Dit is een discussie over Samsung introduceert de SGH-i600 WM Smartphone in het Samsung forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Citaat:...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
i600XXGD1 is de opvolger van i600XXGC6, en daarvoor kwamen i600XXGC4 en i600XXGC2.
De mijne is pas 4 dagen oud, en kwam met i600XXGD1 voorgeinstalleerd uit de doos. Het schijnt echter dat de WM6 release nu wel erg binnenkort te verwachten is. |
|
Is er iemand van de I600 bezitters die gebruik maken van het programma mail2web? Ik heb het inmiddels in gebruik, alleen komen emails alleen binnen wanneer ik handmatig synchroniseer. In het sync menu heb ik de optie 'as items arrive' geselecteerd, maar mails worden niet automatisch opgehaald. Iemand een oplossing hiervoor?
|

dus waarom naar WM6
Dus ik vrees dat ik ook eerst maar eens de kat uit de boom kijk.
![]() |
| Labels |
| 2.2, berichten, cab, ervaring, foto's, gprs, gratis, gsm, hsdpa, htc, kpn, navigatie, problemen, qwerty, ringtones, samsung, smartphone, software, te koop, telfort, toestel, top, umts, update, verbinding, wifi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|