Porque estes nos Países Baixos Países Baixos segundo HP, como mínimo mediados de setembro estarán dispoñibles a través de eBay que eu compras e que máis de unha semana de uso.
Xa Compras unha aplicación máis caro con 120 GB Hard Drive, 1.6 GHz, 2 GB de RAM e 6 pilas.
Gañou 760, + $ = $ 85 pagados transporte e manipular. Total de 846, = $
Convertido aproximadamente 547, = euro. Desafortunadamente, este é de 115, as importacións = euro e cobrar impostos. Total de 662, = Euro.
Ningún cacahuetes para un minilap pero ooohhhh que Issa bonito.
O teclado está completo, mais a pantalla é super afiada.
A batería de 6 celas removível varas para abaixo e, polo tanto, dá unha pequena inclinación para o teclado como eu me encontro moi agradable de usar. O peso é baixo, pero esta non é unha desvantaxe para min. A mini é bo cunha man para incorporarse e moverse. As dimensións creo perfecto encaixa perfectamente no porta-luvas do coche, non é a mesa de reunións todo-consumindo e tamén está no barco ningún impedimento.
As letras son pequenas, moi pequenas, pero iso é con algúns cambios de configuración para adaptarse.
Desvantaxe: Non hai Vista en ..............
Agora podes dicir que unha vantaxe, pero eu gosto Vista, a principal desvantaxe da nota mini.
Agora eu non tiña ningunha experiencia co Vista dende que eu actualizar o meu escritorio, a continuación, retirar todos deixaron mensaxes negativas sobre compatibilliteitsproblemen etc E as experiencias que tiven en meus fillos me ter todo dentro de dous días para decidir raspar Vista e XP Pro para poñer neles.
O programa é na miña opinión, demasiado pesado para o procesador Vía de xeito que todo é moi lento. Unha páxina web require 100% da CPU! Xoga un xogo online (gama) ofrece a cada paso 2 a 3 segundos de espera.
Un ollar rápido para arriba e para abrir un arquivo non está aí unha película eo xogo é unha traxedia.
Se pensas que o Vista é un programa bo e descubrir que ningunha obxeción lento para me mudar para ser sobre todo porque XP é unha tarefa bastante. Na web da HP están dispoñibles todos os controladores para o mini-note, porque eu non son o único que pensan Vista un desastre. Downgrade para XP Pro tamén é de balde se tes un disco de instalación do XP Pro (copia) de instalar xa son usadas co XP ProductKey e, a continuación, rexistrar a chamada e dar ProductKey polo Vista. recibe un código de activación para o seu XP Pro
Co XP Pro instalado un mini note Raging Roeland todo o que pode tratar con el voorschoteld.
No XP Pro eu instala Mozilla e VLC media player para facilidade de uso.