Esta é unha discusión sobre TomTom 5 a Yakumo Delta 300 en TomTom Navigator para PDA Foro, parte da categoría de navegación de Windows Mobile, a Garmin ofrece na súa páxina web que a TomTom 5 non é adecuado para os 300 millóns de Yakumo Delta (é ...
Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Visualizar |
|
Orixinalmente enviada por Dylan18
oops .. Sentímolo
a continuación, o partido non é para min. Isto vai cambiar? aparato que será soportado? |
|
Orixinalmente enviada por boy1975
TomTom ofrece na súa páxina web que a TomTom 5 non é adecuado para a Yakumo Delta 300
O Mio (PDA aínda é o mesmo?) Será apoio.Alguén xa algunha experiencia con ou consellos sobre como instalar o TomTom 5 aínda? O Delta 300 faría moi ben adaptada para ser construída pola antena GPS. |
|
Orixinalmente enviada por Michel_6
A miña decisión é que tomtom5 funcionar igualmente ben no delta Yakumo 300gps como o Mitac Mio 168, a TomTom só non apoiar oficialmente os seus productos para o PDA debido á falta de resultados do exame.
En todo caso, eu pedín a actualización. Michel |
|
Orixinalmente enviada por remcomo
Eu son dun x Yakumo PDA Delta compras-a con unha visión integrada Sirf Star III receptor GPS (canal 20). Eu tente TT3 e TT5, primeiro se recibe a mensaxe "ningún dispositivo GPS" baixo Enver ningún sinal de GPS útiles. Isto xeralmente toma de 3 a 10 minutos ou máis. Tamén vén ao navegar polo camiño do sinal e TT é pechado. Isto sería un problema de Windows Mobile 2003 Segunda Edición, porque todos os programas que instala un conflito fai. Quen me pode axudar para que o TT funciona correctamente ou non hai un bo piloto de TT para o chipset SiRF Star III?
|
![]() |
|
||||
| Debates | Autor | Foro | Comentarios | Last Post |
| Yakumo Yakumo Delta ou Alpha? | ipaqman | Outro teléfono móbil | 8 | 10 de xuño de 2007 04:53 |
| TomTom Yakumo delta x non | remcomo | TomTom Navigator para PDA | 24 | 21 de agosto de 2005 17:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (ou 168 millóns de euros) con Wi-fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 16 de outubro de 2004 00:01 |
| Yakumo Delta 300 GPS. | Rumocool | Outro teléfono móbil | 13 | 12 de agosto de 2004 12:45 |
| Yakumo Delta 300 / Mio 168 | dedj | Outro teléfono móbil | 2 | 28 de xullo de 2004 22:32 |
| Labels |
| Experiencia, radares, Garantía, GPS, MyPal, novo, PDA, perfecto, problema, Software, TomTom, Conexión, Website, Windows Mobile |
Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1) |
|
| Thread Tools | |
| Visualizar | |
|
|