. Dessverre fremdeles 115 = EUR moms og import avgift. Totalt 662, = Euro.
Ingen peanøtter etter en minilap men hva OOOHHHH ission vakkert.
Det er virkelig tastatur i full størrelse og skjermen er super skarp.
Den avtakbare 6-cellers batteriet stikker til bunnen ut og dermed gir en liten skråning på tastaturet som jeg selv finner svært behagelig å bruke. Vekten er ikke lav, men dette er ingen ulempe for meg. Mini er bra med 1 hånd å plukke opp og flytte. Jeg finner den perfekte størrelsen, passer perfekt i hanskerommet på bilen, er ikke hele tabellen for å fullføre løpet av møter og også på båten er ikke sta-in-the-road.
Bokstavene er små, svært liten, men det er med noen innstilling endres til å tilpasse seg.
Ulempe: Det er Vista ..............
Nå kan du kanskje si at en fordel, men jeg synes Vista er den største ulempen av mini notatet.
Nå har jeg ingen erfaring med Vista siden jeg oppgraderte min desktop fritid svikt har igjen alle negative meldinger om compatibilliteitsproblemen etc. Og de opplevelsene jeg har hatt min mini meg innen 2 dager til å bestemme om Vista av å rive og XP Pro for å si det.
Programmet er etter min mening altfor tung for Via prosessoren slik at alt er ganske treg. En webside krever 100% CPU-kapasitet! En online spillet (backgammon) leverer med hver sving 2 a 3 sekunder forsinkelse.
Bare en rask fil gjenfinning og tilgang er det ikke en film og spill er en tragedie.
Hvis du tror at Vista er et fint program som treg og ikke tankene la det sitte hovedsakelig fordi bytte til XP er litt av en jobb. På området er nå alle HP-drivere for mini notatet der fordi jeg ikke er den eneste som finner Vista en katastrofe. Nedgradere til XP Pro er også gratis hvis du har en XP Pro installeringsdisk (kopi) at du har installert allerede brukes sammen med ProductKey XP og deretter logge deg på telefonen og gi ProductKey av Vista. får du en aktiveringskode for din XP-pro.
XP Pro installert med mini notatet er en rasende roeland alt som du kan håndtere ham voorschoteld.
På xp-pro jeg har mozilla installert og VLC media player for enkel bruk.