Cita:
Orixinalmente enviada por Gazpacho
/ Me recorda interminable vs WM. discusión do iPhone. 
|
A miña preocupación é que o camiño para o iPhone. Polo contrario, creo que é moi importante pantalla de hoxe. Eu teño un Touch Pro como un dispositivo de negocios, e eu realmente perder a visión do meu papel. Despois de varias semanas iPhone estean feliz que eu podería manda-lo para trás (vantaxe de un programa de préstamos).
Penso que o iPhone non é realmente revolucionaria. Sinceramente nada, a executar o HP xornada, en 2000. Non ollar liso, pero conceptualmente o mesmo. Entón, eu tamén teño un odio terrible de outra maneira. Poderiamos tecnicamente mellor.
Por outra banda, vexo que se non hai acción rápida de Microsoft, HTC e Samsung fan, de modo que a uniformidade da súa plataforma completamente perdido. Diversión para a diversidade, pero Developer Knudde (plugins touch Flow non existen, e que o Omnia non pode, e se eles xa existen certamente será diferente en cada un). E, no longo prazo, que destrúe o valor engadido dun sistema operativo para o consumidor / negocio.
Microsoft tamén podería mellorar en moitos aspectos. Eu ollo para a interface do Zune vai ver que funciona moi liso e liso (e tamén no Media Center Xbox coido). Iso sería realmente como eu quero ir, desde a visión xeral da GUI actual permanece.
Eu creo máis en si mesmos unha mellor integración e intelixencia. Eu ollo para o coche medio de navegación e pantallas hoxe HTC, entón hai poucas cousas dentro, como outros comportamentos funcionais durante as chamadas, navegar e descanso. Ferramentas tales como
Xobni facelo a Outlook e un éxito moi grande. Ferramentas ver se Xobni frecuencia de comunicación e de conducir fóra de aí que as cousas están tan intelixente elección (por exemplo, 95% da súa comunicación, pero 10 enderezos específicos GO). Esta é a súa obra gráfica intelixente e garda-lo. Se houbo algo que eu amaba máis tempo para o meu ambiente. Pero esa será a versión de 2100
Jaap