Nieuwe firmware voor N95: v20

Dit is een discussie over Nieuwe firmware voor N95: v20 in het Nokia forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Heb de update gedaan en tot nu toe tevreden. Het is altijd wel een avondje werk om alles weer aan ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Ozzi is zeker op de goede weg
Is al aardig op weg
27 November 2007
Heb de update gedaan en tot nu toe tevreden.

Het is altijd wel een avondje werk om alles weer aan de gang te hebben..

zie hier
| iPAQ 5450 | Fortuna GPSmart | WM2003 | nokia N70 ~N95 | ADAPT AD-300
Met citaat reageren

aevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersaevries is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
27 November 2007
Hierbij een nog uitgebreider lijst met verbeteringen

User N95 v20.0.015 Firmware Changelog! « The Symbian Blog
Met citaat reageren
Peter Visser is op de goede weg
Schrijft lekker mee
30 November 2007
Draait nu twee dagen en als een zonnetje, lijkt toch waar dat de batterij met deze versie veel langer mee gaat.
Nokia N900 en de Nokia N97 beide met 8gb kaartje als extra geheugen.
Met citaat reageren
rvanhusen is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
30 November 2007
Hallo,

Snap niet waar de update staat.

Kan deze maar niet vinden. Software ziet niet de nieuwe software.

Heb een N95 via T-mobile.

Groet,

Rien
Met citaat reageren
Ozzi is zeker op de goede weg
Is al aardig op weg
1 December 2007
Ik vrees dat de nieuwe versie er dan nog niet voor je is.
| iPAQ 5450 | Fortuna GPSmart | WM2003 | nokia N70 ~N95 | ADAPT AD-300
Met citaat reageren
dundee is op de goede weg
Is al aardig op weg
1 December 2007
Na 2 dagen uitproberen moet ik zeggen dat de nieuwe firmware loopt als een zonnetje (via NSS moest ik alleen even de toestelcode aanpassen). Ik heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n geheugenkaart te optimaliseren en alles fris nieuw te installeren. Zo rond de jaarwisseling is het altijd goed je leven weer eens op orde te brengen en een nieuwe start te maken...
Ipaq3970-wm2003-256MBSD-256MBCF-Inooch-NeoDigitsCFII BatteryWallet-Nokia N95-Bluetooth-TTN5-AF.
Met citaat reageren
René is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Super Moderator
1 December 2007
Er net even twee voorzien van een update, eerst backup naar kaartje, dan update draaien, backup terugzetten en alles is volledig operationeel naar het zich laat aanzien (V20.0.015).
Ik kom overigens van firmware V12.0.013, het schijnt dat er problemen zijn met backups gemaakt op een versie 11.0.0# wanneer die worden teruggezet.
Met citaat reageren
evdpol is op de goede weg
Net begonnen
2 December 2007
Kan iemand mij vertellen of je na een firmware update ook later geinstalleerde programma's op je N95 kwijt bent?
Met citaat reageren
René is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRené is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Super Moderator
2 December 2007
Jazeker, je gaat terug naar default zeg maar. Dus...of een backup terugzetten (zie eerder in dit draadje) of alles opnieuw installeren.
Met citaat reageren
Net begonnen
2 December 2007
aha, dus als ik het goed begrijp gaat het bij een backup over alles (programma's en inhoud) behalve de firmware?!

Betekent dat ik dus een backup zou moeten maken van telefoon en kaart. Daarna de nieuwe firmware moet installeren en dan de totale backup terugzet zonder dat hij de nieuwe firmware aantast.?
Met citaat reageren
Super Moderator
2 December 2007
De backup wordt op de kaart gezet, dat is de snelste manier, de backup via de pc doen lijkt niet altijd succesvol te zijn.
Met citaat reageren
Net begonnen
2 December 2007
hmmm, op het kaartje ....
dan kan ik dus geen totale back up maken ..... da's lastig als je programma's hebt die op de telefoon staan en data van de kaart halen.
Met citaat reageren
Net begonnen
3 December 2007
Goed, kan dus wel .....
Nieuw firmware zit erop en mijn route66 werkt ook nog.

Met de nieuwe software trouwens een enorme verbetering in fix. (terwijl ik v12.0.013 had)
Met citaat reageren
jpmoonen moet zich nog bewijzen
Is al aardig op weg
4 December 2007
Ik kan helaas niet updaten!

Heb geen branded toestel, dus snap er niks van.

Gr. JP
|| HP iPAQ hx4700 WM 5.0 | Sandisk Ultra II 1 GB SD Card | TomTom 5.21 Bluetooth | Brodit Active Holder+Proclip ||
|| Samsung P300 | Nokia 6310i ||
Met citaat reageren
jpmoonen moet zich nog bewijzen
Is al aardig op weg
4 December 2007
Volgens de Nokia internet site, waarbij een productcode ingevoerd moet worden, zou ik V20 wel moeten kunnen installeren.

Vreemd.......
|| HP iPAQ hx4700 WM 5.0 | Sandisk Ultra II 1 GB SD Card | TomTom 5.21 Bluetooth | Brodit Active Holder+Proclip ||
|| Samsung P300 | Nokia 6310i ||
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
N95 firmware update (V 12.0.013) Peter Visser Nokia 29 4 June 2008 22:00
Firmware update V12 ook voor SIM-locked N95 Hielke Nokia 2 17 September 2007 16:25
Nieuwe versie Navigon nu ook voor N95 mrwood_nl Navigon en Engin 0 11 August 2007 13:00
N95 (v11 firmware) crashed WPW Nokia 0 19 June 2007 21:50
Nieuwe Firmware voor NOKIA E60 ebiemans Nokia 0 4 April 2007 17:32

Labels
accu, internet, nieuw, nokia, problemen, snap, software, symbian, t-mobile, telefoon, toestel, tomtom, update

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten