Dit is een discussie over Windows Live SkyDrive, gratis 25GB online opslaan in het Mobilyz redactie nieuws & reviews forum, onderdeel van de Nieuws categorie; Iedereen heeft wel een Live account maar benut iedereen wel zijn mogelijkheden? Ik heb laatst al uitgebreid Windows Live Mobile ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Voor de kids moet je wellicht ook eens naar Microsoft Live Mesh kijken.
|
|
Heej manne, heeft een van jullie eens getracht om zo'n Skydrive te mounten in bijvoorbeeld Resco Explorer op Windows Mobile? Zou dat werken met de network-drive optie van Resco? Je kan daar in een network drive mappen namelijk...
Dat zou een vette oplossing zijn ![]() |
| Als je alleen gebruik maakt van Windows Live SkyDrive dan is SkyDrive Explorer een prima optie. Heb je ook nog andere cloud storage opties, zoals bijvoorbeeld Google Docs, dan zou ik voor Gladinet Cloud Desktop gaan. Deze heeft gewoon meer mogelijkheden ! |
|
Waarom schiet je het niet in bij Resco?
Die jongens staan best open voor verbeteringen. |

![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gratis online agenda | ciba | Windows Mobile applicaties | 20 | 2 November 2008 16:18 |
| Gratis online opslagruimte voor je mobiel, handig? | ktsang | Mobilyz redactie nieuws & reviews | 14 | 11 March 2008 21:18 |
| online webpage offline opslaan op wilekeurige locatie op PPC | janss072 | Windows Mobile applicaties | 2 | 9 March 2005 18:46 |
| Gratis online streetmaps | roke | Overige PocketPC navigatiesoftware | 12 | 15 November 2003 15:47 |
| Gratis online gamez. | beaviz | Windows Mobile applicaties | 8 | 10 July 2003 22:36 |
| Labels |
| die, eens, elke, foto's, gehoord, gelijk, gevoelige, had, het, kinderen, lopen, maar, met, mij, mijn, name, nooit, plaatsen, telkens, toch, usb, van, vind, voor, wel, zoals |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|