HTC Touch HD

Dit is een discussie over HTC Touch HD in het HTC forum, onderdeel van de Merken categorie; Hoe ervaren jullie het niet blokkeren van de volumetoetsen als het toestel gelocked staat? of ben ik nu blondt (ja ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Schrijft lekker mee
6 March 2009
Hoe ervaren jullie het niet blokkeren van de volumetoetsen als het toestel gelocked staat?

of ben ik nu blondt (ja -dt )en is het gewoon een instelling die ik niet kan vinden..
Iphone 3Gs 32Gb - HTC Hero - Nokia E71

Wie je bent is vele malen belangrijker dan wat je bent
Met citaat reageren
psbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerspsbb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
6 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lsp Bekijk bericht
Hoe ervaren jullie het niet blokkeren van de volumetoetsen als het toestel gelocked staat?

of ben ik nu blondt (ja -dt )en is het gewoon een instelling die ik niet kan vinden..

Is idd vervelend. Gebruik AE Button plus. Kan je de toetsen een andere functie geven.
HTC HD2 + Navigon, Navigon 4350max,
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Met citaat reageren
lsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoonlsp is een zeer behulpzaam persoon
lsplsp is offline
Schrijft lekker mee
6 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psbb Bekijk bericht
Is idd vervelend. Gebruik AE Button plus. Kan je de toetsen een andere functie geven.
Thnx.. zal ik eens naar kijken..

Met citaat reageren
Tariq is op de goede weg
Is al aardig op weg
6 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dickr43 Bekijk bericht
Ik krijg het ook niet voor elkaar. Bij mij hetzelfde probleem. Als iemand een oplossing heeft dan graag!
Volgens mij hebben we gewoon pech. Na wat verder zoeken kwam ik deze site tegen:
welcome to the funcave » The Truth About HTML E-mail On Windows Mobile 6

Of het allemaal klopt weet ik niet, maar het is wel een van de weinige plekken waar e.e.a. wordt uitgelegd. Tevens verklaart het ook waarom sommigen zeggen dat het hen wel lukt en anderen niet. Lijkt weer typisch zo'n MS beleid om upgrades te forceren.

Mocht jij andere info hebben, dan hoor ik dat graag
Met citaat reageren
dickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
6 March 2009
Nee, ben bang dat dit juist is. Meest irritante vind ik wel dat het op een iPhone wel goewwon goed werkt. MS zou zich diep moeten schamen!
Met citaat reageren
andremathys is op de goede weg
Is al aardig op weg
7 March 2009
Citaat:
Nee, ben bang dat dit juist is. Meest irritante vind ik wel dat het op een iPhone wel goewwon goed werkt. MS zou zich diep moeten schamen!
da's gemakkelijk he! op de iphone werkt het wel maar alle soft die werkt is door "hoofdzakelijk" apple geschreven buiten alle soft op winmobile is door iedereen geschreven!

ik verkies de htc hd BOVEN de iphone. de iphone is misschien wel leuker en gebruiksvriendelijker MAAR met winmobile kan je VEEEEL meer doen!!

Dre
Psion 7.0 - ipaq 5450 - ipaq 6915 - HTC TYTNII - iphone 2G - Iphone 3G - tntyii - HTC HD - htc HD2
Met citaat reageren
dickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersdickr43 is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Guru
7 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andremathys Bekijk bericht
da's gemakkelijk he! op de iphone werkt het wel maar alle soft die werkt is door "hoofdzakelijk" apple geschreven buiten alle soft op winmobile is door iedereen geschreven!

ik verkies de htc hd BOVEN de iphone. de iphone is misschien wel leuker en gebruiksvriendelijker MAAR met winmobile kan je VEEEEL meer doen!!

Dre
Dat ben ik niet met je eens! De e-mail functionaliteit is onderdeel van Windows Mobile en is toch echt door MS zelf ontwikkeld. Waarom kan Apple wel een client maken die via push technologie HTML mail laat zien en MS niet? Dat is waar ze zich voor moeten schamen.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
7 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tariq Bekijk bericht
Volgens mij hebben we gewoon pech. Na wat verder zoeken kwam ik deze site tegen:
welcome to the funcave » The Truth About HTML E-mail On Windows Mobile 6

Of het allemaal klopt weet ik niet, maar het is wel een van de weinige plekken waar e.e.a. wordt uitgelegd. Tevens verklaart het ook waarom sommigen zeggen dat het hen wel lukt en anderen niet. Lijkt weer typisch zo'n MS beleid om upgrades te forceren.

