TomTom 5 a Yakumo Delta 300

Esta é unha discusión sobre TomTom 5 a Yakumo Delta 300 en TomTom Navigator para PDA Foro, parte da categoría de navegación de Windows Mobile, a Garmin ofrece na súa páxina web que a TomTom 5 non é adecuado para os 300 millóns de Yakumo Delta (é ...

Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)
Reageren

Link Back Thread Tools Visualizar
Membro de: 21 de febreiro de 2005
boy1975 is op de goede weg
Mensaxes: 1
Just started
14 de xuño de 2005
TomTom ofrece na súa páxina web que a TomTom 5 non é adecuado para a Yakumo Delta 300 O Mio (PDA aínda é o mesmo?) Será apoio.

Alguén xa algunha experiencia con ou consellos sobre como instalar o TomTom 5 aínda?

O Delta 300 faría moi ben adaptada para ser construída pola antena GPS.
Met citaat reageren
Membro de: 22 de setembro de 2003
Dylan18 is op de goede weg
Grava lekker Mee
14 de xuño de 2005
Xa alguén xa deu o software está funcionando ben agora?
Desexa comprar TT5 pero penso que non hai moitos con este PDA.
Met citaat reageren
Membro de: 28 de xaneiro de 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
14 de xuño de 2005
Isto está no sitio TomTom:

Os seguintes dispositivos están actualmente non recomendado Navigator 5 a:

* Fujtsu, Siemens (todos os modelos)
* Toshiba. (todos os modelos
Siemens SX 56
Acer N10
Comer P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3025
ViewSonic V37
Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
ASUS MyPal (estes modelos non teñen capacidade tarxeta SD)
Met citaat reageren
Membro de: 22 de setembro de 2003
Dylan18 is op de goede weg
Grava lekker Mee
14 de xuño de 2005
oops .. Sentímolo
a continuación, o partido non é para min.

Isto vai cambiar? aparato que será soportado?
Met citaat reageren
Membro de: 28 de xaneiro de 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
14 de xuño de 2005
Cita:
Orixinalmente enviada por Dylan18
oops .. Sentímolo
a continuación, o partido non é para min.

Isto vai cambiar? aparato que será soportado?

ff busca do foro, que alguén tan útil que se está a traballar
Met citaat reageren
Membro de: 24 de outubro de 2004
Bas_je is op de goede weg
Just started
14 de xuño de 2005
Sorry - non atopou nada. Ténteo de novo empregando outros termos.
Met citaat reageren
Membro de: 15 de febreiro de 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Just started
14 de xuño de 2005
Cita:
Orixinalmente enviada por boy1975
TomTom ofrece na súa páxina web que a TomTom 5 non é adecuado para a Yakumo Delta 300 O Mio (PDA aínda é o mesmo?) Será apoio.

Alguén xa algunha experiencia con ou consellos sobre como instalar o TomTom 5 aínda?

O Delta 300 faría moi ben adaptada para ser construída pola antena GPS.
TomTom 5 funciona no delta Yakumo 300 GPS
Ten dúas versións pt: Delta 300 e Delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Membro de: 5 de xuño de 2005
mikev is op de goede weg
Just started
14 de xuño de 2005
exactamente, só funciona ......
Met citaat reageren
Membro de: 25 de decembro de 2004
Chicco is op de goede weg
Está no bo camiño
14 de xuño de 2005
Eu concordo totalmente, eu teño TT5 agora preto de 3 días no meu Yakumo Delta 300 GPS e funciona sen problemas.
Met citaat reageren
Membro de: 23 de xuño de 2005
Michel_6 is op de goede weg
Mensaxes: 1
Just started
23 de xuño de 2005
Eu mesmo tomtom3 no meu Yakumo delta 300GPS e tamén leu con sorpresa a lista de compatibilidade do TomTom, que afirma que a Yakumo Delta 300 sería inapropiados para tomtom5.
Eu teño tomtom inmediatamente pareceu apagar o lume e aquí está o resultado final:

Dear Sir,

No momento non posuímos datos deste test que unha operación PocketPC impecable do novo programa pode garantir. Por esta razón, o PocketPC non é relevante para a lista de compatibilidade. Esta é a información que temos da MiTAC Mio 168 e por esta razón que esta sexa a máis adecuada na lista.

É posible que o novo programa, pero vai traballar no seu PocketPC, aquí, non é seguro. Por esta razón, non é adecuado na lista. Recomendamos o sitio para seguir. Cando o soporte para o seu PocketPC será ofrecido na lista de compatibilidade.

