HTC S710, een nieuwe favoriet

Dit is een discussie over HTC S710, een nieuwe favoriet in het HTC forum, onderdeel van de Smartphones categorie; Plaats hier je reacties op het artikel " HTC S710, een nieuwe favoriet" Ik kreeg zojuist van Ivan (Smartphonestunts.nl) te ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
19 April 2007
Plaats hier je reacties op het artikel "HTC S710, een nieuwe favoriet"

Ik kreeg zojuist van Ivan (Smartphonestunts.nl) te horen dat de HTC S710 vanaf vandaag te koop is. Zelf gebruik ik dit toestel nu ongeveer een maand en ben er zeer tevreden over.

Link naar het artikel: HTC S710, een nieuwe favoriet
Volg mij op Twitter: http://twitter.com/woutneyn
Op dit moment: HTC Nexus One
Met citaat reageren

proz is op de goede weg
Is al aardig op weg
19 April 2007
ik zou zeggen update even het plaatje aan de linker kant "gerelateerde producten" / koopgids van de S710 want die ziet er natuurlijk niet uit _
Met citaat reageren
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
19 April 2007
Is doorgegeven aan onze koopgids man!
Met citaat reageren
jaspervdh is op de goede weg
Net begonnen
19 April 2007
Hij ziet er inderdaad goed uit, maar hij heeft geen toutchscreen toch?
Is dat geen gemis?
Met citaat reageren
Eddos is op de goede weg
Net begonnen
19 April 2007
En WM6, is daar al navigatie-software voor beschikbaar?
En heb je ook geprobeerd om de S710 te pairen met A2DP headsets?
Zoja, hoe ging dat?
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
19 April 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspervdh Bekijk bericht
Hij ziet er inderdaad goed uit, maar hij heeft geen toutchscreen toch?
Is dat geen gemis?
Dát is hét verschil tussen een smartphone en een pocketpc.
Maar daar is het OS ook op aangepast.
Ikzelf prefereer een touchscreen, dus hou ik het op een pocketpc (phone-edition)
Maar zodra er een uitkomt in candybar formaat...
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
19 April 2007
Ik vind het ook een mooi toestel. Maar blijf toch bij de PPC. Zal het navigeren + ingebouwde GPS teveel gaan missen denk ik.
HTC Desire + Navigon, Navigon 6310, Voor de Moto Guzzi California III: Garmin Zumo 660
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Met citaat reageren
JochenAndries is op de goede weg
Is al aardig op weg
19 April 2007
Nog een 8-tal dagen en de AZERTY (voor ons, Belgen) komt uit...

En dan vliegt dus ook mijn Mio701 buiten :-)

Greetzzz,
Jochen
Met citaat reageren
Marcel A is op de goede weg
Is al aardig op weg
19 April 2007
Nou ik heb hem besteld hoor, morgen komt ie binnen als het goed is ... SUPER toestel!
Met citaat reageren
xavalon is op de goede weg
Is al aardig op weg
19 April 2007
Wouter,

Zit er nu wel of niet Pocket Word, Excel en Powerpoint in of (zou included moeten zijn in Wm6 standaard) of moeten we het stellen met alleen Clearvue viewers??! Uit de verschillende reviews haal ik verschillende antwoorden.
SPV E650 (Vox) | Globalsat BT338
Driving in a new model Volvo S40 - My black pearl
Met citaat reageren
hellboy123 is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
19 April 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xavalon Bekijk bericht
Wouter,

Zit er nu wel of niet Pocket Word, Excel en Powerpoint in of (zou included moeten zijn in Wm6 standaard) of moeten we het stellen met alleen Clearvue viewers??! Uit de verschillende reviews haal ik verschillende antwoorden.
zover ik het heb gelezen op andere forums, zitten de pocket versies wél in.

Toch een vraagje, ik heb nu al meerdere keren de versies met een wit en een zwart nummeriek toetsenbord voorbij zien komen. Welke kleur is het nummerieke gedeelte van de versie die sinds vandaag te koop is?
HTC Touch Diamond, Acer N50 Premium.
Met citaat reageren
Elgee is een behulpzaam persoonElgee is een behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
19 April 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psbb Bekijk bericht
Ik vind het ook een mooi toestel. Maar blijf toch bij de PPC. Zal het navigeren + ingebouwde GPS teveel gaan missen denk ik.

Even wachten tot juli dan komt de HTC Wings (730). Die heeft nl wel GPS en HSDPA
HTC S730 (HTC Wings) Specs | Technical Specifications | PDAdb.net
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
19 April 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JochenAndries Bekijk bericht
En dan vliegt dus ook mijn Mio701 buiten :-)
Zeg ff waar en wanneer.... dan vang ik hem wel op.

Nee zonder gekheid, de htc s710 heeft geen ingebouwde GPS, dus die ga je missen. (tov je Mio701)
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
19 April 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elgee Bekijk bericht
Even wachten tot juli dan komt de HTC Wings (730). Die heeft nl wel GPS en HSDPA
HTC S730 (HTC Wings) Specs | Technical Specifications | PDAdb.net
Is ook een optie Wie wat wat er in die tussentijd allemaal nog voorbij komt
HTC Desire + Navigon, Navigon 6310, Voor de Moto Guzzi California III: Garmin Zumo 660
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Met citaat reageren
Milamber is een toffe peerMilamber is een toffe peer
Schrijft lekker mee
19 April 2007
het is een leuk toestel. Vrij makkelijk in gebruik, maar heeft toch 2 nadelen.
1. de toetsen van het 2de keyboard zijn beetje te klein en de "s" zit op de verkeerde plaats.
2. het toestel loopt na een tijdje pokke traag, als "Live" in de achtergrond meeloopt gaat het toestel bijna niet meer vooruit. Vind het dan serieuze omweg om elk programma te moeten gaan stoppen met de taskmanager. Dit kan spijtig genoeg niet in het programma zelf...
Met citaat reageren
Reageren

Labels
accu, auto, bluetooth, editor, ervaring, foto's, geluid, gps, htc, middelste, navigatie, nieuw, office, orange, outlook, outlook 2007, scherm, smartphone, software, sony, t-mobile, te koop, toestel, tomtom, tomtom 6, vodafone, windows mobile, wm7

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten