HTC Touch HD

Dit is een discussie over HTC Touch HD in het HTC forum, onderdeel van de Merken categorie; Behoorlijk fors device. Fotovergelijking met Diamond(midden) en Pro(rechts):...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
23 September 2008
Behoorlijk fors device.
Fotovergelijking met Diamond(midden) en Pro(rechts):
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
23 September 2008
Poeh, nou, dan gaat ie een heel eind richting de oude MDA Pro
Het kan misschien nog veranderen, maar dit is echt een afknapper! Ook al komt ie met keyboard.

@Bulls_Eye1: Heel verhelderende foto!!

(en hij loopt nog achter ook... )
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
takis is een toffe peertakis is een toffe peer
Schrijft lekker mee
23 September 2008
Tja een device is minstens net zo groot als het scherm en meestal nog groter. Als ik dit zo zie dan blijf ik voorlopig toch nog gewoon even bij mijn diamond.
DIAMONDS have a way of TOUCHing you.
Met citaat reageren
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Schrijft lekker mee
23 September 2008
hmm groter dan de diamond..

(eh... was ironisch bedoeld )
Iphone 3Gs 32Gb - HTC Hero - Nokia E71

Wie je bent is vele malen belangrijker dan wat je bent
Met citaat reageren
dickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
23 September 2008
Jeetje, dat jullie je daar nou over verbazen? Je hoort vaak dat het scherm van de Diamond/Pro super is maar wel wat klein en dan brengen ze daar een oplossing voor uit en dan is dat weer te groot....

Ik ga er zeker even naar kijken als ie uitkomt, ben inmiddels aan het formaat van de iPhone gewend. Als de THD nou ook nog een beetje snelheid wint is het misschien wel een kandidaat om weer erug te gaan naar WM. Ik vind het formaat in elk geval OK!
Met citaat reageren
truffel50 is een toffe peertruffel50 is een toffe peer
Schrijft lekker mee
23 September 2008
Jammer dat ie groot is maar je krijgt dan wel een mooi scherm.
Het is keuze maken. Hopelijk is hij net zo dun als de Diamond en sneller.
Dan ben ik toch tevreden.
Lidy
Blackberry curve 8900 (straks Bold 9700), t-mobile, Garmin 60cx, Macbook Pro 2,8 15 inch.
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
23 September 2008
Verhelderende foto. Toestel is te groot voor mij.
HTC HD2 + Navigon, Navigon 4350max,
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Met citaat reageren
huplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoonhuplahoi is een zeer behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
23 September 2008
het grote scherm moet toch nog klikbaar zijn...
Als je zo'n hoge resolutie hebt, dan kan je dit moeilijk op een 2,8 schermpje plaatsen, anders geeft het geen zin.
Ja het is scherp, maar dan ook alles.
Spijtig dat er geen foto bij zit van de tytn 2... die is 112 mm hoog, de HD 115... Dus 3mm in de hoogte verschil...
Met citaat reageren
Ce2 is een toffe peerCe2 is een toffe peer
Ce2Ce2 is offline
Schrijft lekker mee
23 September 2008
't is maar net naast welk toestel je de HD zet...de iPhone is zowel in de lengte als de breedte een tikkie groter.

HTC Touch HD side-by-side with the iPhone 3G
Met citaat reageren
RonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersRonH is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
24 September 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce2 Bekijk bericht
...de iPhone is zowel in de lengte als de breedte een tikkie groter.
Ook die vond ik te groot.
"Foute" post: Gebruik de functie Rapporteren
Nuttige post: Gebruik Punten voor...
Met citaat reageren
Chak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
24 September 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psbb Bekijk bericht
Verhelderende foto. Toestel is te groot voor mij.
die ga jij kopen..

HD is een Iphone maar dan veel mooier.
en Iphone vind ik nog net niet te groot.
HTC - HD, Diamond, 3G, TyTn II, Shift, X7500, Universal, Iphone 16GB, Nokia N810,
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
24 September 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chak Bekijk bericht
die ga jij kopen..
Heb je toevallig een camera in mijn huis geplaatst
Met citaat reageren
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Schrijft lekker mee
24 September 2008
Dit keer was het chak's glazen bol...
Iphone 3Gs 32Gb - HTC Hero - Nokia E71

Wie je bent is vele malen belangrijker dan wat je bent
Met citaat reageren
Chak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoonChak is een zeer behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
24 September 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psbb Bekijk bericht
Heb je toevallig een camera in mijn huis geplaatst
op de HD kan ik je wel beter volgen....lol
scherm maakt veel goed.
het is de tweede keer dit jaar dat ik WOW zeg bij het zien van een nieuwe PocketPC
HTC Touch Diamond was de eerste nu HD.
HTC - HD, Diamond, 3G, TyTn II, Shift, X7500, Universal, Iphone 16GB, Nokia N810,
Met citaat reageren
Mobilyz Guru
24 September 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lsp Bekijk bericht
Dit keer was het chak's glazen bol...
Hm met Enver weet je het maar nooit. Die kan dingen doen waarvan ik niet eens weet dat het bestaat.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC touch dual / MDA touch plus fred HTC 6 16 December 2008 22:09
NIEUW: HTC S740 - Het (kleine) broertje van de HTC Touch Pro ? R. Knops HTC 46 12 October 2008 20:29
Gerucht: HTC gaat de HTC Touch Diamond, Touch Pro en Touch Dual Pro introduceren Gonny HTC 5 5 May 2008 11:27
Gevoeligheid Touch scherm HTC Touch Meistro HTC 25 25 March 2008 12:18
HTC geeft patch uit voor cameraproblemen HTC Touch djr HTC 6 12 September 2007 20:29

Labels
asus, bluetooth, camera, carkit, diamond, ervaring, geluid, gps, headset, hsdpa, htc, htc touch hd, internet, iphone, nokia, omnia, parrot, pda, problemen, rom, samsung, scherm, smartphone, toestel, tomtom, top, touch pro, vista, windows mobile

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten