Quote:
Alunperin postittanut Gazpacho
/ Me muistaa loputon vs. WM. iPhoneKeskustelut. 
|
Huoleni ei ole, että
iPhoneSide mennä. Päinvastoin: mielestäni tänään näyttö on erittäin tärkeä. Olen Touch Pro yritys puhelin ja olen todella ikävä katsella minun asema. Muutaman viikon
iPhone Olin iloinen Voisin lähettää hänet takaisin (etu luotonanto-ohjelma).
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä
iPhone ei oikeastaan vallankumouksellinen. Suoraan sanottuna mitään HP Jornada run vuonna 2000. Ei näyttänyt liukas, mutta käsitteellisesti se on sama. Kun olin jopa vihattu kuitenkin. Voimme teknisesti paremmin.
Toisaalta näen, että jos ei puututtu pikaisesti Microsoft,
HTC ja
Samsung , tehdä sinulle yhtenäisen alustan täysin menetetty. Hauskaa monimuotoisuutta, mutta Knudde Developer (Touch Flow plugins ei ole olemassa, ja että
Omnia ei voi, ja jos ne ovat jo olemassa varmasti erilainen jokaisessa). Ja pitkän aikavälin tuhoaa lisäarvoa OS kuluttajan / yrityksen.
Microsoft ei parempi monessa suhteessa. Katson Zune liitäntä, niin se näyttää liukas ja toimii todella sujuvasti (myös Xbox Media Center ja uskon). Se olisi todella kuin itse haluat mennä, antaa yleiskuvan nykyisen GUI edelleen.
Itse uskon enemmän parempi integrointi ja älykkyys. Tarkasteltaessa keskimääräistä auton navigointijärjestelmä ja nykyinen
HTC näytöt, sitten istua siellä pieniä asioita, kuten muutkin funktionaalisen käyttäytymisen puhelun aikana, navigointi ja lepo. työkaluja, kuten
Xobni Tätä varten Outlook ja erittäin iso hitti. Koneistus onko Xobni taajuus viestintä ja johtaa sen pois tiettyjä asioita, kuten älykkäämpiä valinta (esim. 95% viestinnästä, mutta 10 osoitteita mennä). Näin olet älykkäämpiä GUI ja säästää työnsä. Jos oli jotain rakastin heitä enemmän aikaa kotiseudullani. Mutta versio 2100 tai
Viiltää