non enviou SMS

Esta é unha discusión sobre non enviou SMS en Windows Mobile foros, parte do sistema de categorías de uso, eu descubrir un problema con WM5 Se alguén non podería enviar SMS, houbo un son ...

Anuncios Google (Despois a desaparición rexistro)
Reageren

LinkBack Thread Tools Reprodución
Membro de: 18 de xullo de 2009
paterke is op de goede weg
Mensaxes: 4
Os novos Estados
22 de xullo de 2009
Eu descubrín un problema
Se non enviar un SMS en WM5 era, non había un son para saber. Agora co WM6 escoitar máis nada que eu penso sempre que o SMS é enviado para proxectos mentres movendo.

Alguén unha solución?
Met citaat reageren

Membro de: 8 de novembro de 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Mensaxes: 486
Grava sluts
22 de xullo de 2009
Normalmente ha facer un emerxente coa mensaxe de que a mensaxe é enviada cando prema enviar?
Polo menos na miña máquina que era o caso. Persoalmente eu penso chat, e eu teño discapacidade.

Tamén podes ver tanto na carpeta Cousas Enviados asistir. Se el di que a mensaxe é enviada así.

Outra posibilidade podería ser a opción de confirmación de entrega para cambiar.
Recibirá unha mensaxe de bo cando o SMS foi efectivamente entregado. Así, o receptor, ea mensaxe é entrega máis tarde, recibe a mensaxe máis tarde. A vantaxe é que sabe que a mensaxe recibida.

E só depende do seu proveedor. T-Mobile apoia, en calquera caso, pero KPN non.
Mer float kuuln, el wa lop solto.
Met citaat reageren
Membro de: 12 marzo de 2005
chiman is op de goede weg
Mensaxes: 114
Está no bo camiño
22 de xullo de 2009
Probablemente está con discapacidade no seu PDA.

A través do seu rexistro pode cambiar o exceso ().
Aquí está o sitio con explicacións:
Activar ou desactivar o SMS (mensaxe de texto) notificado »My Digital Vida

Existen tamén algúns programas de software.

Éxito
MDA Compact SPV I - M700
Met citaat reageren
Reageren

Debates similares

Conversa Autor Foro Comentarios Última mensaxe publicada
Zip proporciona compresión de mensaxes de texto SMS Gonny Aplicacións de Windows Mobile 3 Abril 27, 2007 10:54
Libre SMS Envía SMS gratis con 1,0 Gonny Aplicacións de Windows Mobile 5 18 de agosto de 2006 10:39
Advanced SMS, facer máis con SMS Wouter Aplicacións de Windows Mobile 4 6 de marzo de 2006 10:48
SMS Enviar SMS con fácil ... BT de conexión para o dispositivo .. colisión nobacon Bluetooth 5 3 de febreiro de 2004 13:39

Labels
KPN, PDA, rexistro, software, T-Mobile, aparello

Existen 1 usuarios activos actualmente a ver esa discusión (0 membros e invitados 1)

Thread Tools
Reprodución

Regras para Posts
Vostede non pode novos temas
Vostede non debe responder ás mensaxes
Vostede non pode Enviar anexos
Vostede non debe Editar seus artigos

Código BB é Para
Risoños súa Para
[IMG]O código é Para
código HTML é A partir de
Trackbacks son Para