UMPC Asus R2H

Tämä on keskustelun UMPC Asus R2H sisällä Asus foorumi, osa netbooks, Tabletit, Mini tietokoneet luokkaan, ei kuule Niles. Välin Ostin R2H ja olen tyytyväinen rasvaa, sain sen ...

Google-mainokset (häviävät Rekisteröinti)
Reageren

Linkki Takaisin Thread Tools Näytä
Jäsen alkaen: 8 lokakuu 2004
Rudi Hendrix is zeker op de goede weg
Kirjoittaa lekker mee
19 huhtikuu 2007
Nilesiä Antaa kuule mitään. Välin Ostin R2H ja olen tyytyväinen rasvaa!
Rakensin sen auton (niin, että minäkin vielä kerran tätä voi käsitellä). Selata ja toistaa musiikkia yhdessä ei ole ongelma! Through My MDA Pro, minulla on myös internet. Kaikki on mahdollista todella!

Olen 512 sosialistit. Sinänsä mielestäni tarpeeksi. Miksi Asus olisi säädettävä, että voit ottaa 512 max? Kuulen lisää tarinoita ihmisistä, jotka ovat siellä laittaa 1GB ilman ongelmia.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 22. joulukuuta 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Muokkaajan
19 huhtikuu 2007
Ehkä jo tiedätte sen, mutta jos välillä 26 lokakuu 2006 ja 15 maaliskuu 2007 ostit R2H, voit saada Vista-päivitykseen. Olen Vista Business Edition jo sisällä.

Lisätietoja: Windows Vista Upgrade Program
[HD2 HTC & iPhone 3G ja HTC Hero] --->Info Pocket Säännöt--->[Celio Redfly & EEE 1000H & EYVL DOT / M]
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 24. tammikuuta 2005
Niles is op de goede weg
On hyvässä vauhdissa
24 huhtikuu 2007
Ostin R2H päivänä he tulivat ulos, ja niin vain myöhässä. Aion pohtia siirtymistä Vista mutta en ole varma, että minun kannattaa € 90 (jos olen jossain USB-DVD-ROM-asema voi lainata). Se vaikuttaa paljon työtä, että he ovat yrittäneet.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 4 toukokuu 2007
MPWpeter is op de goede weg
Juuri alkanut
4 toukokuu 2007
Mers Forum Hallo!
Haluan maailman ostaa UMPC. R2H vaikuttaa ensi näkemältä sopivimmat kanssa Medion UMPC puoli hyvänä.

On outoa, että R2H yhtäkkiä online-kaupoista loppuunmyyty ja Medion ei ole saatavilla. Onko jatkoa Asus saada jotain?

Onko R2H offline-myymälöissä ostaa? Olen tähän mennessä ole pystynyt löytämään ostoksia ...
Met citaat reageren
Kirjoittaa lekker mee
4 toukokuu 2007
Kokemukseni mukaan R2H on varmasti hyvä vaihtoehto!

Ne sisältävät myös MyComm myyntiin.
In beat-klikkaamalla it.nl jälkeen, mitä he näyttävät vielä yksi varastossa.

Jos sinulla on näykkiä ja kokoontaitettava näppäimistö, jotka istuvat alas: I love my suositella!

Vai onko seuraaja? En tiedä, mikä asema sillä on, mutta löysin aikaa sitten:
Uusi Rugged UMPC ASUS on GPS - Navi Gadget
Met citaat reageren
Juuri alkanut
4 toukokuu 2007
Quote:
Originally Posted by Rudi Hendrix Bekijk bericht
Jos sinulla on näykkiä ja kokoontaitettava näppäimistö, jotka istuvat alas: I love my suositella!
Tämä näppäimistö on vain 1 edeltävien n ja ASUS
Met citaat reageren
Kirjoittaa lekker mee
4 toukokuu 2007
Tiedän, että nämä näppäimistöt HEEEEEL mukavaa. Vain minun on väitteen kanssa tinalla juominen menetetty.

Nyt halusin uusi hankinta, mutta niitä on vaikea löytää. Targus lähetetään: niitä ei enää valmisteta ...

Joten jos joku alkaa ...
Met citaat reageren
Juuri alkanut
4 toukokuu 2007
@ Rudi
BTW mukava voittaa heitä, se on vielä 1, ne pyytävät vain 200 €, - enemmän kuin missään muualla :-(
Met citaat reageren
Kirjoittaa lekker mee
4 toukokuu 2007
Miksi 200 miljoonaa lisää? Riippuu vähän siitä, missä olet tutkinut ja katsoin olet.
Tämä on versio, 60 GB kiintolevy ja bluetooth ja kamera. Monet halvempia versioita huomaatte, ei bluetooth ja kamera. Ne ovat yleensä ominaisia vain 40 Gt: n kiintolevy. Sinänsä ei tietenkään ole suurta merkitystä, mutta minulle, Bluetooth on ehdoton!

€ 892, - alv: tä on mukava olla korkea, kyllä ...

Minulla ei ole osakkeita Beat-sen tai jotain, mutta se oli vain kärki
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 24. tammikuuta 2005
Niles is op de goede weg
On hyvässä vauhdissa
4 toukokuu 2007
On ehdottomasti seuraajan R2H mutta se on silti samalla kehitykseen. T83 on vielä tämän vuoden syksyllä.

