TomTom 5 Yakumo Delta 300

Tämä on keskustelun TomTom 5 Yakumo Delta 300 sisällä TomTom Navigator PDA foorumi, osa Windows Mobile-luokan valikkoon, Garmin tarjoaa sen päällä että Tomtom 5 ei sovellu Mio 300 Yakumo Delta (ei ...

Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)
Reageren

Linkki Takaisin Thread Tools Näytä
Jäsen alkaen: 21 helmikuu 2005
boy1975 is op de goede weg
Juuri alkanut
14 kesäkuu 2005
TomTom tarjoaa sen päällä että Tomtom 5 ei sovellu Yakumo Delta 300 Mio (PDA on edelleen sama?) Olisi tuettava.

Onko kenellekään kokemusta tai vinkkejä Asenna TomTom 5 vielä?

Delta 300 kannattaisi erinomaisesti rakentaja GPS-antenni.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 22. syyskuuta 2003
Dylan18 is op de goede weg
Kirjoittaa lekker mee
14 kesäkuu 2005
Onko joku jo testannut, onko ohjelmisto on käynnissä ja nyt?
Haluaisin ostaa TT5 mutta mielestäni ei ole paljon tätä PDA.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 28 tammikuu 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Verkkoyhteisön Yhteystiedot
14 kesäkuu 2005
Tämä on TomTom sivustosta:

Seuraavat laitteet ovat tällä sovi NAVIGATOR 5:

* Fujtsu Siemens (kaikki mallit)
* Toshiba. (kaikki mallit
Siemens SX 56
Acer N10
Syöminen P700
Mitac Mio 558
Packard Bell Pocket Gear 3025
ViewSonic V37
Yakumo DELTA 300 , Delta 400
ASUS MyPal (näissä malleissa ei ole SD-kortin valmiudet)
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 22. syyskuuta 2003
Dylan18 is op de goede weg
Kirjoittaa lekker mee
14 kesäkuu 2005
Oho .. pahoillaan
niin puolue ei ole minulle.

Tämä tulee muuttumaan? aparate, että se tukee?
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 28 tammikuu 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Verkkoyhteisön Yhteystiedot
14 kesäkuu 2005
Quote:
Originally Posted by Dylan18
Oho .. pahoillaan
niin puolue ei ole minulle.

Tämä tulee muuttumaan? aparate, että se tukee?

FF Search foorumi, että joku niin hyvä, että se on toiminut
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 24 lokakuu 2004
Bas_je is op de goede weg
Juuri alkanut
14 kesäkuu 2005
Sorry - Mitään ei löytynyt. Yritä uudelleen käyttämällä muita ehtoja.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 15. helmikuuta 2005
JackTheRipper is op de goede weg
Juuri alkanut
14 kesäkuu 2005
Quote:
Originally Posted by boy1975
TomTom tarjoaa sen päällä että Tomtom 5 ei sovellu Yakumo Delta 300 Mio (PDA on edelleen sama?) Olisi tuettava.

Onko kenellekään kokemusta tai vinkkejä Asenna TomTom 5 vielä?

Delta 300 kannattaisi erinomaisesti rakentaja GPS-antenni.
TomTom 5 toimii Yakumo Delta 300 GPS
Sinulla on kaksi versiota fi: Delta 300 ja Delta 300 GPS.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 5 kesäkuu 2005
mikev is op de goede weg
Juuri alkanut
14 kesäkuu 2005
tarkasti, vain toimii ......
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 25 joulukuu 2004
Chicco is op de goede weg
On hyvässä vauhdissa
14 kesäkuu 2005
Olen täysin samaa mieltä, olen TT5 nyt noin 3 päivää minun Yakumo Delta 300 GPS ja se toimii ilman ongelmia.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 23 kesäkuu 2005
Michel_6 is op de goede weg
Juuri alkanut
23 kesäkuu 2005
Omistan tomtom3 minun Yakumo Delta 300GPS ja myös lukea yllätys yhteensopivuus luettelon TomTom, jossa todetaan, että Yakumo Delta 300 olisi sopimatonta tomtom5.
Olen TomTom heti tuntui laittaa tulen ja tässä on lopputulos:

Dear Sir,

Tällä hetkellä ei ole tietoa tämän testin, että PocketPC virheettömän toiminnan uusia ohjelmistoja voidaan taata. Tästä syystä, Kukkaro ei ole merkitystä, onko luetteloon. Tämä on tieto, joka meillä on MiTAC Mio 168 ja tästä syystä tämä on tarpeen luettelossa.

On mahdollista, että uusi ohjelmisto, vaan toimii tietokoneen PocketPC, täällä, emme voi taata sitä. Tästä syystä hän ei ole sopiva luettelossa. Suosittelemme sivuston seurata. Kun tukea omalle PocketPC on tarjota yhteensopivuus luettelossa.

Ystävällisin terveisin,

TomTom Customer Support Team

Minun päätökseni on, että tomtom5 toimii yhtä hyvin Yakumo Delta 300gps kuin Mitac Mio 168, TomTom vain ei virallisesti tue tuotteensa PDA koska puuttuu testin tulokset.

