"O Windows Mobile 6.5" despois de Steve Ballmer confirmou tamén por Motorola

Esta é unha discusión sobre "O Windows Mobile 6.5" despois de Steve Ballmer confirmou tamén por Motorola en Windows Mobile foro, parte da categoría Sistema Operativo; Lentamente estamos seguinte iteração de Windows Mobile 6.1, pero a partir do canto para pasar de boato para a realidade. ...

Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)
Reageren

Link Back Thread Tools Visualizar
Membro de: 9 de maio de 2003
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Editor
7 de novembro de 2008
Lentamente, temos a seguinte iteração de Windows Mobile 6.1, pero a partir do canto para pasar de boato para a realidade. CEO de Microsoft, Steve Ballmer confirmou a súa existencia.

Pon aquí os seus comentarios sobre o artigo "Windows Mobile 6.5" despois de Steve Ballmer confirmou tamén por Motorola "

Ligazón a este artigo: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11478
Met citaat reageren
Membro de: 27 de febreiro de 2008
Axim addict is zeker op de goede weg
Está no bo camiño
7 de novembro de 2008
WM 6,5 nada vai ser moi, co buscador mellor o punto principal.

Off topic: Olle para esta imaxe, Steve Ballmer é realmente un mono!
Met citaat reageren
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Editor
7 de novembro de 2008
Steve Ballmer para tocar no Google Images e comeza só monos. Este cara é divertido.
Met citaat reageren
Membro de: 9 de xuño de 2008
mathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
7 de novembro de 2008
rir con Microsoft . Así era entre un update ... vergoña. Pero eu estaba curioso revive. Eu vexo o self como unha actualización incompleta, pero talvez estea mal. Finalmente un tema que vou seguir boas! Eu quero saber todo!
Met citaat reageren
Membro de: 28 de xaneiro de 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
7 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por Gazpacho Bekijk bericht
..... Este cara é divertido.
Alguén que traballa para o clube é divertido? contradición no terminus
Met citaat reageren
Editor
7 de novembro de 2008
Este cara é o patrón do club.
Met citaat reageren
Membro de: 28 de xaneiro de 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Comunidade Contacto
7 de novembro de 2008
Eu sei, é só iso
Met citaat reageren
Membro de: 8 de novembro de 2004
JeeWeetje is op de goede weg
Just started
8 de novembro de 2008
Creo WM 6,5 solta Mobile Office para o Office 2007 tipos de arquivo conterá un navegador baseado no motor do IE5. Probablemente será un novo Blue Tooth pila parcela. Mellor soporte a WPA2 WiFi. E o número probabelmente alí viven máis servizos estándar zijn.En eu creo. NET Compact Framework 3.5 vén de fábrica.
Met citaat reageren
Membro de: 10 de febreiro de 2002
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz experto
9 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por JeeWeetje Bekijk bericht
Creo WM 6,5 solta Mobile Office para o Office 2007 tipos de arquivo conterá
WM6.1 non al
Cita:
un navegador baseado no motor do IE5.
Nope, Esta será, probablemente, o IE6
Cita:
Probablemente será un novo Blue Tooth pila parcela. Mellor soporte a WPA2 WiFi. E o número probabelmente alí viven máis servizos estándar zijn.En eu creo. NET Compact Framework 3.5 vén de fábrica.
Como gañar os corazóns dos consumidores xunto. Deben realmente queren mellorar as súas posicións de espera.

Jaap
modernnomads.infoO lugar para os usuarios empresariais PocketPC mobles e os seus xestores.
Usuario Master Holandés Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Editor
9 de novembro de 2008
Heh, I like that last comment.

Ambos JeeWeetje e Jaap está certo: JW de prosumers e técnicos, Jaap bate o prego na cabeza con relación aos consumidores.

/ Me recorda interminable vs WM. discusión do iPhone.
Met citaat reageren
Membro de: 22 de decembro de 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderador
9 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por JvanEkris Bekijk bericht
Como gañar os corazóns dos consumidores xunto. Deben realmente queren mellorar as súas posicións de espera.
E non só no dispositivo, a sincronización de mesa debe ser moito mellor. Windows Mobile Device Center semella malo, problemas de sincronía activa, o foro tamén cheo deles. Para empeorar a situación, precisa de Outlook para sincronizar os datos de información persoal, dado que a presenza non sempre é máis estándar, este vén moito problema. Ademais dos consumidores comúns, que simplemente non quere empregar os contactos de Outlook Express. Na experiencia do curta completo, incluíndo integración co escritorio debe ser mellorado correctamente nesta área sería un pouco de competencia co iPhone entrar.
[Hd2 HTC & iPhone 3G e HTC heroe] --->Info Pocket Regras--->[Ceļiem Redfly & EEE 1000h & JO DOT / M]
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz experto
9 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por Gazpacho Bekijk bericht
/ Me recorda interminable vs WM. discusión do iPhone.
A miña preocupación é que o camiño para o iPhone. Polo contrario, creo que é moi importante pantalla de hoxe. Eu teño un Touch Pro como un dispositivo de negocios, e eu realmente perder a visión do meu papel. Despois de varias semanas iPhone estean feliz que eu podería manda-lo para trás (vantaxe de un programa de préstamos).

