Dit is een discussie over Interne gps in de ipaq hw6515 hw6500 werkt niet goed in het HP forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Hallo Ik heb dus op 4 oktober een hw6515 gekocht. Alles leuk en aardig tot dat je gaat navigeren. Er ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Oorspronkelijk geplaatst door tieluh
Hallo
Ik heb dus op 4 oktober een hw6515 gekocht. Alles leuk en aardig tot dat je gaat navigeren. Er zit al standaard een tomtom ingebakken maar heb ook tomtom5,5.1,navigon5 en destinator 5 geprobeert. |
|
Oorspronkelijk geplaatst door Gadgetman
Zo, da's een duur apparaat geworden met aanschaf van TomTom 5, GPS kopen" onclick="replacer_hook(39)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=430491">Navigon 5 en Destinator 5......
Zijn dit legale versies? Zo nee, dan houdt het hier op. Zo ja, wat zijn de instellingen die je gebruikt? |
|
Oorspronkelijk geplaatst door jojan20d
Ik heb de mijne nog niet zo lang, en dacht ook dit probleem te hebben, totdat ik erachter gekomen ben dat de gps ontvanger richting gevoelig is. Als je de Ipaq recht omhoog houdt werkt het wel goed, maar is deze onder een hoek geplaatst (bijvoorbeeld plat neergelegd), dan krijg ik een afwijking van inderdaad soms een tiental meters. Ik vind dit best logisch. Ik hoop dat je hiermee misschien uit de problemen bent.
Het zou ook kunnen zijn, dat ik iets heel doms opper, maar dan moet je mijn opmerking maar negeren. Met vriendelijke groet, Jojan20d |
.

|
Oorspronkelijk geplaatst door Gadgetman
Zo, da's een duur apparaat geworden met aanschaf van TomTom 5, GPS kopen" onclick="replacer_hook(39)" target="_blank" href="http://clicks.m4n.nl/_c?aid=10739&adid=430491">Navigon 5 en Destinator 5......
Zijn dit legale versies? Zo nee, dan houdt het hier op. Zo ja, wat zijn de instellingen die je gebruikt? |
|
Oorspronkelijk geplaatst door pim van hienen
Beste HW6515 vrienden ook ik heb klachten v.w.b snelheid bij opstart (5 minuten) dit schijnt met Quick Global GPS opgelost te kunnen worden maar ik als beginnend gebruiker snap hier niets van. Het tweede en echte serieuze probleem is dat de navigatie 50 meter achterblijft. Ik volg niet mijn GPS maar de GPS volgt mij. Inmiddels heb ik contact gehad met HP en ze hebben een ticket aangemaakt 24-11 dus.....afwachten?? |
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HP Ipaq rx3715 wifi werkt niet goed | mike643 | HP | 18 | 12 July 2005 15:04 |
| ActiveSync werkt niet goed..... | FN oldtimers | Windows Mobile synchronisatie | 5 | 16 February 2005 18:27 |
| Mapexport 4.2 werkt niet goed | pa3gww | Medion | 7 | 3 January 2005 13:23 |
| Werkt mijn Ipaq 3970 niet goed ? | Marsupilami_NL | Bluetooth | 4 | 7 May 2003 15:27 |
| Startmenu werkt niet goed | Nanc A | HP | 1 | 27 November 2002 15:59 |
| Labels |
| auto, bluetooth, computer, contacten, download, e-mail, email, geen verbinding, gevraagd, google, gps, ipaq, kabel, mazzel, navigatie, nieuw, pda, perfect, pim, problemen, rom, scherm, software, start menu, telefoon, tom tom, tomtom, update, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|