Eu quero QVGA ou VGA?

Esta é unha discusión sobre Eu quero QVGA ou VGA? en Aplicacións de Windows Mobile foro, parte da categoría Windows Mobile, xa vin varios temas sobre este foro, todo mofado, mais nada podo crer que eu ...

Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)
Reageren

Link Back Thread Tools Visualizar
Membro de: 21 de novembro de 2008
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Teño visto varios temas sobre este foro, todo mofado, mais nada podo considerar que fago a diferenza entre QVGA e VGA. É esta co TomTom, imaxes, vídeo?

Saúdos,
Marcel
Falo alemán ... überhaupt palabra só 1 (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Membro de: 8 de agosto de 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
VGA dá unha imaxe máis nítida QVGA, ademais, máis na pantalla.
Que non vai aplicacións persoal (ou máis nítidas, pero xa non existe), pero no navegador, word, excel. Resta, zoom, pantalla todo bonito (nun iPAQ 214 anyway)
Met citaat reageren
Marcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoonMarcel1966 is een behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Eu usei 1x Excel ... pero eu non estaba alegre. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC teño problemas. Todo o que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
Met citaat reageren
Membro de: 11 de xaneiro de 2004
aevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
12 de xaneiro de 2009
A súa pantalla é hoxe Estenose bonito. Teño notado coa X7510.
TK A simlock libre V aka MDA Compact II diamante. Eu agora E72
Met citaat reageren
Membro de: 8 de agosto de 2005
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Se ve a súa Internet é moito máis nítidas e máis.
Está claro que un iPAQ ten un 4-polgadas pantalla. Hai unha vga á súa dereita e realmente "ver" vostede máis na súa pantalla.

Cando se toca en diamante, pero tamén unha pantalla VGA, porque a pantalla é só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) see you anymore. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno.
Aquí está unha comparación entre os dous:
Mobile-review.com previa do PDA - Asus MyPal A730
(hai unha imaxe detallada, preto da parte inferior da páxina)
Ou aquí
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
unha comparación ...

Aquí
Review: VGA vs QVGA encore « 's (VGA) Pocket PC
unha fermosa imaxe de nitidez ...

E aquí
Mobil Yaza ± fogar: Cal é a diferencia entre VGA e QVGA screens?: 100% Orijinal Ä ° Ã § Erik
Estado belas imaxes (tamén na navegación)
Met citaat reageren
Membro de: 3 de agosto de 2004
Paddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersPaddy31 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por Marcel1966 Bekijk bericht
Eu usei 1x Excel ... pero eu non estaba alegre. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC teño problemas. Todo o que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
Esa pregunta, cada resposta a si mesmo. Creo que o (W) pantalla VGA en Touch HD moito mellor do que a pantalla QVGA sobre o Qtek 2020 ou I Varios eu tiña.

Comparalos-lo cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * 480 mode. Iso é semellante a mi QVGA. Coloca o logo en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza.

Antes de abuso, criticar e acusar. Só ten que camiñar dunha milla nos meus zapatos (c) Joe South
http://www.youtube.com/watch?v=L743BdtV50c
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por aevries Bekijk bericht
A súa pantalla é hoxe Estenose bonito. Teño notado coa X7510.
Esa cousa é tan grande como a miña pantalla de 19 "é naturalmente bonito ...
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por huplahoi Bekijk bericht
Se ve a súa Internet é moito máis nítidas e máis.
Está claro que un iPAQ ten un 4-polgadas pantalla. Hai unha vga á súa dereita e realmente "ver" vostede máis na súa pantalla.

Cando se toca en diamante, pero tamén unha pantalla VGA, porque a pantalla é só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) see you anymore. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno.
Aquí está unha comparación entre os dous:
Mobile-review.com previa do PDA - Asus MyPal A730
(hai unha imaxe detallada, preto da parte inferior da páxina)
Ou aquí
http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html
unha comparación ...

Aquí
Review: VGA vs QVGA encore « 's (VGA) Pocket PC
unha fermosa imaxe de nitidez ...

