HTC Touch Pro2 tips en tweaks (update 11 maart)

Dit is een discussie over HTC Touch Pro2 tips en tweaks (update 11 maart) in het HTC forum, onderdeel van de Smartphones categorie; okay, bedankt voor de tip. di is ook nieuw voor mij, ga t proberen. groet Yvette...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
 afbeelding 

(mede)gebruikers

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
yvje is op de goede weg
Nieuw Lid
21 July 2009
okay, bedankt voor de tip. di is ook nieuw voor mij, ga t proberen.

groet Yvette
Met citaat reageren

yvje is op de goede weg
Nieuw Lid
23 July 2009
Hij doet t! Bedankt voor jullie hulp! Nog 2 vragen,
1. kan ik de radio met een shortcut bv in het stratscherm plaatsen?
2. bij het opstarten zie ik niet het volledige scherm van windows mobile, voorheen zag ik dit wel. wat kan dit veroorzaakt hebben. Verder werkt de telefoon voor zover goed.

Bedankt.

Mvg Yvette
Met citaat reageren
Kreukel is op de goede weg
Nieuw Lid
27 July 2009
Vraag van newby:

ben overgestapt van Nokia naar een TP2: uiterst tevreden, op 1 klein dingetje na.
Mijn oortje (Nokia) wil soms midden in een gesprek er de brui aan geven. Enige remedie is dan het toestel uit de houder halen en aan het oor. Met alle risico's van dien.

Heeft iemand anders ook dergelijke ervaringen of een oplossing?

B.v.d.
Kreukel
Met citaat reageren
Herpi is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
30 July 2009
Iedereen tevreden over s2u2? De Iphone slider?

Ben altijd bang voordat ik zoiets ingrijpends installeer.

BTW:Heel blij met de 2

Huib
Apple ][ Europlus | HTC SHi(f)t | MacBook Air met Parallels | TouchPro2 | Qosmio Media Centre | Nintendo WII | iPad
Met citaat reageren
Paul Guijt is op de goede weg
Net begonnen
30 July 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herpi Bekijk bericht
Iedereen tevreden over s2u2? De Iphone slider?

Ben altijd bang voordat ik zoiets ingrijpends installeer.

BTW:Heel blij met de 2

Huib
Dik tevreden, gaf geen problemen. Natuurlijk even de settings nalopen. Ik heb het datum- en tijdformat met de hand aangepast in de ini-file. Wallpaper ingesteld op die van TouchFlo, 'curtains' off, displaymode DirectDraw.
Met citaat reageren
Herpi is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
30 July 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Guijt Bekijk bericht
Dik tevreden, gaf geen problemen. Natuurlijk even de settings nalopen. Ik heb het datum- en tijdformat met de hand aangepast in de ini-file. Wallpaper ingesteld op die van TouchFlo, 'curtains' off, displaymode DirectDraw.
Nou, ik moet me kennelijk nog ff goed inlezen, want die curtains kende ik nog niet. Maar nu ook geinstalleerd en ziet er lekker uit met de default settings.
Het programma was mijn redder in de nood op de TouchPro.
Huib
Apple ][ Europlus | HTC SHi(f)t | MacBook Air met Parallels | TouchPro2 | Qosmio Media Centre | Nintendo WII | iPad
Met citaat reageren
Krikilion is op de goede weg
Net begonnen
3 August 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulls-eye1 Bekijk bericht
Erg vreemd dat HTC niet heeft beseft dat het niet erg handig is om geen keuze te hebben in de snooze tijd
Ik doe mijn best om er nog meer te vinden, nog verzoekjes?
Ik ben nog op zoek naar een oplossing om voor het on screen toetsenbord dezelfde mogelijkheden te hebben als in de touch HD met name vooral de mogelijkheid om het "toetsenblok van de telefoon" te kunnen gebruiken.
Ik weet dat het uitschuifbare toetsenbord nagenoeg perfect is, maar soms gebeurd het dat je kleine berichtjes wil schrijven waarvoor je niet het uitschuifbare toetsenbord wil gebruiken. In die omstandigheden vond ik persoonlijk het toetsenblok van de telefoon dat in de touch HD beschikbaar is, zeer handig.

