Software voor de Nokia E71

Dit is een discussie over Software voor de Nokia E71 in het Symbian applicaties forum, onderdeel van de Symbian categorie; Om de andere post niet te vervuilen zal ik hier de links plaatsen voor software voor de E71. Nog wat ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
•
•
Shaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoon
Community Contactgroep
9 September 2008
Om de andere post niet te vervuilen zal ik hier de links plaatsen voor software voor de E71.

Nog wat leuks:

Palringo Vocal IM

Omschrijving:
One more IM/VoIP client is available for Nokia E71. You can ask for a text message with download link in here, or access mobile Palringo page at Paxmodept directly with your phone browser. Application currently is not signed, so to avoid “Certificate Error” you must first change phone settings as described in here (e-series.org blog).

Palringo allows you to connect with other Palringo users and friends using: Yahoo! Messenger, MSN Messenger, Jabber, Google Talk, ICQ, iChat, AIM or Gadu-Gadu. The last one is very useful for Polish users. Currently you may have encounter problem with ICQ connectivity but as Palringo team posted on their forum, they are working on it.

PDA Software - Palm OS Software, Windows Mobile Software, Windows Smartphone Software, Symbian UIQ Software, Symbian Series 60 Software, Symbian Series 80 Software, Java MIDP 2.0 Software - Developed By DataViz - Roadsync

Je kan een 30 dgn trial downloaden en je kan nu wel meerdere mappen synchroniseren

Let wel op dit komt allemaal in je inbox van je E71 dus hij laat niet zoals op WM verschillende mappen zien.
Life's not about running from storms, but learning how to dance in the rain!
Met citaat reageren
•
•

•
•
Shaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoonShaif is een zeer behulpzaam persoon
Community Contactgroep
9 September 2008
Met citaat reageren
•
•
coenox is zeker op de goede weg
Is al aardig op weg
9 September 2008
Ik heb mijn E71 nog niet binnen, maar ben nu al op zoek naar software om de Palm OS software te vervangen. Mijn wensenlijstje:

Een wachtwoorden database: Password Manager for Symbian - Business & Finance Symbian Software is een optie. Maar wat is het verschil eigenlijk met PhoneWallet?

Verder:
- Een dagboek
- Een applicatie voor threaded sms
- Agenda applicatie (Papyrus?)
- Een programma om te bloggen (blogger, tekst en multimedia)

Suggesties zijn welkom.

Coen
Met citaat reageren
•
•
Community Contactgroep
9 September 2008
Ik ben Handy Calendar aan testen en in ieder geval zijn de all day events verholpen.

Eerst was een all day event van 00.00 t/m 23.59 en bij Handy is dit een ster dus
Met citaat reageren
•
•
Jazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
10 September 2008
Ook beschikbaar voor de E71, Fring. Hier te vinden.
--------------------------------------------------------------------------------
iPhone 4 16Gb
Met citaat reageren
•
•
Community Contactgroep
10 September 2008
Een gratis applicatie van Nokia zelfde optie als SPB Phonesuite (als het aankomt op filters enzo ).

Misschien oud nieuws maar toch maar hij zat erbij mij niet standaard op vandaar dat ik toch even de link post

Nokia Europe - Software - Nokia E71 support
Met citaat reageren
•
•
Community Contactgroep
11 September 2008
[QUOTE=- Een applicatie voor threaded sms
- Agenda applicatie (Papyrus?)
Coen[/QUOTE]

Kijk hier even voor threaded sms:

Nokia - Conversation
Met citaat reageren
•
•
fevral is op de goede weg
Nieuw Lid
17 September 2008
NEW Money Manager

Money Manager from FlyingBird Software is the professional expense tracker and budget manager with your account balances, all transactions at a glance.

Your pocket MS Money and Quicken companion for Symbian phones

Main features

View account's registry: filters by date, account; sorting
Budgets: setting up and reports
Scheduled Transactions: weekly, monthly, etc
Memorized/Regular Transactions.
Finance information security. Encryption. Password-protection.
Search Transaction tool.
Reporting tool with export to MS Excel
Split of Transaction across multiple categories
Customizable Expense and Income Categories.
Back-up and Restore your financial data.
Support of multi-currencies transactions.
Export/Import of QIF files for integration with the finance software like MS Money, Quicken etc.

Download FREE trial for Symbian s60 ver. 3 and UIQ 3 at

FlyingBird mobile applications for Symbian OS, s60 ver.3, UIQ 3 phones.
Met citaat reageren
•
•
Jorbart is op de goede weg
Nieuw Lid
12 November 2008
Hi!

Ik heb een vraag; ik heb eergisteren een Nokia E71 aangeschaft. Komende van een blackberry ben ik gewend dat mijn e-mail automatisch opgehaald wordt door mijn telefoon.
Ik heb deze functie gevonden in de instellingen van de nokia en ingesteld dat hij mijn e-mail elke 15 minuten ophaalt.

Dit heeft hij een keer of 2 gedaan maar nu haalt hij ze niet meer automatisch op en moet ik elke keer handmatig verbinding maken en synchronizeren.

Dit is natuurlijk vreemd omdat de instellingen wel op 'automatisch ophalen' staan.

Weet je hier raad mee?

Groeten,

Joris
Met citaat reageren
•
•
Kollie is op de goede weg
Is al aardig op weg
2 January 2009
Is er een gratis RSS reader voor de E71? Ik had verwacht dat dit er standaard op zat maar kan niks vinden, ook op internet niet.
iPhone 3GS 32Gb Black
Met citaat reageren
•
•
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
2 January 2009
Er is een aparte webfeeds bookmark in de browser.
Met citaat reageren
•
•
Is al aardig op weg
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
Er is een aparte webfeeds bookmark in de browser.
Oke, die heb ik inmiddels gevonden maar begrijp de werking er niet echt van. Als ik een link ingeef krijg ik de melding dat het niet wordt ondersteund.
iPhone 3GS 32Gb Black
Met citaat reageren
•
•
Is al aardig op weg
5 January 2009
Heb het inmiddels ontdekt.
iPhone 3GS 32Gb Black
Met citaat reageren
•
•
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
5 January 2009
En de oplossing is?

Heeft een ander met hetzelfde probleem er ook wat aan
Met citaat reageren
•
•
Is al aardig op weg
5 January 2009
Als je een site bezoekt met RSS ondersteuning kun je bij opties op abonneren klikken. Dan kun je kiezen waarop en daarna staan ze onder webfeeds opgeslagen.
iPhone 3GS 32Gb Black
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nokia E71 en Nokia E66 vanaf medio augustus verkrijgbaar in Nederland Wouter Nokia 171 10 March 2009 23:33
Nokia E71 officieel aangekondigd - Nokia E71 ook in het wit Wouter Nokia 22 16 July 2008 13:04
Nokia E71 = te koop in Nederland enrico1972 Nokia 7 12 July 2008 10:09
Kondigt Nokia vandaag de nieuwe E71 aan? Leanr Nokia 7 21 May 2008 14:39

Labels
account, agenda, aura, blackberry, download, e-mail, e71, ervaring, free, google, gratis, internet, iphone, nokia, nokia e71, palm, pda, registry, smartphone, snap, software, symbian, synchroniseren, telefoon, top, twitter, windows mobile, youtube

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten