Debido a iso, segundo a HP Holanda Holanda en setembro como mínimo, a metade estará dispoñible a través do eBay que eu o compras e que máis dunha semana en uso.
Ter adquirido a execución caro con 120 GB de disco duro, procesador de 1,6 GHz, Ram 2GB e batería de 6 celas.
Ten 760, $ = pagar $ 85 + frete e manipular. Total de 846, = $
Converteuse preto de 547, = euro. Desafortunadamente, aínda = 115 euros de IVE e impostos de importación. Total de 662, = Euro.
No cacahuete para un minilap pero o que ission OOOHHHH bonito.
É verdadeiramente completo teclado ea pantalla é super afiada.
A batería removível de 6 celas unirse a fondo para fóra, e, así, dá unha pequena inclinación no teclado que eu me encontro moi agradable de utilizar. O peso non é baixo, pero esta non é unha desvantaxe para min. A mini é bo con 1 man para incorporarse e moverse. Coido o tamaño perfecto, encaixa perfectamente no porta-luvas do coche, non é a táboa enteira para completar durante as reunións e tamén sobre o barco non é sta-in-the-road.
As letras son pequenas, moi pequenas, pero con algúns cambios de configuración para adaptarse.
Desvantaxe: É Vista ..............
Agora podes dicir que unha vantaxe, pero creo que o Vista é a maior desvantaxe do mini-note.
Agora eu non teño ningunha experiencia con Vista desde que Actualizado meu escritorio libre falla tempo que deixar todas as mensaxes negativas sobre compatibilliteitsproblemen etc e as experiencias que tivo o meu mini-me dentro de 2 días para decidir se o Vista fóra de demoler XP Pro e poñelas.
O programa na miña opinión é demasiado pesado para o procesador Via de xeito que todo é moi lento. Unha páxina web esixe 100% da capacidade da CPU! Un xogo online (gama) ofrece a cada xiro 2 a 3 segundos de retraso.
Basta unha rápida recuperación de arquivos eo acceso non é alí unha película e xogo é unha traxedia.
Se pensas que o Vista é un programa moi ben que lento e non importa deixar a sentir-se principalmente porque cambiar o XP é moito traballo. Na web están todos os controladores para o HP Mini-Note alí porque eu non son a única persoa que atopar un desastre Vista. Downgrade para o XP Pro tamén é gratuíto, se ten un disco de instalación de XP Pro (copia) de instalar xa son utilizados co XP ProductKey e inicie o teléfono e dar ProductKey polo Vista. recibirá un código de activación para o seu XP-Pro.
XP Pro instalado coa nota mini é un feroz Roeland todo que pode manipular el voorschoteld.
On-XP Pro eu teño o Mozilla instalado e VLC media player a facilidade de uso.