Saúdos,

TomTom Customer Support Team

A miña decisión é que tomtom5 funcionar igualmente ben no delta Yakumo 300gps como o Mitac Mio 168, a TomTom só non apoiar oficialmente os seus productos para o PDA debido á falta de resultados do exame.

En todo caso, eu pedín a actualización.

Michel
Met citaat reageren
Membro de: 14 de decembro de 2003
Archie is op de goede weg
Just started
12 de xullo de 2005
Alguén con algunha experiencia en un TT5 Yakumo PDA deltaX GPS.

Sobre este dispositivo non podo atopar nada no foro.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
Membro de: 15 de maio de 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Grava lekker Mee
12 de xullo de 2005
Cita:
Orixinalmente enviada por Michel_6
A miña decisión é que tomtom5 funcionar igualmente ben no delta Yakumo 300gps como o Mitac Mio 168, a TomTom só non apoiar oficialmente os seus productos para o PDA debido á falta de resultados do exame.

En todo caso, eu pedín a actualización.

Michel
Pero non esquezas que un gran número de 168 millóns de usuarios son moitos problemas con TT5. Isto a pesar do Mio 168 na lista de compatibilidade. A probabilidade é moi alta que vai ter estes problemas.
Met citaat reageren
Membro de: 4 de xuño de 2004
avr is op de goede weg
avravr is offline
Just started
12 de xullo de 2005
Para min non hai problema co TT5 no Yakumo 300 GPS todo funciona ata agora sen problemas
Met citaat reageren
Membro de: 23 de xullo de 2005
remcomo is op de goede weg
Mensaxes: 9
Just started
25 de xullo de 2005
Eu son dun x Yakumo PDA Delta compras-a con unha visión integrada Sirf Star III receptor GPS (canal 20). Eu tente TT3 e TT5, primeiro se recibe a mensaxe "ningún dispositivo GPS" baixo Enver ningún sinal de GPS útiles. Isto xeralmente toma de 3 a 10 minutos ou máis. Tamén vén ao navegar polo camiño do sinal e TT é pechado. Isto sería un problema de Windows Mobile 2003 Segunda Edición, porque todos os programas que instala un conflito fai. Quen me pode axudar para que o TT funciona correctamente ou non hai un bo piloto de TT para o chipset SiRF Star III?
Met citaat reageren
Membro de: 28 de febreiro de 2004
noob2004 is op de goede weg
Está no bo camiño
25 de xullo de 2005
Cita:
Orixinalmente enviada por remcomo
Eu son dun x Yakumo PDA Delta compras-a con unha visión integrada Sirf Star III receptor GPS (canal 20). Eu tente TT3 e TT5, primeiro se recibe a mensaxe "ningún dispositivo GPS" baixo Enver ningún sinal de GPS útiles. Isto xeralmente toma de 3 a 10 minutos ou máis. Tamén vén ao navegar polo camiño do sinal e TT é pechado. Isto sería un problema de Windows Mobile 2003 Segunda Edición, porque todos os programas que instala un conflito fai. Quen me pode axudar para que o TT funciona correctamente ou non hai un bo piloto de TT para o chipset SiRF Star III?
Sentímolo a escoitar, SiRF Star III é, en definitiva unha mellora só no papel, se non é (correctamente) é compatible cos controladores ten un problema.
Actualmente, o TT5 controlador GPS manifestamente insuficiente.
Probalo a versión estable 3.07, está todo ben?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - ProClip Brodit hold - TomTom Navigator 5,21
Met citaat reageren
Reageren

Discusións semellantes

Debates Autor Foro Comentarios Last Post
Yakumo Yakumo Delta ou Alpha? ipaqman Outro teléfono móbil 8 10 de xuño de 2007 04:53
TomTom Yakumo delta x non remcomo TomTom Navigator para PDA 24 21 de agosto de 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (ou 168 millóns de euros) con Wi-fi Harley Fatboy WiFi 11 16 de outubro de 2004 00:01
Yakumo Delta 300 GPS. Rumocool Outro teléfono móbil 13 12 de agosto de 2004 12:45
Yakumo Delta 300 / Mio 168 dedj Outro teléfono móbil 2 28 de xullo de 2004 22:32

Labels
Experiencia, radares, Garantía, GPS, MyPal, novo, PDA, perfecto, problema, Software, TomTom, Conexión, Website, Windows Mobile

Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Visualizar

Regras para mensaxes
Seu non debe Comezar unha nova conversa
Seu non debe responder a mensaxes
Seu non debe Enviar adxuntos
Seu non debe Editar seus artigos

Código vB é Para
Risoños son Para
[IMG]código Para
Código HTML é Para
Trackbacks son Para