Tämä on keskustelun TomTom 5 Yakumo Delta 300 sisällä TomTom Navigator PDA foorumi, osa Windows Mobile-luokan valikkoon, Garmin tarjoaa sen päällä että Tomtom 5 ei sovellu Mio 300 Yakumo Delta (ei ...
Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)![]() |
|
|
Linkki Takaisin | Thread Tools | Näytä |
|
Originally Posted by Dylan18
Oho .. pahoillaan
niin puolue ei ole minulle. Tämä tulee muuttumaan? aparate, että se tukee? |
|
Originally Posted by boy1975
TomTom tarjoaa sen päällä että Tomtom 5 ei sovellu Yakumo Delta 300
Mio (PDA on edelleen sama?) Olisi tuettava.Onko kenellekään kokemusta tai vinkkejä Asenna TomTom 5 vielä? Delta 300 kannattaisi erinomaisesti rakentaja GPS-antenni. |
|
Originally Posted by Michel_6
Minun päätökseni on, että tomtom5 toimii yhtä hyvin Yakumo Delta 300gps kuin Mitac Mio 168, TomTom vain ei virallisesti tue tuotteensa PDA koska puuttuu testin tulokset.
Joka tapauksessa, tilasin päivityksen. Michel |
|
Originally Posted by remcomo
Olen x Yakumo PDA Delta osti sen integroitu Sirf Star III GPS-vastaanotin (20 kanavaa). Olen kokeillut TT3 ja TT5, ensimmäinen saat viestin "Ei GPS-laitetta" alle Enver mitään hyötyä GPS-signaalia. Tämä kestää yleensä 3-10 minuuttia tai pidempään. Lisäksi tulee selaillessani signaalin tiellä ja TT on suljettu. Tämä olisi ongelma Windows Mobile 2003 Second Editionin, koska kaikki ohjelmiston asentamisen ristiriita. Kuka voi auttaa minua niin, että TT toimii kunnolla tai ei ole hyvä kuljettaja TT on SiRF Star III GPS?
|
![]() |
|
||||
| Keskustelussa | Laatijan | Foorumilla | Kommentit | Viimeisin Post |
| Yakumo Yakumo Delta tai Alfa? | ipaqman | Muut matkapuhelimeen | 8 | 10 kesäkuu 2007 04:53 |
| TomTom on Yakumo delta x ei | remcomo | TomTom Navigator PDA | 24 | 21 elokuu 2005 17:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (tai 168 miljoonaa euroa) Wi-Fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 16 lokakuu 2004 00:01 |
| Yakumo Delta 300 GPS. | Rumocool | Muut matkapuhelimeen | 13 | 12 elokuu 2004 12:45 |
| Yakumo Delta 300 / Mio 168 | dedj | Muut matkapuhelimeen | 2 | 28 heinäkuu 2004 22:32 |
| Tarroja |
| Kokemus, nopeusvalvontakameraa, Takuu, GPS, MyPal, uusi, Pda, täydellistä, ongelma, Ohjelmistoja, TomTomiin, Yhteyttä, Verkkosivujen, Windows Mobile |
On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta) |
|
| Thread Tools | |
| Näytä | |
|
|