Problema con cab de instalación

Esta é unha discusión sobre Problema con cab de instalación en Aplicacións de Windows Mobile foro, parte da categoría Windows Mobile; Modbreak Non é a intención deste foro que as solucións dadas por correo electrónico ou teléfono. Desta forma ...

Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)
Reageren

Link Back Thread Tools Visualizar
Membro de: 22 de marzo de 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderador
2 de xaneiro de 2009
ModbreakNon é a intención deste foro que as solucións dadas por correo electrónico ou teléfono. Desta forma, tamén ten outro problema que se plantexa da nada para iso.
Met citaat reageren
Membro de: 16 de maio de 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por postbus31 Bekijk bericht

Scheemder que a locação é a Sabedoría.
Este principio weezn motn wieshaid.
Binst mor malo do que informa.
Scheemde, love you so? Da miña casa de costura.
Dou a groetn Henk Wijngaard.
Bie vive en aldeas
Navigon, simplemente o mellor.
Met citaat reageren
Membro de: 2 de xaneiro de 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Novos Estados
2 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por tankliner Bekijk bericht
Enviar un e-mail aquí.
Opción de correo está aberta.
De súpeto, eu vexo que vive preto.
Poña aquí o seu número no mesmo, e eu lle cal.
Entón eu coloque o teléfono que Tweel oet lume eev'n.
Esta marcha que máis suave.
Foi feito escoitar ;-)
Met citaat reageren
Novos Estados
2 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakNon é a intención deste foro que as solucións dadas por correo electrónico ou teléfono. Desta forma, tamén ten outro problema que se plantexa da nada para iso.
Oops, vin que é demasiado tarde. Pero vou publicar a solución aquí, porque eu asumindo que non estou só con este problema chat son.

Así, son aínda benvidos para contribuir con solucións escoitar!
Met citaat reageren
Membro de: 28 de xaneiro de 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
2 de xaneiro de 2009
Un ollar que CABFILE na visualización en árbore, seleccione e copiar.

Agora podes facer dúas cousas, abrir a xanela de ActiveSync e prema no botón de árbore ou na árbore normal, Desprácese ata atopar Cámara móbil.

Pegar dende taxi na carpeta. Abre o Explorer na unidade, o taxi en atopar, clica nel ata que comeza a instalar.

É iso, polo menos, para min, pois estou ocupado con WM
Met citaat reageren
Membro de: 16 de maio de 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por postbus31 Bekijk bericht
Un ollar que CABFILE na visualización en árbore, seleccione e copiar.
Agora podes facer dúas cousas, abrir a xanela de ActiveSync e prema no botón de árbore ou na árbore normal, Desprácese ata atopar Cámara móbil.
Pegar dende taxi na carpeta. Abre o Explorer na unidade, o taxi en atopar, clica nel ata que comeza a instalar.
É iso, polo menos, para min, pois estou ocupado con WM
A miña explicación non, a súa explicación non funciona (eu xa indicado, pero con palabras diferentes), non hai nada para traballar.
É tan raro, eu teño, como eu tiven contacto con telefonsich, que eu progje mesmo no meu aparato, o Asus MyPal A 632N con WM5 como SDcard CABFILE, no meu camiño só para ter posto.
E instala-lo simplemente.
Iniciador de threads pode dicir Amén.
El queda ningunha posibilidade.
¿Por que? Hai pesquisado.
Eu adoro o momento en WM6, que prbobleem entrega.
Programaà di que non está certificado e, a continuación o dobres
Polo tanto, a ser sometido.

Pero gracias a explicación, sentímolo, non.

Greetings from the Hoeve Woeste.
Navigon, simplemente o mellor.
Met citaat reageren
Membro de: 25 de marzo de 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Membros para a Vida
2 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por GuevaraNL Bekijk bericht
Estou agora máis de 12 horas a facer e espero que finalmente alguén máis para min o máis claro e explicar claramente como podo facer iso eles deben ter.

Grazas!
Como desbloquear o HTC aplicación Windows Mobile - Axuda Simple

Aquí podes atopar algo para definir as súas políticas. Entón pode instalar.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Novos Estados
3 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por marco899 Bekijk bericht
Como desbloquear o HTC aplicación Windows Mobile - Axuda Simple

Aquí podes atopar algo para definir as súas políticas. Entón pode instalar.
Como pode ter lido, non é un terminal específica e o Touch HD! Tamén obter por escrito que, certamente, non todos os dispositivos están a funcionar (ver resposta está aí) e por iso creo que é complicado facer malabarismos con algo no que o resultado non é certo e no peor caso de que as cousas boas no cen é.

