SMS non enviadas

Esta é unha discusión sobre SMS non enviadas en Windows Mobile foro, parte da categoría de sistema operativo, eu teño un problema, se é detectado en un SMS WM5 non puido ser enviada, houbo un son ...

Anuncios Google (desaparecen tras Inscrición)
Reageren

Link Back Thread Tools Visualizar
Membro de: 18 de xullo de 2009
paterke is op de goede weg
Novos Estados
22 de xullo de 2009
Eu teño un problema descuberto
Se un SMS no WM5 non puido ser enviada, houbo un son para relata-lo. Agora co WM6 oír máis nada así que eu penso sempre que o SMS viaxa ao realmente mudou-se para borradores.

Alguén solución?
Met citaat reageren
Membro de: 8 de novembro de 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Grava lekker Mee
22 de xullo de 2009
Vostede normalmente debería facer un emerxente coa mensaxe de que a mensaxe é enviada cando prema enviar?
Polo menos, no meu aparato que era o caso. Persoalmente eu penso chat e eu desactivado.

Pode realmente ollar na carpeta de elementos enviados. Se a mensaxe é que é tan enviada.

Outra opción podería ser a opción de confirmación de entrega para cambiar.
Vostede recibirá unha mensaxe agradable cando o SMS foi efectivamente entregado. Polo tanto, se o receptor ten o poder, ea mensaxe se entrega máis tarde, recibirá a mensaxe máis tarde. A vantaxe é que vostede sabe que a mensaxe foi recibida.

No entanto, é dependente do seu proveedor. T-Mobile ofrece soporte a el en calquera caso, pero non KPN.
Mer float kuuln, 't wa los lop.
Met citaat reageren
Membro de: 12 de marzo de 2005
chiman is op de goede weg
Está no bo camiño
22 de xullo de 2009
Probablemente xa se desactivado no seu pda.

A través do seu rexistro pode cambiar o exceso ().
Aquí está un sitio con explicacións:
Activar ou desactivar a SMS (Texto Mensaxe) notificar Bubble "A miña vida dixital

Existen tamén algúns programas de software.

Boa sorte
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Discusións semellantes

Debates Autor Foro Comentarios Last Post
Zip prové compresión a mensaxes de texto SMS Gonny Aplicacións de Windows Mobile 3 27 de abril de 2007 11:54
Send Free SMS Free SMS con 1,0 Gonny Aplicacións de Windows Mobile 5 18 de agosto de 2006 11:39
Avanzado do SMS, facer máis co SMS Wouter Aplicacións de Windows Mobile 4 6 de marzo de 2006 11:48
SMS Enviar SMS coa BT de fácil conexión ao dispositivo ... .. crash nobacon Bluetooth 5 3 de febreiro de 2004 14:39

Labels
KPN, PDA, Rexistro, Software, T-Mobile, unidade

Hai 1 usuarios activos actualmente vendo esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Visualizar

Regras para mensaxes
Seu non debe Comezar unha nova conversa
Seu non debe responder a mensaxes
Seu non debe Enviar adxuntos
Seu non debe Editar seus artigos

Código vB é Para
Risoños son Para
[IMG]código Para
Código HTML é Fóra
Trackbacks son Para