Carkit HTC Touch Pro

Dit is een discussie over Carkit HTC Touch Pro in het HTC forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Hallo ik heb de HTC touch pro besteld. maar is er al een houder voor in de auto voor. (geen ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
klablabla is op de goede weg
Nieuw Lid
5 August 2008
Hallo ik heb de HTC touch pro besteld. maar is er al een houder voor in de auto voor. (geen universele)
Heb momenteel een eten m700 en de houder, is perfect en met de universele heb ik altijd ruzie.

Als mijn HTC binnekomt wil ik natuurlijk gelijk over
Met citaat reageren

BPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
BPiBPi is offline
Schrijft lekker mee
5 August 2008
Even zoeken naar een houder van Brodit voor het betreffende model. Deze staan over het algemeen garant voor gebruiksgemak en kwaliteit.

Hmm, lijkt dat ze bij Brodit deze keer een beetje achterlopen. Volgens hun site zit de houder voor de pro nog niet in het assortiment
MDA-VarioV en III(4 sale!!)+WnW, Parrot MK6100plus, Brodit-active, Medion Akoya, Nokia E72 (werk) Volvo 480 '95 + 855 T5 '94, Linda, Tommy Girl en Napoleon.
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
5 August 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BPi Bekijk bericht
Hmm, lijkt dat ze bij Brodit deze keer een beetje achterlopen. Volgens hun site zit de houder voor de pro nog niet in het assortiment
Ervaring leert dat Brodit snel de houders levert. Duurt tenslotte nog een paar weken voordat het toestel geleverd wordt.
HTC Desire + Navigon, Navigon 6310, Voor de Moto Guzzi California III: Garmin Zumo 660
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
5 August 2008
Brodit ijlt altijd wat na, is mijn ervaring.
Maar ik ben ook benieuwd wanneer ze kunnen leveren.

Want ik ga ook voor de Pro !!
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
18 August 2008
Zojuist mail gestuurd na Brodit, aangezien ik nu mijn Pro al heb.
Binnen 5 minuten antwoord:
Citaat:
Dear sir!

Thank you for the interest in our products.
This will be ready in about one month
Het duurt nu dus nog een maand
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
Bing is een behulpzaam persoonBing is een behulpzaam persoonBing is een behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
18 August 2008
Dat zeiden ze bij de diamond ook maar die was er toch snel!!!
Met citaat reageren
Nieuw Lid
18 August 2008
dat is balen dan koop ik denk ik toch een universele. iemand tips?
Met citaat reageren
BPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
BPiBPi is offline
Schrijft lekker mee
18 August 2008
heb nog wel voor een net prijsje een universele liggen als mogelijke (tussen)oplossing.

HR Richter/Destinator voor PDA met zwanehals. Kan ook zijn dat die te breed is... Ff googlen dus
Met citaat reageren
Bing is een behulpzaam persoonBing is een behulpzaam persoonBing is een behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
18 August 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klablabla Bekijk bericht
dat is balen dan koop ik denk ik toch een universele. iemand tips?
Heb hier een universele voor de HTC's liggen. Zal morgen ff passen of ook de pro past. De diamond in ieder geval wel. Pm me maar. Heb een schappeljk prijsje in mijn hoofd en hij is splinternieuw
Met citaat reageren
Nieuw Lid
19 August 2008
als de touch pro in de carholder past ben ik geintereseerd.
Met citaat reageren
Schrijft lekker mee
19 August 2008
Heb er net de Touch Pro van RonH er in gehad en hij past.
PM me maar voor de rest....
Met citaat reageren
dicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
19 August 2008
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC touch dual / MDA touch plus fred HTC 6 16 December 2008 21:09
HTC Touch daimond met carkit antonhendriks HTC 0 17 June 2008 09:04
Gerucht: HTC gaat de HTC Touch Diamond, Touch Pro en Touch Dual Pro introduceren Gonny HTC 5 5 May 2008 10:27
Gevoeligheid Touch scherm HTC Touch Meistro HTC 25 25 March 2008 11:18

Labels
auto, brodit, carkit, diamond, ervaring, google, gps, htc, mail, pda, perfect, splinternieuw, toestel, touch pro

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten