Dit is een discussie over Aantal Bugs in Treo 750V in het Palm forum, onderdeel van de Overige merken categorie; Sinds een paar dagen flink aan het stoeien met mijn (gewonnen ) Treo 750v Echter zijn er een paar probleempjes: ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
) Treo 750v
enige oplossing is een soft-reset.
) of dat Palm snel met een Update komt.|
Oorspronkelijk geplaatst door dickr43
.................Wel heb ik de 750V vandaag moeten resetten omdat er geen geluid meer uit kwam. Voor de rest super stabiel en, naar mijn mening, het beste toestel met WM5.
|
|
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdebkb
Geen bug maar een feature: als je continu met GPRS/UMTS bent verbonden, dan slurpt de Treo je batterij binnen 6 uur leeg! Dat vind ik echt onacceptabel, ik ga dan ook op zoek naar een grotere batterij.
. |
|
Oorspronkelijk geplaatst door dickr43
Heb geen web-n-walk abo (zit bij KPN), moet dus een beetje voorzichtig zijn.
|
|
Oorspronkelijk geplaatst door xkb
Dat met het geluid heb ik ook. Splinternieuwe treo. Als dit zo doorgaat gaat hij direct terug. Ik hoor ook tijdens het bellen niets, alleen de standaard tonen doen het nog (treo classic enzo).
|
|
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdebkb
@ Postbus31: bedankt, ik zoek het even uit.
@ dickr43: je diagnose kan kloppen, maar ik ben niet overtuigd dat het met het accuniveau te maken heeft. Daarnet nog was mijn Palm 'stil', met de accu op 80%. |
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Treo 750v: Gebruikerstip 1 | Wiz | Palm | 11 | 20 October 2007 13:59 |
| MSN messenger en/of Pocket MSN op Treo 750v | LarsVanDerSteen | Palm | 7 | 27 December 2006 10:46 |
| Win een Palm Treo 750v! | Pocketinfo | Community | 224 | 15 October 2006 19:49 |
| Treo 750v: Tip #2 | Wiz | HTC | 11 | 10 October 2006 17:06 |
| Today Search a la Treo 750v | R. Knops | Windows Mobile applicaties | 0 | 18 September 2006 13:58 |
| Labels |
| accu, activesync, bluetooth, bluetooth headset, doorelkaar, e-mail, exchange, geluid, gprs, gratis, headset, htc, internet, kpn, mail, palm, problemen, qtek, registry, rom, scherm, software, synchroniseren, t-mobile, telefoon, toestel, treo, umts, update, verbinding, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|