Tämä on keskustelun Ongelma asennus cab-tiedostot sisällä Windows Mobile-sovellukset foorumi, osa Windows Mobile-luokkaan; Modbreak ei ole tarkoitus tässä foorumissa ratkaisut annetaan postitse tai puhelimitse. Näin ...
Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)![]() |
|
|
Linkki Takaisin | Thread Tools | Näytä |
|
Cabfile katsos puunäkymässä, valitse, kopioi.
Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkunassa ja napsauta painiketta puu, tai normaalin puu, selaa alaspäin, kunnes löydät Mobile aparat. Liitä ohjaamon kansioon. Avaa Explorer laitteen, löytää ohjaamon, klikkaa sitä, kunnes se alkaa asennusta. Thats it, ainakin minulle, koska olen kiireinen ja WM ![]() |
|
Olen nyt yli 12 tuntia tekee, ja toivon, että vihdoinkin joku enemmän minua selkeää ja selvästi, miten voin tehdä sen olisi pitänyt.
Kiitos! |
|
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje
Täältä löydät jotain muuta, jos haluat asettaa politiikkaa. Jälkeen voit asentaa. |
|
Try it's just, gyrator käynnissä minun Touch HD, ja tämä on vain yleinen rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jossa sinulla on mahdollisuus automaattisesti avaa se (käyttäen oma).
Turvalliseksi, aina tehdä varmuuskopio. |
|
HiFi Marco
CERegEditor Se tuntuu kiinnostavan. Tarkoititko joskus seuraava vaihtoehto? Opperating järjestelmän tai laitteen, estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua upottaa CeRegEditor, Työkalut-> Aukaista arkisto. Eikä minun tarvitse muuta vaihtaa minun Touch HD ja se on sitten toimii? |

![]() |
|
||||
| Keskustelussa | Laatijan | Foorumilla | Kommentit | Viimeisin Post |
| CAB.files asentaa! | jspr | Windows Mobile-sovellukset | 18 | 18 huhtikuu 2009 22:33 |
| cab-tiedostot | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 huhtikuu 2008 11:56 |
| Cab-tiedostot | hoogerhuis | Windows Mobile-sovellukset | 9 | 9 elokuu 2007 23:02 |
| cab-tiedostot | chevy-fan | HTC | 2 | 31 lokakuu 2004 12:35 |
| Asenna cab-tiedostoja suoraan PC PDA | speedme | Windows Mobile-sovellukset | 1 | 7 helmikuu 2003 22:55 |
On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta) |
|
| Thread Tools | |
| Näytä | |
|
|