Joka tapauksessa, tilasin päivityksen.

Michel
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 14 joulukuu 2003
Archie is op de goede weg
Juuri alkanut
12 heinäkuu 2005
Joku on jonkin verran kokemusta TT5 Yakumo PDA deltaX GPS.

Tämän laitteen en löydä mitään foorumilla.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 15 toukokuu 2005
WillemGerrit is op de goede weg
Kirjoittaa lekker mee
12 heinäkuu 2005
Quote:
Originally Posted by Michel_6
Minun päätökseni on, että tomtom5 toimii yhtä hyvin Yakumo Delta 300gps kuin Mitac Mio 168, TomTom vain ei virallisesti tue tuotteensa PDA koska puuttuu testin tulokset.

Joka tapauksessa, tilasin päivityksen.

Michel
Mutta älä unohda, että suuri määrä 168 miljoonaa käyttäjää ovat hyvin paljon ongelmia TT5. Tämä siitä huolimatta Mio 168 yhteensopivuuden luettelossa. Todennäköisyys on erittäin suuri, että saat näitä ongelmia.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 4. kesäkuuta 2004
avr is op de goede weg
avravr is offline
Juuri alkanut
12 heinäkuu 2005
Minulle ei ole ongelma TT5 on Yakumo 300 GPS kaikki toimii toistaiseksi mitään ongelmia
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 23 heinäkuu 2005
remcomo is op de goede weg
Juuri alkanut
25 heinäkuu 2005
Olen x Yakumo PDA Delta osti sen integroitu Sirf Star III GPS-vastaanotin (20 kanavaa). Olen kokeillut TT3 ja TT5, ensimmäinen saat viestin "Ei GPS-laitetta" alle Enver mitään hyötyä GPS-signaalia. Tämä kestää yleensä 3-10 minuuttia tai pidempään. Lisäksi tulee selaillessani signaalin tiellä ja TT on suljettu. Tämä olisi ongelma Windows Mobile 2003 Second Editionin, koska kaikki ohjelmiston asentamisen ristiriita. Kuka voi auttaa minua niin, että TT toimii kunnolla tai ei ole hyvä kuljettaja TT on SiRF Star III GPS?
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 28 helmikuu 2004
noob2004 is op de goede weg
On hyvässä vauhdissa
25 heinäkuu 2005
Quote:
Originally Posted by remcomo
Olen x Yakumo PDA Delta osti sen integroitu Sirf Star III GPS-vastaanotin (20 kanavaa). Olen kokeillut TT3 ja TT5, ensimmäinen saat viestin "Ei GPS-laitetta" alle Enver mitään hyötyä GPS-signaalia. Tämä kestää yleensä 3-10 minuuttia tai pidempään. Lisäksi tulee selaillessani signaalin tiellä ja TT on suljettu. Tämä olisi ongelma Windows Mobile 2003 Second Editionin, koska kaikki ohjelmiston asentamisen ristiriita. Kuka voi auttaa minua niin, että TT toimii kunnolla tai ei ole hyvä kuljettaja TT on SiRF Star III GPS?
Pahoillani, SiRF Star III on ehdottomasti parempi paperilla vain, jos se ei ole (oikein) on tuettu kuljettajan kanssa on ongelmia.
Tällä hetkellä GPS-kuljettaja TT5 vakavasti puutteellinen.
Kokeile sitä vakaa versio 3.07, se on okei?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit ProClip haltija - TomTom Navigator 5.21
Met citaat reageren
Reageren

Vastaavia keskusteluja

Keskustelussa Laatijan Foorumilla Kommentit Viimeisin Post
Yakumo Yakumo Delta tai Alfa? ipaqman Muut matkapuhelimeen 8 10 kesäkuu 2007 04:53
TomTom on Yakumo delta x ei remcomo TomTom Navigator PDA 24 21 elokuu 2005 17:16
Yakumo Delta 300 GPS (tai 168 miljoonaa euroa) Wi-Fi Harley Fatboy WiFi 11 16 lokakuu 2004 00:01
Yakumo Delta 300 GPS. Rumocool Muut matkapuhelimeen 13 12 elokuu 2004 12:45
Yakumo Delta 300 / Mio 168 dedj Muut matkapuhelimeen 2 28 heinäkuu 2004 22:32

Tarroja
Kokemus, nopeusvalvontakameraa, Takuu, GPS, MyPal, uusi, Pda, täydellistä, ongelma, Ohjelmistoja, TomTomiin, Yhteyttä, Verkkosivujen, Windows Mobile

On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta)

Thread Tools
Näytä

Säännöt viestit
Sinun saa Aloita uusi keskustelu
Sinun saa vastata viesteihin
Sinun saa Liitteiden lähettäminen
Sinun saa Muokata viestejäsi

vB-koodi on Jotta
Hymiöiden ovat Jotta
[IMG]koodi Jotta
HTML-koodi on Jotta
TrackBacks ovat Jotta