Tämä keskustelu Ongelma asennus cab-tiedostojen vuonna Windows Mobile Applications forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; legend >Modbreak legend >Ei ole tarkoitus tämän hallituksen postitse tai puhelimitse, että ratkaisut annetaan. On ...
Google-mainokset (Disappearing jälkeen rekisteröinti)![]() |
|
|
Avatar | Thread Tools | Lisääntyminen |
|
Cabfile näytät puussa, valitse kopioi ja liitä.
Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkuna ja napsauta painiketta puu tai tavallinen puu, vieritä löytää puhelimen huoltoon. Liitä ohjaamo kansioon. Avaa selain laitteessa löytää ohjaamosta, klikkaa sitä niin että se alkaa asentaa. Siinä se ainakin minulle, koska olen työskennellyt WM ![]() |
|
Olen nyt yli 12 tuntia tehdä ja toivon, että vihdoinkin joku on minulle niin selvästi ja selittää, miten teen sen pitäisi olla.
Kiitos! |
|
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje
Täältä löydät kaiken muun voit määrittää käytäntöjä. Sitten voit asentaa. |
|
Kokeile nyt vaan, gyrator HD käynnissä minun yhteyttä ja tämä on vain yleinen rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jos sinulla on mahdollisuus automaattisesti avata (käyttää minua).
On turvallinen, aina taaksepäin. |
|
Hi Marco
CERegEditor että tuntuu kiinnostavan. Tarkoitatko joskus seuraava vaihtoehto? Liikennöidä järjestelmä tai PDA estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua sulautettujen kirjoittaminen CeRegEditor, Työkalut-> Avaa arkisto. Ja minä tarvitse muuta muuttaa minun Touch HD ja se on sitten toimii? |

![]() |
|
||||
| Keskustelu | Kirjailija | Foorumi | Kommentit | Uusin viesti |
| CAB.files asentaa! | jspr | Windows Mobile Applications | 18 | 18 huhtikuu 2009 21:33 |
| cab-tiedostot | parahawk4000 | HTC | 1 | 05 huhtikuu 2008 10:56 |
| CAB tiedostot | hoogerhuis | Windows Mobile Applications | Syyskuu | 09 elokuu 2007 22:02 |
| cab-tiedostot | chevy-fan | HTC | Kaksi | 31 lokakuu 2004 11:35 |
| Asenna CAB-tiedostot suoraan PC: ltä PDA | speedme | Windows Mobile Applications | 1 | 07 helmikuu 2003 21:55 |
Paikalla on 1 aktiivista käyttäjää tällä hetkellä katsella keskustelu (0 jäsentä ja 1 vierasta) |
|
| Thread Tools | |
| Lisääntyminen | |
|
|
|