Ongelma asennus cab-tiedostot

Tämä on keskustelun Ongelma asennus cab-tiedostot sisällä Windows Mobile-sovellukset foorumi, osa Windows Mobile-luokkaan; Modbreak ei ole tarkoitus tässä foorumissa ratkaisut annetaan postitse tai puhelimitse. Näin ...

Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)
Reageren

Linkki Takaisin Thread Tools Näytä
Jäsen alkaen: 22. maaliskuuta 2004
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Muokkaajan
2 tammikuu 2009
ModbreakSe ei ole tarkoitus tässä foorumissa ratkaisut annetaan postitse tai puhelimitse. Näin on myös toinen ongelma nousee mitään tästä.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 16 toukokuu 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Gurua
2 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by postbus31 Bekijk bericht

Scheemder että vuokrasopimus on viisaus.
Tämä periaate wieshaid motn weezn.
Binst huono mor kuin tiedottaa.
Scheemde, rakastan sinua niin? Kotikaupunkini ompelu.
Dou on groetn Henk Wijngaard.
Bie asuu kylissä
NAVIGONin, yksinkertaisesti paras.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 2 tammikuu 2009
GuevaraNL is op de goede weg
New Member
2 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by tankliner Bekijk bericht
Lähetä hänelle sähköpostia tästä.
Mail vaihtoehto on auki.
Olen yhtäkkiä, että asut lähellä.
Kirjoita tänne numero sitä, ja minä CAL sinua.
Sitten laitoin puhelimen että tweel eev'n tulipalo oet.
Että mitä tasaisempi kävelyä.
On tehty kuulla ;-)
Met citaat reageren
New Member
2 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakSe ei ole tarkoitus tässä foorumissa ratkaisut annetaan postitse tai puhelimitse. Näin on myös toinen ongelma nousee mitään tästä.
Oho, näki sen liian myöhään. Mutta joka tapauksessa aion lähettää ratkaisua, koska oletan, etten ole yksin tämän kiusallisen ongelman olen.

Joten, kaikki ovat edelleen tervetulleita osallistumaan ratkaisujen kuulla!
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 28 tammikuu 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Verkkoyhteisön Yhteystiedot
2 tammikuu 2009
Cabfile katsos puunäkymässä, valitse, kopioi.

Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkunassa ja napsauta painiketta puu, tai normaalin puu, selaa alaspäin, kunnes löydät Mobile aparat.

Liitä ohjaamon kansioon. Avaa Explorer laitteen, löytää ohjaamon, klikkaa sitä, kunnes se alkaa asentaa.

Thats it, ainakin minulle, koska olen kiireinen ja WM
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 16 toukokuu 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Gurua
2 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by postbus31 Bekijk bericht
Cabfile katsos puunäkymässä, valitse, kopioi.
Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkunassa ja napsauta painiketta puu, tai normaalin puu, selaa alaspäin, kunnes löydät Mobile aparat.
Liitä ohjaamon kansioon. Avaa Explorer laitteen, löytää ohjaamon, klikkaa sitä, kunnes se alkaa asennusta.
Thats it, ainakin minulle, koska olen kiireinen ja WM
Oma selitys ei ole, sinun selitys ei toimi (olen jo todennut, mutta eri sanoin), ei ole mitään työtä.
Se on niin outoa, olen, koska olen ollut yhteydessä telefonsich, että olen progje samalla minun laitteessa, Asus MyPal 632n kanssa WM5 kuin cabfile, olen matkalla vain ottaneet SDcard.
Ja asentamalla se yksinkertaisesti.
Ketjun aloittaja voi sanoa aamen.
Hän saa sen kanssa ei ole mahdollista.
Syy? On etsitään.
Rakastan hetken WM6, joka prbobleem toimitettu.
Programaa sanoo, että se ei ole varmennettu, ja sitten jakaa
Siksi on jatkettava.

Mutta kiitos selityksen, valitettavasti ei.

Terveisiä Woeste Hoeve.
NAVIGONin, yksinkertaisesti paras.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 25. maaliskuuta 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Jäsen for Life
2 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by GuevaraNL Bekijk bericht
Olen nyt yli 12 tuntia tekee, ja toivon, että vihdoinkin joku enemmän minua selkeää ja selvästi, miten voin tehdä sen olisi pitänyt.

Kiitos!
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje

Täältä löydät jotain muuta, jos haluat asettaa politiikkaa. Jälkeen voit asentaa.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX-SPV-C600.
Met citaat reageren
New Member
3 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by marco899 Bekijk bericht
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje

Täältä löydät jotain muuta, jos haluat asettaa politiikkaa. Jälkeen voit asentaa.
Kuten olet ehkä lukenut, tämä ei ole erityisesti terminaali-ja Touch HD! Saada myös kirjallisesti, että ei varmasti kaikki laitteet toimivat (ks. vastaus on siellä) ja minusta on hankala manipuloida jotain, jos tulos ei ole varma, ja pahimmassa tapauksessa mukavia asioita sata on.

