Ongelma asennus cab-tiedostojen

Tämä keskustelu Ongelma asennus cab-tiedostojen vuonna Windows Mobile Applications forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; legend >Modbreak legend >Ei ole tarkoitus tämän hallituksen postitse tai puhelimitse, että ratkaisut annetaan. On ...

Google-mainokset (Disappearing jälkeen rekisteröinti)
Reageren

Avatar Thread Tools Lisääntyminen
Jäsen alkaen: 22. maaliskuuta 2004
Patrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderaattori
2 tammikuu vuonna 2009
<Legenda>ModbreakLegenda>Ei ole tarkoitus tämän hallituksen postitse tai puhelimitse, että ratkaisut annetaan. Tämä antaa toiselle henkilölle tätä ongelmaa ei ole mitään syntyä.
Met citaat reageren

Jäsen alkaen: 16 toukokuu 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 tammikuu vuonna 2009
Quote:
Alunperin postittanut postbus31 Bekijk bericht

että Scheemder viisaus on monopoli.
Tämä periaate wieshaid motn weezn.
Mor kuin huono raivoa kertoo.
Scheemde, rakastan sinua niin? Kotini ompelu.
Dou on groetn Henk Wijngaard.
Bie asuu kylissä
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 02 tammikuu 2009
GuevaraNL is op de goede weg
Uuden jäsenen
2 tammikuu vuonna 2009
Quote:
Alunperin postittanut tankliner Bekijk bericht
Lähetä se sähköpostitse.
Mail vaihtoehto on auki.
Olen yhtäkkiä huomaan, että asut lähellä.
Kirjoita tänne numero siihen, ja minä cal sinua.
Sitten laitoin puhelimen että Tweel eev'n tulipalo oot.
Tämä liikunta on pehmeämpi.
On nyt kuullut ;-)
Met citaat reageren
Uuden jäsenen
2 tammikuu vuonna 2009
Quote:
Alunperin postittanut Bulls-eye1 Bekijk bericht
<Legenda>ModbreakLegenda>Ei ole tarkoitus tämän hallituksen postitse tai puhelimitse, että ratkaisut annetaan. Tämä antaa toiselle henkilölle tätä ongelmaa ei ole mitään syntyä.
Oho, näki liian myöhään. Mutta joka tapauksessa aion lähettää ratkaisu, koska luulen etten ollut yksin tämän kiusallisen ongelman olen.

Joten, kaikki ovat edelleen tervetulleita osallistumaan ratkaisujen kuulla!
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 28 tammikuu 2005
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Yhteisön Yhteystiedot
2 tammikuu vuonna 2009
Cabfile näytät puussa, valitse kopioi ja liitä.

Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkuna ja napsauta painiketta puu tai tavallinen puu, vieritä löytää puhelimen huoltoon.

Liitä ohjaamo kansioon. Avaa selain laitteessa löytää ohjaamosta, klikkaa sitä niin se alkaa asentaa.

Siinä se ainakin minulle, koska olen työskennellyt WM
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 16 toukokuu 2004
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 tammikuu vuonna 2009
Quote:
Alunperin postittanut postbus31 Bekijk bericht
Cabfile näytät puussa, valitse kopioi ja liitä.
Nyt voit tehdä kaksi asiaa, avaa ActiveSync-ikkuna ja napsauta painiketta puu tai tavallinen puu, vieritä löytää puhelimen huoltoon.
Liitä ohjaamo kansioon. Avaa selain laitteessa löytää ohjaamosta, klikkaa sitä niin että se alkaa asentaa.
Siinä se ainakin minulle, koska olen työskennellyt WM
Minun selitys ei toimi, sinun selitys ei toimi (minulla oli jo ilmoittanut, mutta eri sanoin), mikään ei toimi.
Se on niin outo, olen, koska olen ollut yhteydessä telefonsich, että olen progje sama minun laitteen ASUS MyPal 632N kanssa WM5 kuin cabfile, minun tapa on vain ryhtyneen SDcard.
Ja asentaa yksinkertaisesti.
Ketjun aloittaja voi sanoa aamen.
Hän saa sitä ole mahdollista.
Syy? On etsinyt.
Rakastan hetken wm6, joka prbobleem toimitettu.
Programaa mielestään ole varmennettu, niin se hajoaa
Voidaan jatkaa.

Joka tapauksessa, kiitos selitys, valitettavasti ei.

Terveisiä Woeste Hoeve.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 25. maaliskuuta 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Käyttäjä Life
2 tammikuu vuonna 2009
Quote:
Alunperin postittanut GuevaraNL Bekijk bericht
Olen nyt yli 12 tuntia tehdä ja toivon, että vihdoinkin joku on minulle niin selvästi ja selittää, miten teen sen pitäisi olla.

Kiitos!
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje

Täältä löydät kaikkea, mitä voit asettaa eri politiikkoja. Voit asentaa.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV C600.
Met citaat reageren
Uuden jäsenen
03 tammikuu 2009
Quote:
Alunperin postittanut marco899 Bekijk bericht
Miten app avata sinun HTC Windows Mobile - Yksinkertainen ohje

Täältä löydät kaiken muun voit määrittää käytäntöjä. Sitten voit asentaa.
Kuten olet ehkä lukea, tämä nimenomaan lentokoneiden sijaan Touch HD! Myös saada kirjallisesti, ettei se todellakaan ole kaikki laitteet toimivat (ks. vastaus siellä) ja minusta se liian hankala jotain tasapainoilemaan, jos tulos ei ole varmaa, että pahimmassa tapauksessa koko juttu kauniisti sadassa on.

