Nee er werd niet om inloggegevens gevraagd. Ik kreeg het bericht ook niet via de mail, maar na het inloggen via een schermmelding.
Ik weet even niet meer in welk scherm het precies was.
Het kwam er in ieder geval op neer dat zij bij mail2web over gaan op exchange 2007 en het account moest gemigreerd worden. Als ik dat niet binnen de migratietermijn zou doen dan werd mijn account automatisch opgeheven.
Ik heb opde knop migreren gedrukt en toen bleek dat ik geen pushmail meer had.
Naar nu blijkt blijven er 3 varianten over
1. Mail2web basic
Dit is gratis, maar biet geen ondersteuning meer voor syncen met mobiele apparaten. Dit biedt alleen toegang tot Outlook web Access
2. Mail2web live
Kost $4,95 p/m en dan kun je syncen met mobiele apparaten
3. Mail2web livepro
Kost $9,95 p/m met volledige toegang via outlook.
Als ik nu inlog via het controlpanel dan zie ik bij ActiveSync settings het volgende bericht staan:
The mail2web LIVE Basic plan provides access only through the Outlook Web Access interface. If you are interested in enabling access to your account by ActiveSync from your Windows Mobile Device, iPhone, BlackBerry or any other mobile smartphone, then we recommend upgrading to our mail2web LIVE plan. And if you are interested in full access with Outlook or Entourage which includes a free software license, then we recommend upgrading to our mail2web LIVE Pro plan.
For more information on our mail2web LIVE and mail2web LIVE Pro plans, please visit our website.
Heaas dus geen pushmail meer voor mij

Niet dat mijn mailgedrag dusdanig is dat het noodzakelijk is, maar het was wel handig.
Ik laat nu pocket-outlook, maar weer om de 5 minuten mail checken.
Nadeel hiervan is dat ik Gmail via IMAP heb en op de ιιn of andere manier worden bijlagen dan niet op de opslagkaart opgeslagen. Met pushmail was dat wel het geval.