Eu quero QVGA ou VGA?

Esta é unha discusión sobre Eu quero QVGA ou VGA? en Aplicacións de Windows Mobile foros, parte da categoría Windows Mobile, teño visto varios temas sobre este foro, mesmo moi mofado, pero nada podo considerar que eu ...

Anuncios Google (Despois a desaparición rexistro)
Reageren

LinkBack Thread Tools Reprodución
Membro de: 21 de novembro, 2008
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Mensaxes: 321
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Teño visto varios temas sobre este foro, mesmo moi mofado, pero nada podo considerar que fago a diferencia entre VGA e QVGA. É con este TomTom, Fotos, videos?

Saúdos,
Facer unha ondulación
Eu falo unha palabra alemá überhaupt pero ... (Herman Hermits)
Met citaat reageren

Membro de: 08 agosto 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Mensaxes: 944
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
VGA dá unha imaxe máis nítida QVGA, tamén pode ser máis na pantalla.
Esta marca non será a aplicacións persoal (ou máis nítidas, pero non hai máis por diante), pero no navegador, word, excel. Resta, zoom, pantalla todo ben (nun iPAQ 214 ata o momento)
Met citaat reageren
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Usei 1x Excel ... pero eu non estaba feliz. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC eu teño problemas. O único que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
Met citaat reageren
Membro de: 11 de xaneiro de 2004
aevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mensaxes: 2150
Contacto Comunidade
12 de xaneiro de 2009
A súa pantalla é hoxe Estenose bonito. Eu marque co X7510.
E72 a venda en xaneiro de 2010
Met citaat reageren
Membro de: 08 agosto 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Mensaxes: 944
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Se a súa Internet que ve moito máis e máis nítidas.
É verdade que un ipaq ten unha pantalla de 4 polgadas. Hai unha vga feito xustiza e "ver" vostede máis na súa pantalla.

No Touch Diamond, tamén ten unha pantalla VGA, senón tamén porque a pantalla é de só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) non pode ver vostede. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno.
Aquí está a comparación entre os dous:
Preview Mobile review.com do PDA - Asus MyPal A730
(Non é unha imaxe en detalle, case no fondo),
Ou aquí
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
Unha comparación ...

Aquí
Review: VGA vs QVGA Encore «(VGA) Pocket PC
unha fermosa imaxe para nitidez ...

E aquí
Mobil YazÄ ± fogar: Cal é a diferencia entre as pantallas VGA e QVGA?: 100% Orijinal Ä ° a § Erik
foto parece gran (mesmo en navegación)
Met citaat reageren
Membro de: 03 de agosto de 2004
Paddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mensaxes: 1155
Mobilyz Guru
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por Marcel1966 Bekijk bericht
Usei 1x Excel ... pero eu non estaba feliz. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC eu teño problemas. O único que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
Esa pregunta, as respostas por si mesmo. Coido que a pantalla (W) VGA no touch HD moito mellor do que pantalla QVGA que estaba no Qtek 2020 ou varios que eu tiña.

Compare isto cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * Modo 480. Isto é semellante ao mi QVGA. A continuación, poñelas en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza.

Antes de abuso, criticar e acusar. Basta camiñar unha milla nos meus zapatos (c) Joe South
http://www.youtube.com/watch?v=L743BdtV50c
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por aevries Bekijk bericht
A súa pantalla é hoxe Estenose bonito. Eu marque co X7510.
Esa cousa é tan grande como a miña pantalla de 19 "... está claro que é mellor
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por huplahoi Bekijk bericht
Se a súa Internet que ve moito máis e máis nítidas.
É verdade que un ipaq ten unha pantalla de 4 polgadas. Hai unha vga feito xustiza e "ver" vostede máis na súa pantalla.

No Touch Diamond, tamén ten unha pantalla VGA, senón tamén porque a pantalla é de só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) non pode ver vostede. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno.
Aquí está a comparación entre os dous:
Preview Mobile review.com do PDA - Asus MyPal A730
(Non é unha imaxe en detalle, case no fondo),
Ou aquí
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
Unha comparación ...

Aquí
Review: VGA vs QVGA Encore «(VGA) Pocket PC
unha fermosa imaxe para nitidez ...