Mitä ihmettelen nyt, vai onko jotain tekemistä sen kanssa, että olen ICM laitteet on saanut tilauksen Vodafone (ostettu 2Call) Voisiko olla niin, että se on lukittu? Voit olla auki avulla ohjelmisto, mutta se taas tekee tarvittavat pesetaa ja HD-versio En löydä.

Minusta on edelleen oudolta. On oltava jotain enemmän ihmisiä sovelletaan Touch HD on valinnut ICM ja liittymä tai Gyrator andfere 3rdParty ohjelmistoversio on käytössä?

Annan vielä toivosta ja on edelleen toimiva ratkaisu ...
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 25. maaliskuuta 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Jäsen for Life
3 tammikuu 2009
Try it's just, gyrator käynnissä minun Touch HD, ja tämä on vain yleinen rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jossa sinulla on mahdollisuus automaattisesti avaa se (käyttäen oma).
Turvalliseksi, aina tehdä varmuuskopio.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX-SPV-C600.
Met citaat reageren
New Member
3 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by marco899 Bekijk bericht
Try it's just, gyrator käynnissä minun Touch HD, ja tämä on vain yleinen rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jossa sinulla on mahdollisuus automaattisesti avaa se (käyttäen oma).
Turvalliseksi, aina tehdä varmuuskopio.
HiFi Marco

CERegEditor Se tuntuu kiinnostavan. Tarkoititko joskus seuraava vaihtoehto?

Opperating järjestelmän tai laitteen, estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua upottaa CeRegEditor, Työkalut-> Aukaista arkisto.

Eikä minun tarvitse muuta vaihtaa minun Touch HD ja se on sitten toimii?
Met citaat reageren
New Member
3 tammikuu 2009
Quote:
Originally Posted by GuevaraNL Bekijk bericht
HiFi Marco

CERegEditor Se tuntuu kiinnostavan. Tarkoititko joskus seuraava vaihtoehto?

Opperating järjestelmän tai laitteen, estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua upottaa CeRegEditor, Työkalut-> Aukaista arkisto.

Eikä minun tarvitse muuta vaihtaa minun Touch HD ja se on sitten toimii?

No, viimein onnistui siinä! Oli ensin yrittänyt CeRegEditor edellä kuvatulla tavalla, mutta että se ei ollut. Äkkiä näki ja koki sen koskaan voisi olla aikaa tamista Cabin! Sinä iltana poistanut sen ja päätti asentaa uudelleen. Mikä on seuraava? Hytti että käytät tamista cab-tiedostot asentaa, mutta olen aina ajatellut, että klikkaamalla cab-tiedoston asennusohjelma automaattisesti ottaa. Ei niin!

Sinun on ensin Booth tamista sitten ja sieltä voit valita haluatko asentaa CAB ja mihin hakemistoon haluat. Jeeminee, ja nyt yli 24 tuntia istuin ja neuvotellut pitää sinut varattu siellä ..

Kiitos kaikille ajattelun ja etsiä ratkaisuja. Nyt sain vihdoin nauttia hyvästä on mitä laite antaa minulle!
Met citaat reageren
Reageren

Vastaavia keskusteluja

Keskustelussa Laatijan Foorumilla Kommentit Viimeisin Post
CAB.files asentaa! jspr Windows Mobile-sovellukset 18 18 huhtikuu 2009 22:33
cab-tiedostot parahawk4000 HTC 1 5 huhtikuu 2008 11:56
Cab-tiedostot hoogerhuis Windows Mobile-sovellukset 9 9 elokuu 2007 23:02
cab-tiedostot chevy-fan HTC 2 31 lokakuu 2004 12:35
Asenna cab-tiedostoja suoraan PC PDA speedme Windows Mobile-sovellukset 1 7 helmikuu 2003 22:55

Tarroja
ActiveSyncissä, Asus, ohjaamoa, Compact Framework 3.5, timantin, ladata, google, HTC, HTC Touch HD, postin, Epäonnistui, Matkaviestinnän, MyPal, uusi, Outlookissa, Pda, kirjaamoon, näyttö, Älypuhelimen, Ohjelmistoja, Puhelin, yksikkö, Vodafonelle, Verkkosivujen, Windows Mobile

« Xml?!? | . NET »

On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta)

Thread Tools
Näytä

Säännöt viestit
Sinun saa Aloita uusi keskustelu
Sinun saa vastata viesteihin
Sinun saa Liitteiden lähettäminen
Sinun saa Muokata viestejäsi

vB-koodi on Jotta
Hymiöiden ovat Jotta
[IMG]koodi Jotta
HTML-koodi on Jotta
TrackBacks ovat Jotta