TomTom 5 op Yakumo Delta 300

Dit is een discussie over TomTom 5 op Yakumo Delta 300 in het TomTom Navigator voor PDA forum, onderdeel van de Windows Mobile navigatiesoftware categorie; Tomtom geeft op haar site aan dat Tomtom 5 niet geschikt is voor de Yakumo Delta 300 De Mio (is ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
•
•
boy1975 is op de goede weg
Net begonnen
14 June 2005
Tomtom geeft op haar site aan dat Tomtom 5 niet geschikt is voor de Yakumo Delta 300 De Mio (is toch dezelfde pda?) zou wel ondersteund worden.

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips hoe Tomtom 5 toch te installeren is?

De Delta 300 zou hiervoor juist uitermate geschikt moeten zijn door de ingebouwde gps antenne.
Met citaat reageren
•
•

•
•
Dylan18 is op de goede weg
Schrijft lekker mee
14 June 2005
Heeft iemand al getest of de software hier goed op draait?
Ik wil tt5 kopen maar volgens mij zijn er nog niet veel met deze pda.
Met citaat reageren
•
•
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
14 June 2005
Dit staat op de tomtom site:

De volgende apparaten zijn op dit moment niet geschikt voor de NAVIGATOR 5:

* Fujtsu, Siemens (alle modellen)
* Toshiba. (alle modelen
Siemens SX 56
Acer N10
Eten P700
Mitac Mio 558
PackardBell Pocket Gear 3025
ViewSonic V37
Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
ASUS MyPal (deze modellen hebben geen SD-kaart mogelijkheden)
Met citaat reageren
•
•
Dylan18 is op de goede weg
Schrijft lekker mee
14 June 2005
oeps.. sorry
dan gaat het feest niet door voor mij.

Ga dit nog veranderen? dat deze aparaten wel ondersteund gaan worden?
Met citaat reageren
•
•
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
14 June 2005
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dylan18
oeps.. sorry
dan gaat het feest niet door voor mij.

Ga dit nog veranderen? dat deze aparaten wel ondersteund gaan worden?

ff zoeken op het forum, kan zijn dat er iemand zo handig is die het wel werkende heeft gekregen
Met citaat reageren
•
•
Bas_je is op de goede weg
Net begonnen
14 June 2005
Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.
Met citaat reageren
•
•
JackTheRipper is op de goede weg
Net begonnen
14 June 2005
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1975
Tomtom geeft op haar site aan dat Tomtom 5 niet geschikt is voor de Yakumo Delta 300 De Mio (is toch dezelfde pda?) zou wel ondersteund worden.

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips hoe Tomtom 5 toch te installeren is?

De Delta 300 zou hiervoor juist uitermate geschikt moeten zijn door de ingebouwde gps antenne.
TomTom 5 werkt op de Yakumo delta 300 GPS
Je hebt twee versie's nl: delta 300 en de delta 300 gps.
Met citaat reageren
•
•
mikev is op de goede weg
Net begonnen
14 June 2005
precies, werkt gewoon......
Met citaat reageren
•
•
Chicco is op de goede weg
Is al aardig op weg
14 June 2005
Helemaal mee eens, ik heb TT5 nu ongeveer 3 dagen op mijn Yakumo Delta 300 GPS en t werkt zonder problemen.
Met citaat reageren
•
•
Michel_6 is op de goede weg
Net begonnen
23 June 2005
Ik bezit tomtom3 op mijn yakumo delta 300GPS en las ook met grote verbazing de compatibiliteitslijst van tomtom, waarin staat dat de yakumo delta 300 niet geschikt zou zijn voor tomtom5.
Ik heb direct tomtom het vuur aan de schenen gelegd en hier is het eindresultaat:

Geachte heer,

Wij hebben op dit moment nog geen testgegevens van deze PocketPC die een foutloze werking van de nieuwe software kunnen garanderen. Om deze reden staat de desbetreffende PocketPC niet op de compatibilitylijst. Deze informatie hebben wij wel van de MiTAC Mio 168 en om deze reden staat deze wel als geschikt in de lijst.

Het is mogelijk dat de nieuwe software wel zal werken op uw PocketPC, hier kunnen wij echter geen garantie op geven. Om deze reden staat hij niet als geschikt in de lijst. Wij raden aan de website in de gaten te houden. Wanneer er ondersteuning voor uw PocketPC wordt geboden zal dit op de compatibiliteitslijst verschijnen.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Mijn besluit hieruit is dat tomtom5 even goed gaat werken op de yakumo delta 300gps zoals op de mitac mio 168, alleen geeft tomtom officieλl geen ondersteunig op hun product voor deze pda vanwege de ontbrekende testresultaten.