Mitä Ihmettelen nyt, onko jotain tekemistä sen kanssa, että olen yhdessä laitteessa tilaus at Vodafone 'Ve mennyt (ostettu 2Call) Olisiko että se on lukittu? Et voi avata ohjelmistolla, mutta se taas tekee tarvittavat pesetaa ja HD-versio, en löydä.

En pidä löytää se outoa. On oltava enemmän ihmisiä sovelletaan Touch HD on valinnut yhdessä tilaus ja myös Gyrator andfere 3rdParty ohjelmiston tai käytössä?

En luovu vielä toivosta ja vielä käyttöliuos ...
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 25. maaliskuuta 2003
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Käyttäjä Life
03 tammikuu 2009
Kokeile nyt vaan, gyrator HD käynnissä minun koskettaa ja se on vain yksi universaali rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jos sinulla on mahdollisuus automaattisesti avata (käyttää minua).
On turvallinen, aina taaksepäin.
Touch HD, Palm Treo 750V, i-mate SP5,Leadtek 95XX/SPV C600.
Met citaat reageren
Uuden jäsenen
03 tammikuu 2009
Quote:
Alunperin postittanut marco899 Bekijk bericht
Kokeile nyt vaan, gyrator HD käynnissä minun yhteyttä ja tämä on vain yleinen rekisteriasetusta. Voit myös etsiä ceregeditor, jos sinulla on mahdollisuus automaattisesti avata (käyttää minua).
On turvallinen, aina taaksepäin.
Hi Marco

CERegEditor että tuntuu kiinnostavan. Tarkoitatko joskus seuraava vaihtoehto?

Liikennöidä järjestelmä tai PDA estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua sulautettujen kirjoittaminen CeRegEditor, Työkalut-> Avaa arkisto.

Ja minä tarvitse muuta muuttaa minun Touch HD ja se on sitten toimii?
Met citaat reageren
Uuden jäsenen
03 tammikuu 2009
Quote:
Alunperin postittanut GuevaraNL Bekijk bericht
Hi Marco

CERegEditor että tuntuu kiinnostavan. Tarkoitatko joskus seuraava vaihtoehto?

Liikennöidä järjestelmä tai PDA estää kaikki kirjoittavat arkisto. Voit poistaa blocade, käytä työkalua sulautettujen kirjoittaminen CeRegEditor, Työkalut-> Avaa arkisto.

Ja minä tarvitse muuta muuttaa minun Touch HD ja se on sitten toimii?

No, lopulta onnistuttiin! CeRegEditor oli ensimmäinen yrittänyt edellä kuvatulla tavalla, mutta se ei ollut. Yhtäkkiä huomasin valon ja ajattelin että joskus voisi olla Staller Cabin! Sinä iltana päätin poistaa ja asentaa uudelleen. Mikä oli seuraavaksi? Mökki Staller joka käyttää cab-tiedostot asentaa, mutta olen aina ajatellut, että kun napsautat cab-tiedoston asennusohjelma automaattisesti ottaa hoitaakseen. Ei niin!

Sinun on ensin koppi Staller sitten ja sieltä voit valita haluatko asentaa CAB ja jossa hakemistoon haluat. Jeeminee, ja nyt yli 24 tuntia istuin ja nyt olet tekemässä pitää ..

Kiitos kaikille ajattelun ja etsimään ratkaisuja. Nyt olen vihdoin nauttia kauniista sivua, laite tarjoaa minulle!
Met citaat reageren
Reageren

Samanlaisia keskusteluja

Keskustelu Kirjailija Foorumi Kommentit Uusin viesti
CAB.files asentaa! jspr Windows Mobile Applications 18 18 huhtikuu 2009 21:33
cab-tiedostot parahawk4000 HTC 1 05 huhtikuu 2008 10:56
CAB tiedostot hoogerhuis Windows Mobile Applications Syyskuu 09 elokuu 2007 22:02
cab-tiedostot chevy-fan HTC Kaksi 31 lokakuu 2004 11:35
Asenna CAB-tiedostot suoraan PC: ltä PDA speedme Windows Mobile Applications 1 07 helmikuu 2003 21:55

Tarrat
activesync, asus, ohjaamo, Compact Framework 3.5, timantti, Lataa, google, HTC, HTC Touch HD, posti, Epäonnistui, eloisa, MyPal, uusi, Näkymät, PDA, arkisto, näyttö, älypuhelimen, ohjelmisto, puhelin, laitteet, Vodafone, verkkosivusto, Windows Mobile

« Xml?!? | . NET »

Paikalla on 1 aktiivista käyttäjää tällä hetkellä katsella keskustelu (0 jäsentä ja 1 vierasta)

Thread Tools
Lisääntyminen

Lähettämisestä Säännöt
Te ei voi uusia ketjuja
Te ei pidä vastata viesteihin
Te ei voi Liitteiden lähettäminen
Te ei pidä Muokata virkaa

BB-koodi on Voit
Hymiöt hänen Voit
[IMG]Koodi on Voit
HTML-koodi on Voit
TrackBacks ovat Voit