Esta é unha discusión sobre Eu quero QVGA ou VGA? en Aplicacións de Windows Mobile foro, parte da categoría Windows Mobile, xa vin varios temas sobre este foro, todo mofado, mais nada podo crer que eu ...
Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Visualizar |
|
Eu usei 1x Excel ... pero eu non estaba alegre. Mesmo no meu 19 "pantalla do PC teño problemas. Todo o que fago é chamada, TT en Internet co meu teléfono. Entón, basicamente, non paga a pena considerar un dispositivo con VGA?
|
|
Se ve a súa Internet é moito máis nítidas e máis.
Está claro que un iPAQ ten un 4-polgadas pantalla. Hai unha vga á súa dereita e realmente "ver" vostede máis na súa pantalla. Cando se toca en diamante, pero tamén unha pantalla VGA, porque a pantalla é só 2,8 polgadas (como o toque común ou da serie TyTN) see you anymore. Non hai máis que facer e é nítida, pero non pode ler porque é moi pequeno. Aquí está unha comparación entre os dous: Mobile-review.com previa do PDA - Asus MyPal A730 (hai unha imaxe detallada, preto da parte inferior da páxina) Ou aquí http://www.mobilitysite.com/boards/x...a-vs-qvga.html unha comparación ... Aquí Review: VGA vs QVGA encore « 's (VGA) Pocket PC unha fermosa imaxe de nitidez ... E aquí Mobil Yaza ± fogar: Cal é a diferencia entre VGA e QVGA screens?: 100% Orijinal Ä ° Ã § Erik Estado belas imaxes (tamén na navegación) |
|
Esa pregunta, cada resposta a si mesmo. Creo que o (W) pantalla VGA en Touch HD moito mellor do que a pantalla QVGA sobre o Qtek 2020 ou I Varios eu tiña.
Comparalos-lo cunha resolución máis baixa no seu computador. Transforma súa pantalla unha vez en 640 * 480 mode. Iso é semellante a mi QVGA. Coloca o logo en 1024 * 768 ou 1280 * 1024 e descubrir a diferenza. ![]() |
|
Eu entendo a pregunta que fago non é ben así.
Seu Para VGA. Por que alguén non quere VGA é ademais de min. Podes atopar toda a información dun tamaño similar a un concerto QVGA na pantalla VGA, só este ha implicar moito máis nítidas. Creo que a cuestión é máis: precisa de VGA, QVGA ou bo é suficiente. A miña visión da cuestión é sinxela: É moi corrido ben con QVGA, e se non está esixindo que aínda funciona. Pero VGA lle vai dar máis detalles e máis nítidas se está pedindo, e mira que todos os programas teñen en maior ou menor grao. O outro lado é que unha pantalla VGA en si é esixente, para que por exemplo, o consumo de enerxía tamén aumenta. WVGA é Wide VGA, entón en vez de 640x480 é 800x480, como o Touch HD e Xperia X1. Sharp VGA, pero unha pantalla máis grande. |
![]() |
|
||||
| Debates | Autor | Foro | Comentarios | Last Post |
| [Skin] Windows Vista Portable Edition [QVGA / VGA] | xcilion | Aplicacións de Windows Mobile | 48 | 30 de abril de 2009 22:20 |
| Resolución da pantalla de VGA para QVGA no WM5 | Nielex | Windows Mobile | 0 | 27 de setembro de 2007 18:36 |
| VGA / QVGA | MisterMeJ | Aplicacións de Windows Mobile | 2 | 25 de xuño de 2006 14:36 |
| TomTom Mobile 5,20 posto para fóra: o apoio QVGA | Wouter | TomTom Navigator para PDA | 44 | 1 de febreiro de 2006 23:44 |
| QVGA ou VGA? | patfee | Aplicacións de Windows Mobile | 4 | 10 de xaneiro de 2006 20:30 |
| Labels |
| asus, ordenador, diamante, Internet, ipaq, MyPal, Navegación, PDA, Pim, Qtek, pantalla, teléfono, snap, TomTom, vario, o que facer, xperia |
Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1) |
|
| Thread Tools | |
| Visualizar | |
|
|