Quote:
Originally Posted by Gazpacho
/ Me muistaa loputtoman vs. WM. iPhone keskustelua. 
|
Huoleni ei ole siitä, että tapa iPhone. Päinvastoin, minusta on erittäin tärkeää nyt näytöllä. Olen Touch Pron liike laitteen ja olen todella kaipaamaan katsaus minun asema. Useiden viikkojen kuluttua iPhone Olin iloinen, voisin lähettää hänet takaisin (etu luotonanto-ohjelma).
Uskon, että iPhone ei oikeastaan ole vallankumouksellinen. Suoraan sanottuna, mitään HP Jornada Run vuonna 2000. Ei näyttänyt liukas, mutta käsitteellisesti sama. Sitten minulla on kauhea vihan toisin. Voisimme teknisesti parempi.
Toisaalta näen, että jos ei ole nopeaa toimintaa Microsoftilta, HTC ja Samsung eivät, joten yhdenmukaisuus oman alustan täysin menetetty. Hauskaa monimuotoisuutta, mutta knudde Developer (Touch Flow ampua ei ole olemassa, ja että Omnia ei, ja jos ne ovat jo olemassa varmasti erilainen kussakin). Ja pitkällä aikavälillä, että romuttaa lisäarvoa käyttöjärjestelmä kuluttajien ja yritysten.
Microsoft voi myös parantaa monin tavoin. Katson Zune käyttöliittymä näkee, että se toimii todella liukas ja sileä (ja on myös Media Center Xbox mielestäni). Se olisi todella itseni halua mennä, jos katsaus nykyisen GUI edelleen.
Uskon enemmän itse kotoutumisen ja älykkyyttä. Katson keskimäärin auto-navigointi-ja HTC tänään näytöt, sitten on vain vähän asioita, kuten muiden toiminnallisten käytöstä puhelun aikana, navigointi-ja lepo. työkaluja, kuten
Xobni niin Outlook ja erittäin iso hitti. Koneistus onko Xobni taajuus viestinnän ja johtaa pois sieltä, että asiat ovat niin viisaita valintoja (esim. 95% käyttäjistä viestinnän mutta 10 tarkat osoitteet go). Tämä on sinun GUI työskennellä fiksummin ja tallentaa sen. Jos oli jotain rakastin enemmän aikaa minun ympäristölle. Mutta se on versio 2100
Jaap