ASUS T83 UMPC ei QWERTY kääntyvä - Engadget

Se ei valitettavasti ole osa Intel McCaslin foorumi, mutta käyttää VIA Platform. Että nopeus ei tee samoin kuin 512 Mt muistia. Kuitenkin huomattavasti edullisempia kuin Q1 Ultra. Syynä tähän ei ole seuraaja minun R2H on vain päätöslauselman 800x480. Jos se olisi 1024x600, olin ajatellut sitä.
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 27. maaliskuuta 2007
SyNc^ is op de goede weg
Juuri alkanut
6 toukokuu 2007
@ Montfort: Toimii paremmin Windows Vista TabletPC tai sanoa annat Windows XP Tablet mutta istua siellä. Ja kaikki ohjelmat on siis erikoisajureita ennen odottaa. Kuten GPS / Bluetooth etc.

Jos se toimii paremmin kuin tilauksesta häntä.

Kiitos.
Sync ^
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 22. joulukuuta 2003
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Muokkaajan
6 toukokuu 2007
Quote:
Originally Posted by SyNc^ Bekijk bericht
@ Montfort: Toimii paremmin Windows Vista TabletPC tai sanoa annat Windows XP Tablet mutta istua siellä. Ja kaikki ohjelmat on siis erikoisajureita ennen odottaa. Kuten GPS / Bluetooth etc.

Jos se toimii paremmin kuin tilauksesta häntä.

Kiitos.
Sync ^
Ole Vista vielä ylös, odota hetki pois, Vista edelleen käyttää joitakin päivityksiä, odotan
Noin kuukauden joten odotan kertoa lisää kokemuksiani. , Mitä olen lukenut pitäisi toimia hyvin, varsinkin käsin olisi parempi. Mielestäni tällä hetkellä toimii varsin maltillinen. Vista kuljettajat Asus ovat nyt saatavilla.
Ei ole muistia lisää, minulla on 1 Gb asemesta käytetään 256Mb, että ylimääräistä siinä, nyt hän on hieman parempi.
[HD2 HTC & iPhone 3G ja HTC Hero] --->Info Pocket Säännöt--->[Celio Redfly & EEE 1000H & EYVL DOT / M]
Met citaat reageren
Jäsen alkaen: 27. maaliskuuta 2007
SyNc^ is op de goede weg
Juuri alkanut
6 toukokuu 2007
@ Montfort, olen nyt käytetty 768 ja se toimii niin mukavaa. Luulen täytä CD-levylle Windows Vistan menee järjestyksessä. Ja vielä enemmän kokemusta kaikki odottavat täällä.

Sync ^
Met citaat reageren
Juuri alkanut
7 toukokuu 2007
@ Rudi
En tarkoita murista kello kuuloa! :-)
On vain niin paljon hintaero näissä laitteissa. Jos sinulla ei ole kiinnittänyt huomiota sinua niin paljon menettäneet euroa. Varsinkin kun katsovat myös, että usein accessoies istua siellä!

PDAshop.nl on kaikkein kattavin sivustosta: Kaikki accessoieres jotka asettuvat istumaan siististi tiivistää. On viime päivinä useita afgemaild ja vaati, koska hän ei ole varastossa. Ja oikeastaan missään muualla saada joitakin ...

Olen vain tilata funprice.nl Koska se vahvistaa postitse toimittaa samaan lisävarusteet. Valitettavasti jälleen 2 tientjes kallista ...
Met citaat reageren
Kirjoittaa lekker mee
7 toukokuu 2007
Sinulla on vähintään versiota tai sininen hampaan.

En ole ärsyttänyt, mutta juuri kun en edes halunnut varoittaa annat itsestäsi jo. Jotkut asiat ovat epämääräisiä kuin mahdollista, joten voit vain jättää takana on, että suorituskyky ei ole, mitä teit.

Hauskaa laite joka tapauksessa!

Jos joskus harkita asia auton rakentaa: voin suositella lämpimästi!
Minulla on muutamia kuvia:
Fotoalbum, Gratis Online! Digikuvasi ja Online-valokuva-albumi My Album! (Kaapelit ovat nyt paremmin ratkaistu)
Met citaat reageren
Reageren

Tarroja
Akkua, Asus, auto, kameraa, liitin, Delliin, vapaa, GPS, Vapaa, edellyttää, Internet, postin, mp3, Selailuun, uusi, Pda, Samsungin, näyttö, haukkaisu, Ohjelmistoja, Sonyn, myynti, ylös, Vistassa, Verkkosivujen, Näytä, wifi

On 1 aktiivista käyttäjää parhaillaan katselee tätä keskustelua (0 jäsentä ja 1 vierasta)

Thread Tools
Näytä

Säännöt viestit
Sinun saa Aloita uusi keskustelu
Sinun saa vastata viesteihin
Sinun saa Liitteiden lähettäminen
Sinun saa Muokata viestejäsi

vB-koodi on Jotta
Hymiöiden ovat Jotta
[IMG]koodi Jotta
HTML-koodi on Ulos
TrackBacks ovat Jotta