Mocht jij andere info hebben, dan hoor ik dat graag
Het is simpel: als je HTML e-mail via Exchange wilt, moet je Exchange 2007 gebruiken. Het protocol is geretrofit naar antieke exchange versies, Dit is ook niet vremd want je hebt het over een versie die over een maand EOL is.

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
WikiMaster Nederlandse Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
lsplsp is offline
Schrijft lekker mee
7 March 2009
Hmm sinds gisteren valt me iets op...

na een paar minuten springt mijn scherm aan en weer uit.. en blijft dit nu volhouden.. had hier voorheen geen last van..

afgelopen dagen niets geïnstalleerd.. grrr wat is dit nu weer..

Met citaat reageren
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
7 March 2009
Citaat:
Dat ben ik niet met je eens! De e-mail functionaliteit is onderdeel van Windows Mobile en is toch echt door MS zelf ontwikkeld. Waarom kan Apple wel een client maken die via push technologie HTML mail laat zien en MS niet? Dat is waar ze zich voor moeten schamen.
Lijkt me ook. EOL of niet, als Apple het kan met hun client zou Microsoft dat ook hebben moeten kunnen. Geforceerde push naar 2007 lijkt het zo zeker wel.
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocketinfo Regels--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT/M]
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
7 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montfort Bekijk bericht
Lijkt me ook. EOL of niet, als Apple het kan met hun client zou Microsoft dat ook hebben moeten kunnen. Geforceerde push naar 2007 lijkt het zo zeker wel.
Met 2003 kan dat dus niet, want de interface filtert HTML en zet deze om naar platte text indien nodig.

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
WikiMaster Nederlandse Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Vanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoonVanstra is een zeer behulpzaam persoon
Mobilyz Guru
7 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lsp Bekijk bericht
Thnx.. zal ik eens naar kijken..
Ik gebruik het ook en het werkt heel goed.
Zeker een aanrader.
BlackBerry Bold 9700 - iMac 21,5" 3,06Mhz- Macbook white - iPhone 3GS 16gb
Met citaat reageren
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
7 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris Bekijk bericht
Met 2003 kan dat dus niet, want de interface filtert HTML en zet deze om naar platte text indien nodig.

Jaap
Maar volgens het bovenstaande gelinkte artikel alleen OTA. Dat is toch bizar?

Citaat:
However, using Exchange 2003 via a local AKA cabled/Bluetooth/IR ActiveSync connection does support HTML e-mail…
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocketinfo Regels--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT/M]
Met citaat reageren
DaFixer is op de goede weg
Is al aardig op weg
20 March 2009
Effe nog een vraagje over de Touch HD.

Als je een A2DP stereo blutooth headset hebt kan je dan nog Audio Boost aanzeten?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
bramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersbramsmulders is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Schrijft lekker mee
20 March 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFixer Bekijk bericht
Effe nog een vraagje over de Touch HD.

Als je een A2DP stereo blutooth headset hebt kan je dan nog Audio Boost aanzeten?

Alvast bedankt
Nope, zoals je touch hd je gaat vertellen als je audiobooster opstart zal zit alleen werken met een koptelefoon.

Gr. Bram
[HTC Hero] [HTC Touch HD]
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC touch dual / MDA touch plus fred HTC 6 16 December 2008 22:09
NIEUW: HTC S740 - Het (kleine) broertje van de HTC Touch Pro ? R. Knops HTC 46 12 October 2008 20:29
Gerucht: HTC gaat de HTC Touch Diamond, Touch Pro en Touch Dual Pro introduceren Gonny HTC 5 5 May 2008 11:27
Gevoeligheid Touch scherm HTC Touch Meistro HTC 25 25 March 2008 12:18
HTC geeft patch uit voor cameraproblemen HTC Touch djr HTC 6 12 September 2007 20:29

Labels
asus, bluetooth, camera, carkit, diamond, ervaring, geluid, gps, headset, hsdpa, htc, htc touch hd, internet, iphone, nokia, omnia, parrot, pda, problemen, rom, samsung, scherm, smartphone, toestel, tomtom, top, touch pro, vista, windows mobile, wm7

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten