Dit is een discussie over Virtualisatie (Vmware & VPC) in het Diversen (hobby projecten, professionals, etc.) forum, onderdeel van de Community categorie; Citaat:...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |

|
Wij gaan ook gewoon SATA gebruiken met ESXi. Ben benieuwd of we daar dan problemen gaan tegenkomen....
|

|
Bij ons wordt het zowiso een Sata Raid met 4x146GB. De server wordt een HP DL380 G5.
Zal wel goed komen. |
|
Kijk anders eens hier naar. Is wat simpeler qua opzet en werkt ook behoorlijk goed.
|
|
Virtualbox is lekker klein.
je kan het een beetje vergelijken met Vmware workstation / Server Ik heb het ook op mijn Mac draaien De laatste versie van Vmware Fusion voor de Mac wint wel in snelheid en mogelijkheden. Zelf 3d Support met direct X9 |
|
DL380 staat al heel lang om de lijst van vmawre hardware die ze ondersteunen.
zelfs ESX kan hierop draaien...maar is inderdaad een beetje weggegooid geld. |

|
Daar wil ik met jou wel een discussie over aangaan
![]() Er zijn nogal wat beperkingen in de ESXi versie tov de ESX. Simpel gesteld, als ik zie wat wij hier allemaal hebben draaien op ESX dan ga ik echt niet gokken op ESXi ![]() Overigens ondersteunt ESXi inderdaad geen VMotion en dat is hier wel een must. |
|
Ik gebruik ESX vanaf versie 1..daarvoor GSX
was een van de eerste gebruikers in Nederland. Config op mijn werk 4 X DL580 4x4 CPU met 64 GB memory + SAN verder nog wat BL servers voor testing ed. |

![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows mobile 2005 & Mio a701 & I-go navigatiesoftware | Jeroen1000 | i-Go en MioMap V3 | 5 | 12 June 2006 22:32 |
| Sanyo Xacti VPC-C5, video camera | Roel | Mobilyz redactie nieuws & reviews | 1 | 23 November 2005 22:14 |
| Handige PDA internetspeed meet-utility van VMware | TulipMan | Mobilyz redactie nieuws & reviews | 0 | 27 July 2005 10:28 |
| Labels |
| computer, download, ervaring, exchange, google, gratis, internet, kpn, problemen, software |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|