Dit is een discussie over HTC Touch HD in het HTC forum, onderdeel van de Merken categorie; Hoe ervaren jullie het niet blokkeren van de volumetoetsen als het toestel gelocked staat? of ben ik nu blondt (ja ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Hoe ervaren jullie het niet blokkeren van de volumetoetsen als het toestel gelocked staat?
of ben ik nu blondt (ja -dt )en is het gewoon een instelling die ik niet kan vinden..![]() |
|
Is idd vervelend. Gebruik AE Button plus. Kan je de toetsen een andere functie geven.
|
|
Ik krijg het ook niet voor elkaar. Bij mij hetzelfde probleem. Als iemand een oplossing heeft dan graag!
![]() |
|
Nee, ben bang dat dit juist is. Meest irritante vind ik wel dat het op een iPhone wel goewwon goed werkt. MS zou zich diep moeten schamen!
|
|
da's gemakkelijk he! op de iphone werkt het wel maar alle soft die werkt is door "hoofdzakelijk" apple geschreven buiten alle soft op winmobile is door iedereen geschreven!
ik verkies de htc hd BOVEN de iphone. de iphone is misschien wel leuker en gebruiksvriendelijker MAAR met winmobile kan je VEEEEL meer doen!! Dre |
|
Volgens mij hebben we gewoon pech. Na wat verder zoeken kwam ik deze site tegen:
welcome to the funcave » The Truth About HTML E-mail On Windows Mobile 6 Of het allemaal klopt weet ik niet, maar het is wel een van de weinige plekken waar e.e.a. wordt uitgelegd. Tevens verklaart het ook waarom sommigen zeggen dat het hen wel lukt en anderen niet. Lijkt weer typisch zo'n MS beleid om upgrades te forceren. Mocht jij andere info hebben, dan hoor ik dat graag ![]() |
.
wat is dit nu weer..
|
Dat ben ik niet met je eens! De e-mail functionaliteit is onderdeel van Windows Mobile en is toch echt door MS zelf ontwikkeld. Waarom kan Apple wel een client maken die via push technologie HTML mail laat zien en MS niet? Dat is waar ze zich voor moeten schamen.
|
|
Lijkt me ook. EOL of niet, als Apple het kan met hun client zou Microsoft dat ook hebben moeten kunnen. Geforceerde push naar 2007 lijkt het zo zeker wel.
|
|
Met 2003 kan dat dus niet, want de interface filtert HTML en zet deze om naar platte text indien nodig.
Jaap |
| However, using Exchange 2003 via a local AKA cabled/Bluetooth/IR ActiveSync connection does support HTML e-mail… |
|
Effe nog een vraagje over de Touch HD.
Als je een A2DP stereo blutooth headset hebt kan je dan nog Audio Boost aanzeten? Alvast bedankt |
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HTC touch dual / MDA touch plus | fred | HTC | 6 | 16 December 2008 22:09 |
| NIEUW: HTC S740 - Het (kleine) broertje van de HTC Touch Pro ? | R. Knops | HTC | 46 | 12 October 2008 20:29 |
| Gerucht: HTC gaat de HTC Touch Diamond, Touch Pro en Touch Dual Pro introduceren | Gonny | HTC | 5 | 5 May 2008 11:27 |
| Gevoeligheid Touch scherm HTC Touch | Meistro | HTC | 25 | 25 March 2008 12:18 |
| HTC geeft patch uit voor cameraproblemen HTC Touch | djr | HTC | 6 | 12 September 2007 20:29 |
| Labels |
| asus, bluetooth, camera, carkit, diamond, ervaring, geluid, gps, headset, hsdpa, htc, htc touch hd, internet, iphone, nokia, omnia, parrot, pda, problemen, rom, samsung, scherm, smartphone, toestel, tomtom, top, touch pro, vista, windows mobile, wm7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|