Dit is een discussie over TomTom 5 op Yakumo Delta 300 in het TomTom Navigator voor PDA forum, onderdeel van de Windows Mobile navigatiesoftware categorie; Tomtom geeft op haar site aan dat Tomtom 5 niet geschikt is voor de Yakumo Delta 300 De Mio (is ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
De Mio (is toch dezelfde pda?) zou wel ondersteund worden.|
Oorspronkelijk geplaatst door Dylan18
oeps.. sorry
dan gaat het feest niet door voor mij. Ga dit nog veranderen? dat deze aparaten wel ondersteund gaan worden? |
|
Oorspronkelijk geplaatst door boy1975
Tomtom geeft op haar site aan dat Tomtom 5 niet geschikt is voor de Yakumo Delta 300
De Mio (is toch dezelfde pda?) zou wel ondersteund worden.Heeft iemand hier ervaring mee, of tips hoe Tomtom 5 toch te installeren is? De Delta 300 zou hiervoor juist uitermate geschikt moeten zijn door de ingebouwde gps antenne. |
|
Oorspronkelijk geplaatst door Michel_6
Mijn besluit hieruit is dat tomtom5 even goed gaat werken op de yakumo delta 300gps zoals op de mitac mio 168, alleen geeft tomtom officieλl geen ondersteunig op hun product voor deze pda vanwege de ontbrekende testresultaten.
Ik ga in ieder geval de upgrade bestellen. Michel |
|
Oorspronkelijk geplaatst door remcomo
Ik ben een Yakumo Delta x PDA gekocht met hierin geintegreerd een Sirf Star III gps receiver (20 channel). Ik heb TT3 en TT5 geprobeert, eerst krijg je de melding "geen GPS apparaat" envervolgens geen bruikbaar GPS signaal. dit duurt meestal wel 3 tot 10 minuten of langer. Ook valt tijdens het navigeren het signaal weg en wordt tt afgesloten. Dit laatste zou een probleem kunnen zijn van Windows mobile 2003 second edition, omdat alle software die je installeerd een conflict geeft. Wie kan mij helpen zodat TT wel goed werkt of is er van tt nog geen goede driver voor de sirf star III chipset????
|
![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Yakumo Delta of de Yakumo Alpha? | ipaqman | Overige mobiele toestellen | 8 | 10 June 2007 03:53 |
| tomtom op yakumo delta x werkt niet | remcomo | TomTom Navigator voor PDA | 24 | 21 August 2005 16:16 |
| Yakumo Delta 300 GPS (of Mio 168) met Wi-fi | Harley Fatboy | WiFi | 11 | 15 October 2004 23:01 |
| Yakumo 300 Delta gps. | Rumocool | Overige mobiele toestellen | 13 | 12 August 2004 11:45 |
| Yakumo 300 delta / Mio 168 | dedj | Overige mobiele toestellen | 2 | 28 July 2004 21:32 |
| Labels |
| ervaring, flitspalen, garantie, gps, mypal, nieuw, pda, perfect, problemen, software, testgegevens, tomtom, verbinding, website, windows mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|