Esta é unha discusión sobre Eu quero QVGA ou VGA? en Aplicacións de Windows Mobile foros, parte da categoría Windows Mobile, teño visto varios temas sobre este foro, mesmo moi mofado, pero nada podo considerar que eu ...
Anuncios Google (Despois a desaparición rexistro)![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Reprodución |
|
Usei 1x Excel ... pero eu non estaba feliz. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC eu teño problemas. O único que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
|
|
Se a súa Internet que ve moito máis e máis nítidas.
É verdade que un ipaq ten unha pantalla de 4 polgadas. Hai unha vga feito xustiza e "ver" vostede máis na súa pantalla. No Touch Diamond, tamén ten unha pantalla VGA, senón tamén porque a pantalla é de só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) non pode ver vostede. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno. Aquí está a comparación entre os dous: Preview Mobile review.com do PDA - Asus MyPal A730 (Non é unha imaxe en detalle, case no fondo), Ou aquí http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html Unha comparación ... Aquí Review: VGA vs QVGA Encore «(VGA) Pocket PC unha fermosa imaxe para nitidez ... E aquí Mobil YazÄ ± fogar: Cal é a diferencia entre as pantallas VGA e QVGA?: 100% Orijinal Ä ° a § Erik foto parece gran (mesmo en navegación) |
|
Esa pregunta, as respostas por si mesmo. Coido que a pantalla (W) VGA no touch HD moito mellor do que pantalla QVGA que estaba no Qtek 2020 ou varios que eu tiña.
Compare isto cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * Modo 480. Isto é semellante ao mi QVGA. A continuación, poñelas en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza. ![]() |
|
Entendo a pregunta, non é ben así.
Vostede Para VGA. Por que alguén non vai querer VGA está ademais de min. Podes atopar toda a información dun QVGA de pantalla VGA no concerto mesmo, só que iso vai implicar moito máis afiado. Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou ter o suficiente. O meu punto de vista da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e como é pouco esixente traballo aínda. Pero VGA lle vai dar máis detalles ou se ten máis nitidez son esixentes, e mostra todos os programas se atopan en maior ou menor grao. A desvantaxe é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén sobe. WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o touch HD eo X10 kopen" onclick="replacer_hook(13)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=253354">XPERIA X1. Afiado coma VGA, pero unha pantalla máis ancha. |
![]() |
|
||||
| Conversa | Autor | Foro | Comentarios | Última mensaxe publicada |
| [Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Aplicacións de Windows Mobile | 48 | 30 de abril de 2009 21:20 |
| Pantalla de QVGA para VGA en WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 de setembro de 2007 17:36 |
| VGA QVGA / | MisterMeJ | Aplicacións de Windows Mobile | 2 | 25 de xuño de 2006 13:36 |
| TomTom Mobile 5,20 out put: apoio QVGA | Wouter | TomTom Navigator para PDA | 44 | 01 de febreiro de 2006 10:44 |
| QVGA ou VGA? | patfee | Aplicacións de Windows Mobile | 4 | 10 de xaneiro de 2006 07:30 |
| Labels |
| todos os programas, asus, ordenador, diamante, Fotos, Internet, ipaq, MyPal, navegación, PDA, persoal, Qtek, pantalla, teléfono, arroutada, TomTom, varios, o que facer, XPERIA |
Existen 1 usuarios activos actualmente a ver esa discusión (0 membros e invitados 1) |
|
| Thread Tools | |
| Reprodución | |
|
|
|