Verder: mijn complimenten met deze zeer goede thread
Met citaat reageren
ron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersron.ger is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
3 August 2009
Op mijn TP2 kun je gewoon dat "toetsenblok van telefoon" als invoermethode instellen...

Groeten,
Ronald
I´ve got it in my Pocket:
HTC TouchPro2 | HTC X7500 | Navigon MN7 | GNS TrafficBoxplus FM9BT-Y | Parrot CK3100
Met citaat reageren
Patrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
4 August 2009
Bij mij ook, je moet dan "Phone Keypad" als inputmethode instellen.

(Als je dit tenminste bedoeld)

Met citaat reageren
Vanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoon
Mobilyz Guru
6 August 2009
Op mijn Touch HD had Opera altijd hapticfeedback wanneer op een link gedrukt werd.
Op mijn Pro2 mis ik dat.
Weet iemand of het mogelijk is om dat weer aan te zetten ?
Blackberry 9700 - HTC Desire - iMac 21,5" 3,06Mhz - Macbook white 2010
Met citaat reageren
Patrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersPatrick is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
6 August 2009
Ga met een registry editor naar HKLM/Software/Opera/Defaults en maak een Dword key aan: VibrationEnabled met de waarde 1.
Met citaat reageren
McCune is een behulpzaam persoonMcCune is een behulpzaam persoonMcCune is een behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
6 August 2009
@Bulls-eye1
Moet dat niet "1" zijn?
Met citaat reageren
Moderator
6 August 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McCune Bekijk bericht
@Bulls-eye1
Moet dat niet "1" zijn?
Chips ja, de zoveelste keer dat ik 1 met 0 verwissel
Word tijd voor vakantie
Met citaat reageren
McCune is een behulpzaam persoonMcCune is een behulpzaam persoonMcCune is een behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
6 August 2009
Ben bezig geweest met een vertaling van de notification manager uit de eerste post.
Het werkt al een aantal dagen probleemloos op mijn Vario V.
Voor diegene die het wil proberen heb ik het bestand als bijlage toegevoegd.
Waar je om moet denken:
- Installeer eerst de SDKCERTS.CAB zoals in de eerste post staat aangegeven.
- De notification manager sluit niet automatisch. Zou bij die uit de eerste post ook zo moeten zijn.
- Na de-installatie verlies je ook de huidige notification manager

Heb het net op mijn weblog geplaatst maar wilde het ook met de mensen van PI delen

Screenshot toegevoegd aan deze post.
edit: Typo uit de screenshot is trouwens gefixed in deze versie
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg NL_NotManager.jpg‎ (44,9 KB, 82x gelezen)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip McCune_NL_V1_NotificationManager.zip‎ (1.010,1 KB, 59x gelezen)
Met citaat reageren
Moderator
6 August 2009
Thanks McCune
Toegevoegd aan eerste post.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update voor HTC Touch Pro2: Handschrift herkenning Patrick HTC 7 9 March 2010 23:16
Internet en mijn HTC Touch PRo2 tracker HTC 5 27 November 2009 08:56
Handige tweaks en trucs voor HTC Touch Diamond (NL) dicbro HTC 211 4 July 2009 09:53
Tweaks voor HTC TOUCH 3G ? pdcpdc HTC 3 28 January 2009 12:42
Htc touch diamond tweaks djnick HTC 6 1 September 2008 21:54

Labels
account, agenda, blade, bluetooth, cab, camera, carkit, diamond, e-mail, email, ervaring, foto's, geluid, gmail, gps, grt, htc, htc touch pro2, internet, ipaq, mail, matt, module, mp3, notificatie, orange, outlook, perfect, pro2, problemen, qtek, registry, rom, scherm, sence, snap, software, solitaire, start menu, t-mobile, toetsenbordverlichting, tomtom, touch pro, touch pro2, tp2, update, verbinding, vodafone, weergeven, windows mobile 6.5

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten