SMS-viestiä ei lähetetty

Tämä on keskustelun SMS-viestiä ei lähetetty sisällä Windows Mobile foorumi, osa käyttöjärjestelmän luokkaan, minulla on ongelma, jos havaitaan WM5 tekstiviesti ei voitu lähettää, siellä oli hyvä ...

Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)
Reageren

Linkki Takaisin Thread Tools Näytä
Jäsen alkaen: 18 heinäkuu 2009
paterke is op de goede weg
New Member
22 heinäkuu 2009
Minulla on ongelma löydetty
Jos tekstiviestien WM5 ei voitu lähettää, siellä oli hyvä ja ilmoita siitä. Nyt WM6 kuulla mitään muuta niin olen aina sitä mieltä, että tekstiviesti lähetetään, kun todellisuudessa siirretty luonnoksiin.

Joku ratkaisu?
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 8 marraskuu 2006
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Kirjoittaa lekker mee
22 heinäkuu 2009
Normaalisti ei popup on viesti siitä, että viesti lähetetään, kun painat lähetä?
Ainakin minun laite, oli kyseessä. Itse löysin sen harmittaa ja olen vammaisten sitä.

Voit jopa katsoa Lähetetyt-kansioon. Jos viesti on se niin lähetetään.

Toinen vaihtoehto voisi olla toimituksen vahvistus mahdollisuus vaihtaa.
Saat mukavan viestin, kun tekstiviesti on toimitettu. Joten jos vastaanotin on valtaa, ja viesti toimitetaan myöhemmin, saat viestin myöhemmin. Etuna on, että tiedät, että viesti on vastaanotettu.

Se on kuitenkin riippuvainen palveluntarjoajalta. T-Mobile tukee sitä joka tapauksessa, mutta ei KPN.
Mer kuuln float, 't wa lös karsia.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 12 maaliskuu 2005
chiman is op de goede weg
On hyvässä vauhdissa
22 heinäkuu 2009
Olet luultavasti se pois päältä PDA.

Läpi rekisterin voit vaihtaa (liikaa).
Täällä on sivusto, jossa selityksiä:
Ota käyttöön tai Poista SMS (Text Message) on antanut tiedoksi Bubble »Minun Digitaali Elinikäinen

On myös joitakin ohjelmia.

Onnea
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Vastaavia keskusteluja

Keskustelussa Laatijan Foorumilla Kommentit Viimeisin Post
Zip säädetään pakkaus tekstiviestinä Gonny Windows Mobile-sovellukset 3 27 huhtikuu 2007 11:54
Ilmainen tekstiviesti Lähetä ilmainen tekstiviesti 1,0 Gonny Windows Mobile-sovellukset 5 18 elokuu 2006 11:39
Advanced SMS, enemmän tekstiviestillä Wouter Windows Mobile-sovellukset 4 6 maaliskuu 2006 11:48
SMS Lähetä tekstiviesti BT: n kanssa on helppo yhdistää laitteen ... .. kaatuu nobacon Bluetooth 5 3 helmikuu 2004 14:39

Tarroja
KPN, Pda, kirjaamoon, Ohjelmistoja, T-Mobile, yksikkö

On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta)

Thread Tools
Näytä

Säännöt viestit
Sinun saa Aloita uusi keskustelu
Sinun saa vastata viesteihin
Sinun saa Liitteiden lähettäminen
Sinun saa Muokata viestejäsi

vB-koodi on Jotta
Hymiöiden ovat Jotta
[IMG]koodi Jotta
HTML-koodi on Ulos
TrackBacks ovat Jotta