E aquí
Mobil YazÄ ± fogar: Cal é a diferencia entre as pantallas VGA e QVGA?: 100% Orijinal Ä ° a § Erik
foto parece gran (mesmo en navegación)
Moito obrigado ... teño unha cousa que facer!
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por Paddy31 Bekijk bericht
Esa pregunta, as respostas por si mesmo. Coido que a pantalla (W) VGA no touch HD moito mellor do que pantalla QVGA que estaba no Qtek 2020 ou varios que eu tiña.

Compare isto cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * Modo 480. Isto é semellante ao mi QVGA. A continuación, poñelas en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza.

Grazas pola súa explicación, por suposto para min (alí). Poida que eu deba probar iso cun dispositivo VGA, 2.8 "
Met citaat reageren
Membro de: 22 de decembro de 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mensaxes: 4698
Moderador
12 de xaneiro de 2009
Ou ir un paso adiante con WVGA.
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
Ou ir un paso adiante con WVGA.
e Jip e linguaxe Janneke .... wasd?
Met citaat reageren
Membro de: 22 de decembro de 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mensaxes: 4698
Moderador
12 de xaneiro de 2009
Así como Jip como QVGA.
WVGA é longo VGA: 800 * 480
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
Así como Jip como QVGA.
WVGA é longo VGA: 800 * 480
Whahaha

Maarre ... Eu tiña todas as esperanzas na loteria de Nadal, pero ai de min! Eu tiña oído xeito aínda vermello ...

Pero os aparellos teñen WVGA?
Met citaat reageren
Membro de: 05 de setembro de 2005
holybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersholybear is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mensaxes: 775
Contacto Comunidade
12 de xaneiro de 2009
Entendo a pregunta, non é ben así.

Vostede Para VGA. Por que alguén non vai querer VGA está ademais de min. Podes atopar toda a información dun QVGA de pantalla VGA no concerto mesmo, só que iso vai implicar moito máis afiado.

Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou ter o suficiente.
O meu punto de vista da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e como é pouco esixente traballo aínda.
Pero VGA lle vai dar máis detalles ou se ten máis nitidez son esixentes, e mostra todos os programas se atopan en maior ou menor grao.

A desvantaxe é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén sobe.

WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o touch HD eo X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">XPERIA X1. Afiado coma VGA, pero unha pantalla máis ancha.
Met citaat reageren
Grava sluts
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por holybear Bekijk bericht
Entendo a pregunta, non é ben así.

Vostede Para VGA. Por que alguén non vai querer VGA está ademais de min. Podes atopar toda a información dun QVGA de pantalla VGA no concerto mesmo, só que iso vai implicar moito máis afiado.

Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou ter o suficiente.
O meu punto de vista da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e como é pouco esixente traballo aínda.
Pero VGA lle vai dar máis detalles ou se ten máis nitidez son esixentes, e mostra todos os programas se atopan en maior ou menor grao.

A desvantaxe é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén sobe.

WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o touch HD eo X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">XPERIA X1. Afiado coma VGA, pero unha pantalla máis ancha.
Todo é-me moito máis clara. E como eu relatos anteriormente ... eu velo de novo na lotería do estado.
Met citaat reageren
Reageren

Debates similares

Conversa Autor Foro Comentarios Última mensaxe publicada
[Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] xcilion Aplicacións de Windows Mobile 48 30 de abril de 2009 21:20
Pantalla de QVGA para VGA en WM5 Nielex Windows Mobile 0 27 de setembro de 2007 17:36
VGA QVGA / MisterMeJ Aplicacións de Windows Mobile 2 25 de xuño de 2006 13:36
TomTom Mobile 5,20 out put: apoio QVGA Wouter TomTom Navigator para PDA 44 01 de febreiro de 2006 10:44
QVGA ou VGA? patfee Aplicacións de Windows Mobile 4 10 de xaneiro de 2006 07:30

Labels
todos os programas, asus, ordenador, diamante, Fotos, Internet, ipaq, MyPal, navegación, PDA, persoal, Qtek, pantalla, teléfono, arroutada, TomTom, varios, o que facer, XPERIA

Existen 1 usuarios activos actualmente a ver esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Reprodución

Regras para Posts
Vostede non pode novos temas
Vostede non debe responder ás mensaxes
Vostede non pode Enviar anexos
Vostede non debe Editar seus artigos

Código BB é Para
Risoños súa Para
[IMG]O código é Para
código HTML é Para
Trackbacks son Para