O que eu pregunto é agora, ou é algo que ver co feito de que os aparellos ICM Recibín unha sinatura á Vodafone (compras en 2Call) Será que está bloqueado? Pode ser desbloqueado vía software, pero que unha vez máis leva o pesetas necesarias ea versión HD non podo atopar.

Segue a considerar raro. Debe haber algo que a xente se candidatos para o Touch HD optaron ICM e tamén unha suscripción ou Gyrator 3rdParty andfere ter software a correr?

Eu dou a esperanza aínda e aínda unha solución de traballo ...
Met citaat reageren
Membro de: 25 de marzo de 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Membros para a Vida
3 de xaneiro de 2009
Try it's just, gyrator en execución no meu HD Preme e iso é só unha configuración de rexistro universal. Tamén pode buscar ceregeditor, onde ten a opción para desbloquear-lo automática (usando o meu propio).
Para ser seguro, fai sempre unha copia de seguridade.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV-C600.
Met citaat reageren
Novos Estados
3 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por marco899 Bekijk bericht
Try it's just, gyrator en execución no meu HD Preme e iso é só unha configuración de rexistro universal. Tamén pode buscar ceregeditor, onde ten a opción para desbloquear-lo automática (usando o meu propio).
Para ser seguro, fai sempre unha copia de seguridade.
Ola Marco

CERegEditor Isto parece interesante. Quere dicir que, ás veces, despois de opción?

O sistema opperating ou dispositivo, escribe para bloquear calquera rexistro. Blocade Para desactivar, use a ferramenta incorporado CeRegEditor, Caixa de ferramentas-> Rexistro de desbloqueos de usuarios.

E eu teño máis nada para cambiar o meu Touch HD e tería, entón, a traballar?
Met citaat reageren
Novos Estados
3 de xaneiro de 2009
Cita:
Orixinalmente enviada por GuevaraNL Bekijk bericht
Ola Marco

CERegEditor Isto parece interesante. Quere dicir que, ás veces, despois de opción?

O sistema opperating ou dispositivo, escribe para bloquear calquera rexistro. Blocade Para desactivar, use a ferramenta incorporado CeRegEditor, Caixa de ferramentas-> Rexistro de desbloqueos de usuarios.

E eu teño máis nada para cambiar o meu Touch HD e tería, entón, a traballar?

Ben, finalmente conseguir! Primeiro tiña tentando CeRegEditor como descrito anteriormente, pero tamén que non foi. De súpeto, vin a luz e pensa que nunca podería estar en Stall Cabin! Aquela noite eu desinstalados-lo e decidiu instalarse de novo. Cal é o próximo? Cabina que usa para Stall arquivos CAB para instalar, pero eu sempre pensa que facer clic nun arquivo CAB que o programa de instalación ha automaticamente asumir. Non é así!

Debe premer en cabina de primeira Stall ea partir de aí pode elixir que queres instalar o CAB eo directorio que quere. Jeeminee, e agora estou a máis de 24 horas eu sentei e negociada para mantelo ocupado alí ..

Grazas a todos por pensar ea busca de solucións. Agora eu finalmente gozar de todo o ben é o que esta unidade dá-me!
Met citaat reageren
Reageren

Discusións semellantes

Debates Autor Foro Comentarios Last Post
CAB.files instalar! jspr Aplicacións de Windows Mobile 18 18 de abril de 2009 22:33
cab parahawk4000 HTC 1 5 de abril de 2008 11:56
CAB hoogerhuis Aplicacións de Windows Mobile 9 9 de agosto de 2007 23:02
cab chevy-fan HTC 2 31 de outubro de 2004 12:35
Instala o CAB arquivos directamente do PC para PDA speedme Aplicacións de Windows Mobile 1 7 de febreiro de 2003 22:55

Labels
ActiveSync, asus, cab, Compact Framework 3,5, diamante, baixar, google, HTC, HTC Touch HD, correo, Fallo, Mobile, MyPal, novo, Outlook, PDA, Rexistro, pantalla, teléfono, Software, teléfono, unidade, Vodafone, Website, Windows Mobile

Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Visualizar

Regras para mensaxes
Seu non debe Comezar unha nova conversa
Seu non debe responder a mensaxes
Seu non debe Enviar adxuntos
Seu non debe Editar seus artigos

Código vB é Para
Risoños son Para
[IMG]código Para
Código HTML é Para
Trackbacks son Para