Esta é unha discusión sobre Problema con cab de instalación en Aplicacións de Windows Mobile foro, parte da categoría Windows Mobile; Modbreak Non é a intención deste foro que as solucións dadas por correo electrónico ou teléfono. Desta forma ...
Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)![]() |
|
|
Link Back | Thread Tools | Visualizar |
|
Un ollar que CABFILE na visualización en árbore, seleccione e copiar.
Agora podes facer dúas cousas, abrir a xanela de ActiveSync e prema no botón de árbore ou na árbore normal, Desprácese ata atopar Cámara móbil. Pegar dende taxi na carpeta. Abre o Explorer na unidade, o taxi en atopar, clica nel ata que comeza a instalar. É iso, polo menos, para min, pois estou ocupado con WM ![]() |
|
Estou agora máis de 12 horas a facer e espero que finalmente alguén máis para min o máis claro e explicar claramente como podo facer iso eles deben ter.
Grazas! |
|
Como desbloquear o HTC aplicación Windows Mobile - Axuda Simple
Aquí podes atopar algo para definir as súas políticas. Entón pode instalar. |
|
Try it's just, gyrator en execución no meu HD Preme e iso é só unha configuración de rexistro universal. Tamén pode buscar ceregeditor, onde ten a opción para desbloquear-lo automática (usando o meu propio).
Para ser seguro, fai sempre unha copia de seguridade. |
|
Ola Marco
CERegEditor Isto parece interesante. Quere dicir que, ás veces, despois de opción? O sistema opperating ou dispositivo, escribe para bloquear calquera rexistro. Blocade Para desactivar, use a ferramenta incorporado CeRegEditor, Caixa de ferramentas-> Rexistro de desbloqueos de usuarios. E eu teño máis nada para cambiar o meu Touch HD e tería, entón, a traballar? |

![]() |
|
||||
| Debates | Autor | Foro | Comentarios | Last Post |
| CAB.files instalar! | jspr | Aplicacións de Windows Mobile | 18 | 18 de abril de 2009 22:33 |
| cab | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 de abril de 2008 11:56 |
| CAB | hoogerhuis | Aplicacións de Windows Mobile | 9 | 9 de agosto de 2007 23:02 |
| cab | chevy-fan | HTC | 2 | 31 de outubro de 2004 12:35 |
| Instala o CAB arquivos directamente do PC para PDA | speedme | Aplicacións de Windows Mobile | 1 | 7 de febreiro de 2003 22:55 |
| Labels |
| ActiveSync, asus, cab, Compact Framework 3,5, diamante, baixar, google, HTC, HTC Touch HD, correo, Fallo, Mobile, MyPal, novo, Outlook, PDA, Rexistro, pantalla, teléfono, Software, teléfono, unidade, Vodafone, Website, Windows Mobile |
Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1) |
|
| Thread Tools | |
| Visualizar | |
|
|