Ik ga in ieder geval de upgrade bestellen.

Michel
Met citaat reageren
•
•
Archie is op de goede weg
Net begonnen
12 July 2005
Iemand enige ervaring met TT5 op een Yakumo PDA deltaX GPS.

Over dit apparaat kan ik helemaal niets vinden in het forum.

http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs

Archie
Met citaat reageren
•
•
WillemGerrit is op de goede weg
Schrijft lekker mee
12 July 2005
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel_6
Mijn besluit hieruit is dat tomtom5 even goed gaat werken op de yakumo delta 300gps zoals op de mitac mio 168, alleen geeft tomtom officieλl geen ondersteunig op hun product voor deze pda vanwege de ontbrekende testresultaten.

Ik ga in ieder geval de upgrade bestellen.

Michel
Maar vergeet niet dat er een groot aantal Mio 168 gebruikers zijn die erg veel problemen ondervinden met TT5. Dit ondanks dat de Mio 168 op de compatibility lijst staat. De kans is dus erg groot dat jij ook deze problemen gaat krijgen.
Met citaat reageren
•
•
avr is op de goede weg
avravr is offline
Net begonnen
12 July 2005
Bij mij geen problemen met tt5 op de yakumo 300 gps alles werkt tot nu toe zonder problemen
Met citaat reageren
•
•
remcomo is op de goede weg
Net begonnen
25 July 2005
Ik ben een Yakumo Delta x PDA gekocht met hierin geintegreerd een Sirf Star III gps receiver (20 channel). Ik heb TT3 en TT5 geprobeert, eerst krijg je de melding "geen GPS apparaat" envervolgens geen bruikbaar GPS signaal. dit duurt meestal wel 3 tot 10 minuten of langer. Ook valt tijdens het navigeren het signaal weg en wordt tt afgesloten. Dit laatste zou een probleem kunnen zijn van Windows mobile 2003 second edition, omdat alle software die je installeerd een conflict geeft. Wie kan mij helpen zodat TT wel goed werkt of is er van tt nog geen goede driver voor de sirf star III chipset????
Met citaat reageren
•
•
noob2004 is op de goede weg
Is al aardig op weg
25 July 2005
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remcomo
Ik ben een Yakumo Delta x PDA gekocht met hierin geintegreerd een Sirf Star III gps receiver (20 channel). Ik heb TT3 en TT5 geprobeert, eerst krijg je de melding "geen GPS apparaat" envervolgens geen bruikbaar GPS signaal. dit duurt meestal wel 3 tot 10 minuten of langer. Ook valt tijdens het navigeren het signaal weg en wordt tt afgesloten. Dit laatste zou een probleem kunnen zijn van Windows mobile 2003 second edition, omdat alle software die je installeerd een conflict geeft. Wie kan mij helpen zodat TT wel goed werkt of is er van tt nog geen goede driver voor de sirf star III chipset????
Jammer om te horen, SiRF Star III is op papier absoluut een verbetering alleen als het niet (goed) wordt ondersteund d.m.v. drivers heb je een probleem.
Momenteel is de GPS driver van TT5 zwaar onder de maat.
Probeer het eens met de stabiele versie 3.07, werkt het dan wel OK?
HP iPAQ 2210 - Rikaline GPS-6010 - Brodit Holder + ProClip - TomTom Navigator 5.21
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Yakumo Delta of de Yakumo Alpha? ipaqman Overige mobiele toestellen 8 10 June 2007 03:53
tomtom op yakumo delta x werkt niet remcomo TomTom Navigator voor PDA 24 21 August 2005 16:16
Yakumo Delta 300 GPS (of Mio 168) met Wi-fi Harley Fatboy WiFi 11 15 October 2004 23:01
Yakumo 300 Delta gps. Rumocool Overige mobiele toestellen 13 12 August 2004 11:45
Yakumo 300 delta / Mio 168 dedj Overige mobiele toestellen 2 28 July 2004 21:32

Labels
ervaring, flitspalen, garantie, gps, mypal, nieuw, pda, perfect, problemen, software, testgegevens, tomtom, verbinding, website, windows mobile

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten