Dit is een discussie over E-Ten - hoe (on)betrouwbaar zijn hun apparaten? in het E-TEN / Glofiish forum, onderdeel van de Merken categorie; Goedemorgen, ik sta op het punt tot een E-Ten X800 (of wanneer hij binnenkort uitkomt: de M900) aan te schaffen. ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Ow ow wat ben k aan 't twijfelen...
Een dezer dagen/weken ga k 'n nieuwe PPCphone kopen (los). Ik twijfel nu tussen de volgende apparaten: - HTC TyTN II - E-ten Glofiish x800 - Toshiba Prot้g้ 900 (- HTC Polaris) (- HP Ipaq 600) Is 'n toetsenbord echt zo handig? Dit bericht schrijf k nu op m'n S200 met 'Letter Recognizer'. VGA: must have? Welk apparaat is 't snelst, wat is nou de snelste cpu? Welke is tweakable of geeft daar meeste ruimte toe? |
|
Ik heb de Toshiba gehad...binnen een dag had ik het weer gezien.
scherm is super. snelheid is nog ergggg slecht en vond onbegrijpelijk dat toshiba een device op de markt kon brengen met een standby bug. Ik heb de Tytn II sinds vrijdag is een super device. X800 is een X500+ met 3G en 25% meer CPU power. CPU is gewoon te traag voor een dergelijk device. jammer genoeg ook niet voldoende memory..wat je heel snel gaat merken als je paar leuke today plugins gaat gebruiken. |
|
Even hier mijn menig geven:
Ik hiervoor een E-ten M700 gehad en was in het begin heel tevreden. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad. Het voelde niet solide, plastic en veel soft resest waren meer orde van de dag dan uitzonderingen. Nee, dan is de TyTN 2 toch veel degelijker. Ik heb ook gedacht aan de x800 van E-ten, maar nu ik eraan gewend ben aan het toetsenbord is de keuze op TyTN 2 gevallen. |
|
Het is een beetje scheef om deze devices te vergelijken. Het slder mechanisme van bijvoorbeeld de Qtek 9100 was van dezelfde kwaliteit.Ik denk dat E-ten een goede value-for-money ratio heeft, in tegenstelling tot sommige HTC devices.
|
|
Kan ik hieruit opmaken dat E-ten ook met Extended Roms werkt?
|
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ICN 510 Betrouwbaar? | henzel | Navman | 2 | 3 October 2006 09:55 |
| Navishop.nl betrouwbaar? | bvsteyn | Shopervaringen | 2 | 28 September 2004 21:20 |
| pdastore betrouwbaar ?? | EricZ | Shopervaringen | 15 | 29 May 2004 16:29 |
| Tom Tom 3 betrouwbaar? | Hebbedingetje | TomTom Navigator voor PDA | 12 | 13 April 2004 17:19 |
| Hoe betrouwbaar zijn CF-kaartjes? | windjammer | Geheugenkaarten en Flashdrives | 2 | 19 August 2003 18:19 |
| Labels |
| cab, camera, ervaring, gevraagd, gprs, hsdpa, htc, internet, ipaq, pda, problemen, qtek, rom, software, t-mobile, toestel, umts, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|