E aquí
Mobil Yaza ± fogar: Cal é a diferencia entre VGA e QVGA screens?: 100% Orijinal Ä ° Ã § Erik
Estado belas imaxes (tamén na navegación)
Grazas tanto ... teño unha cousa que facer!
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por Paddy31 Bekijk bericht
Esa pregunta, cada resposta a si mesmo. Creo que o (W) pantalla VGA en Touch HD moito mellor do que a pantalla QVGA sobre o Qtek 2020 ou I Varios eu tiña.

Comparalos-lo cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * 480 mode. Iso é semellante a mi QVGA. Coloca o logo en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza.

Grazas pola súa explicación, é claro para min (alí). Poida que eu só teño que probalo con un dispositivo VGA 2,8 "
Met citaat reageren
Membro de: 22 de decembro de 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderador
12 de xaneiro de 2009
Ou ir un paso adiante con WVGA.
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
Ou ir un paso adiante con WVGA.
e .... Jip e linguaxe Janneke Wasda?
Met citaat reageren
Membro de: 22 de decembro de 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderador
12 de xaneiro de 2009
Así como Jip como QVGA.
VGA WVGA é grande: 800 * 480
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
Así como Jip como QVGA.
VGA WVGA é grande: 800 * 480
Whahaha

Maarre ... eu tiña toda a esperanza na loteria últimos anos, pero ¡ai de min! Eu tiña xeito audiencia foi aínda vermello ...

Pero os dispositivos teñen WVGA?
Met citaat reageren
Membro de: 5 de setembro de 2005
holybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoonholybear is een zeer behulpzaam persoon
Comunidade Contacto
12 de xaneiro de 2009
Eu entendo a pregunta que fago non é ben así.

Seu Para VGA. Por que alguén non quere VGA é ademais de min. Podes atopar toda a información dun tamaño similar a un concerto QVGA na pantalla VGA, só este ha implicar moito máis nítidas.

Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou bo é suficiente.
A miña visión da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e se non está esixindo que aínda funciona.
Pero VGA lle vai dar máis detalles e máis nítidas se está pedindo, e mira que todos os programas teñen en maior ou menor grao.

O outro lado é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén aumenta.

WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o Touch HD e Xperia X1. Sharp VGA, pero unha pantalla máis grande.
Met citaat reageren
Grava lekker Mee
12 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por holybear Bekijk bericht
Eu entendo a pregunta que fago non é ben así.

Seu Para VGA. Por que alguén non quere VGA é ademais de min. Podes atopar toda a información dun tamaño similar a un concerto QVGA na pantalla VGA, só este ha implicar moito máis nítidas.

Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou bo é suficiente.
A miña visión da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e se non está esixindo que aínda funciona.
Pero VGA lle vai dar máis detalles e máis nítidas se está pedindo, e mira que todos os programas teñen en maior ou menor grao.

O outro lado é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén aumenta.

WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o Touch HD e Xperia X1. Sharp VGA, pero unha pantalla máis grande.
Todo está moi claro para min. E como eu informar previamente ... eu asistir-lo novo ao longo da lotería estatal.
Met citaat reageren
Reageren

Discusións semellantes

Debates Autor Foro Comentarios Last Post
[Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] xcilion Aplicacións de Windows Mobile 48 30 de abril de 2009 22:20
Resolución da pantalla de VGA para QVGA no WM5 Nielex Windows Mobile 0 27 de setembro de 2007 18:36
VGA / QVGA MisterMeJ Aplicacións de Windows Mobile 2 25 de xuño de 2006 14:36
TomTom Mobile 5,20 posto para fóra: o apoio QVGA Wouter TomTom Navigator para PDA 44 1 de febreiro de 2006 23:44
QVGA ou VGA? patfee Aplicacións de Windows Mobile 4 10 de xaneiro de 2006 20:30

Labels
asus, ordenador, diamante, Internet, ipaq, MyPal, Navegación, PDA, Pim, Qtek, pantalla, teléfono, snap, TomTom, vario, o que facer, xperia

Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Visualizar

Regras para mensaxes
Seu non debe Comezar unha nova conversa
Seu non debe responder a mensaxes
Seu non debe Enviar adxuntos
Seu non debe Editar seus artigos

Código vB é Para
Risoños son Para
[IMG]código Para
Código HTML é Para
Trackbacks son Para