Dit is een discussie over Software voor de Nokia E71 in het Symbian applicaties forum, onderdeel van de Symbian categorie; Citaat:...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Voor goede software wil ik altijd wel wat betalen en daar hoort deze waarschijnlijk ook bij.
Gravity kost maar 7,78 euro. Ik weet nl. wat een tijd er gaat zitten in het ontwikkelen van een app. Hoeveel dagen kun je de trial eigenlijk gebruiken ? |
|
Ik heb mijn E71 nog niet binnen, maar ben nu al op zoek naar software om de Palm OS software te vervangen. Mijn wensenlijstje:
Een wachtwoorden database: Password Manager for Symbian - Business & Finance Symbian Software is een optie. Maar wat is het verschil eigenlijk met PhoneWallet? Verder: - Een dagboek - Een applicatie voor threaded sms - Agenda applicatie (Papyrus?) - Een programma om te bloggen (blogger, tekst en multimedia) Suggesties zijn welkom. Coen |
Vr Gr jApi
|
Zeer herkenbaar, ik ben ook op zoek naar een oplossing voor hetzelfde probleem.
|
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nokia E71 en Nokia E66 vanaf medio augustus verkrijgbaar in Nederland | Wouter | Nokia | 171 | 10 March 2009 23:33 |
| Nokia E71 officieel aangekondigd - Nokia E71 ook in het wit | Wouter | Nokia | 22 | 16 July 2008 13:04 |
| Nokia E71 = te koop in Nederland | enrico1972 | Nokia | 7 | 12 July 2008 10:09 |
| Kondigt Nokia vandaag de nieuwe E71 aan? | Leanr | Nokia | 7 | 21 May 2008 14:39 |
| Labels |
| account, agenda, aura, blackberry, download, e-mail, e71, ervaring, free, google, gratis, internet, iphone, nokia, nokia e71, palm, pda, registry, smartphone, snap, software, symbian, synchroniseren, telefoon, top, twitter, windows mobile, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|