Penso que o iPhone non é realmente revolucionaria. Sinceramente nada, a executar o HP xornada, en 2000. Non ollar liso, pero conceptualmente o mesmo. Entón, eu tamén teño un odio terrible de outra maneira. Poderiamos tecnicamente mellor.

Por outra banda, vexo que se non hai acción rápida de Microsoft, HTC e Samsung fan, de modo que a uniformidade da súa plataforma completamente perdido. Diversión para a diversidade, pero Developer Knudde (plugins touch Flow non existen, e que o Omnia non pode, e se eles xa existen certamente será diferente en cada un). E, no longo prazo, que destrúe o valor engadido dun sistema operativo para o consumidor / negocio.

Microsoft tamén podería mellorar en moitos aspectos. Eu ollo para a interface do Zune vai ver que funciona moi liso e liso (e tamén no Media Center Xbox coido). Iso sería realmente como eu quero ir, desde a visión xeral da GUI actual permanece.

Eu creo máis en si mesmos unha mellor integración e intelixencia. Eu ollo para o coche medio de navegación e pantallas hoxe HTC, entón hai poucas cousas dentro, como outros comportamentos funcionais durante as chamadas, navegar e descanso. Ferramentas tales como Xobni facelo a Outlook e un éxito moi grande. Ferramentas ver se Xobni frecuencia de comunicación e de conducir fóra de aí que as cousas están tan intelixente elección (por exemplo, 95% da súa comunicación, pero 10 enderezos específicos GO). Esta é a súa obra gráfica intelixente e garda-lo. Se houbo algo que eu amaba máis tempo para o meu ambiente. Pero esa será a versión de 2100

Jaap
modernnomads.infoO lugar para os usuarios empresariais PocketPC mobles e os seus xestores.
Met citaat reageren
Mobilyz experto
9 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
E non só no dispositivo, a sincronización de mesa debe ser moito mellor. Windows Mobile Device Center semella malo, problemas de sincronía activa, o foro tamén cheo deles.
Parece outro caso de vir de conexión de dispositivos en Windows 7. Ben beniewd. Por un lado, ve unha forte tendencia descendente en cada versión. Ademais, creo que lentamente e non pode peor a cada nova versión é, por definición, unha mellora. Pero estou sorprendido.
Cita:
Orixinalmente enviada por montfort Bekijk bericht
Para empeorar a situación, precisa de Outlook para sincronizar os datos de información persoal, dado que a presenza non sempre é máis estándar, este vén moito problema.
Ben,

As estatísticas subxacentes mostra que moitas persoas foron só o Outlook. Que a verdade aquí é que eu non sei.

Jaap
Met citaat reageren
Membro de: 10 de abril de 2006
amido is op de goede weg
Just started
9 de novembro de 2008
Todo ben as actualizacións ou novas versións, pero de momento eu non nopg miña cámara dianteira para video chat usando o MSN través! Existe ademais un programa consegue facer iso! É que tan difícil de construír?
Met citaat reageren
Editor
9 de novembro de 2008
Cita:
Orixinalmente enviada por JvanEkris Bekijk bericht
A miña preocupación é que o camiño para o iPhone.

Jaap
Dito isto eu non fago. Eu atopei o debate moi semellante ao técnico que quere e ao usuario final ollando para facer: todos exactamente o centro de interminables vs WM-tweakers. debates iPhone noobies devastaron alí.
Met citaat reageren
Reageren

Discusións semellantes

Debates Autor Foro Comentarios Last Post
Rumor: Windows Mobile 6.5 descrito polo CEO de Motorola? R. Knops Windows Mobile 20 7 de novembro de 2008 19:47
Os líderes de mercado Samsung e Motorola Windows Mobile Standard Leanr Outro teléfono móbil 10 31 de xaneiro de 2008 16:11
Microsoft, Steve Ballmer o Android de Google é só un press release " ktsang Artigos e Vídeo 5 12 de decembro de 2007 22:30
Motorola Ming probablemente con Windows Mobile Gonny Motorola 5 22 de xullo de 2007 19:51
Steve Ballmer vai rumores versión para móbil do Zune Alex400 Microsoft Zune 2 17 de novembro de 2006 14:02

Labels
coche, Bluetooth, cámara, Experiencia, google, HTC, Internet, iPhone, vivo, correo, oficina, omnia, Outlook, Pim, problema, Samsung, sincronizar, unidade, Touch Pro, fluxo de chamada, actualizar, WiFi, Windows 7, Windows Mobile, WM 6,5

Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Visualizar

Regras para mensaxes
Seu non debe Comezar unha nova conversa
Seu non debe responder a mensaxes
Seu non debe Enviar adxuntos
Seu non debe Editar seus artigos

Código vB é Para
Risoños son Para
[IMG]código Para
Código HTML é Fóra
Trackbacks son Para