Dit is een discussie over HTC S710, een nieuwe favoriet in het HTC forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Plaats hier je reacties op het artikel " HTC S710, een nieuwe favoriet" Ik kreeg zojuist van Ivan (Smartphonestunts.nl) te ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Hij ziet er inderdaad goed uit, maar hij heeft geen toutchscreen toch?
Is dat geen gemis? |
|
Wouter,
Zit er nu wel of niet Pocket Word, Excel en Powerpoint in of (zou included moeten zijn in Wm6 standaard) of moeten we het stellen met alleen Clearvue viewers??! Uit de verschillende reviews haal ik verschillende antwoorden. |
|
Ik vind het ook een mooi toestel. Maar blijf toch bij de PPC. Zal het navigeren + ingebouwde GPS teveel gaan missen denk ik.
|
|
Even wachten tot juli dan komt de HTC Wings (730). Die heeft nl wel GPS en HSDPA
HTC S730 (HTC Wings) Specs | Technical Specifications | PDAdb.net |
Wie wat wat er in die tussentijd allemaal nog voorbij komt
![]() |
| Labels |
| accu, auto, bluetooth, editor, ervaring, foto's, geluid, gps, htc, middelste, navigatie, nieuw, office, orange, outlook, outlook 2007, scherm, smartphone, software, sony, t-mobile, te koop, toestel, tomtom, tomtom 6, vodafone, windows mobile, wm7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|