T-Mobile G1 met Android: niet de hysterie, wel de cijfers

Dit is een discussie over T-Mobile G1 met Android: niet de hysterie, wel de cijfers in het HTC forum, onderdeel van de Merken categorie; Misschien lagen er wat minder mensen met een slaapzak voor de deur van T-Mobile winkels in de VS, maar als ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Gazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofdredacteur
14 October 2008
Misschien lagen er wat minder mensen met een slaapzak voor de deur van T-Mobile winkels in de VS, maar als we de eerste verkoopcijfers moeten geloven, is het toestel nu al erg succesvol.

Plaats hier je reacties op het artikel "T-Mobile G1 met Android: niet de hysterie, wel de cijfers"

Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11358
Met citaat reageren
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 October 2008
Leuk stuk Karel. laten we er vanuit gaan dat de cijfers klopen...

Ik denk dat Apple (Steve) een meester is in het creeeren van een Hype. De media doet daar natuurlijk lekker aan mee want ze weten dat het publiek voor de hype te porren is.

HTC/Google/T-Mobile hebben dat bij de G1 minder gedaan alhoewel er toch ook wel flink over bericht is. Waarschijnlijk is de prijs doorslaggevend en het idee dat het een "open" platform is. Het lijkt me sterk dat er 1.5 miljoen stuks aan uitsluitend early adaptors verkocht zijn dus er zitten vast een groot aantal "gewone" gebruikers tussen.
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Schrijft lekker mee
14 October 2008
Ik krijg het gevoel dat de cijfers nogal rooskleurig zijn. Ja, er zal een redelijk succes zijn bij early adaptors en mensen die graag een open platform willen hebben, maar Jan met de Pet heeft hier geheel geen boodschap aan. Verder ken ik niemand uit mijn niet gadget omgeving die ook maar gehoord heeft van de G1 of Android laat staan dat Google iets met een mobile telefoon doet. Natuurlijk is dat niet representatief voor de VS, maar wel een aardige graadmeter voor NL.

Mogelijk ligt er een geweldig abonnement aan ten grondslag dat mensen gekozen hebben voor deze telefoon (veel mensen weten niet eens dat er verschil is tussen een Nokia OS en Windos Mobile.......) want op basis van het systeem maken niet veel mensen de voorkeur.

Zal eens in mijn netwerk polsen hoe die in NL loopt.
Met citaat reageren
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
14 October 2008
In NL loopt hij niet zo goed.. hij is namelijk nog niet verkrijgbaar hier Dat zal pas vanaf begin 2009 zijn volgens de berichten die ik uit de markt op pik.
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Schrijft lekker mee
14 October 2008
Oeps, dacht dat ie er lag, maar hij is toch al wel gepresenteerd?

Eigenlijk vind ik 'm zo lelijk dat als ie er al had gelegen ik er zsm langs gelopen was
Met citaat reageren
Gazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofdredacteur
14 October 2008
Hij is lelijk met een reden: het schijnt dat ze twee jaar geleden min of meer met dit design op de proppen zijn gekomen, maar dat niemand meer eraan gedacht heeft om het wat mooier te maken, omdat men zo gefocust was op de software.

Ex Google Mobile Product Manager Criticizes Android G1
Met citaat reageren
lerou is op de goede weg
Schrijft lekker mee
14 October 2008
Leuk artikel. Denk dat het doosje niet is veranderd, neem aan dat de interne hardware wel meegegaan is. Wekt bij mij de indruk dat toen het OS en bijbehorende electronica klaar was, imenad bij HTC in de la heeft gekeken of er nog een oud ontwerp lag dat gebruikt kon worden. Wat een trol....
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na de T-Mobile G1 met Android komt de... G2? Gazpacho HTC 1 10 October 2008 10:48
T-Mobile introduceert T-Mobile G1 - de eerste Android telefoon Wouter HTC 12 26 September 2008 11:36
T-Mobile G1 met Google Android: meer informatie Wouter HTC 5 23 September 2008 23:42
4-cijferig display met rollende cijfers? Roel Windows Mobile applicaties 5 21 November 2002 00:23

Labels
android, apple, berichten, google, htc, nokia, software, t-mobile, telefoon, toestel

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten