FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile

Dit is een discussie over FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile in het Windows Mobile applicaties forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; Voor PalmOS bestond 'ie al langer, maar nu is er ook een versie voor Windows Mobile. FBTV is een tv-gids ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Gonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGonny is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
11 December 2007
Voor PalmOS bestond 'ie al langer, maar nu is er ook een versie voor Windows Mobile. FBTV is een tv-gids die speciaal is ontworpen voor het kleine scherm van de pda en smartphone. De software haalt dagelijks je nieuwe kijkschema op.

Plaats hier je reacties op het artikel "FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile"

Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/9642
Met citaat reageren

BPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersBPi is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
BPiBPi is offline
Schrijft lekker mee
11 December 2007
yes, hier zat ik op te wachten

www.tvgids.nl bood tegen betaling via enkel providers een mobiele variant aan, naast de normale gratis versie. Niemand gaat daar natuurlijk voor betalen. Ook heb ik de software van een van de forumgebruikers al eens geprobeerd, maar dat liep bij mij ook niet lekker. Ben benieuwd hoe dit gaat draaien.
Met citaat reageren
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
11 December 2007

Frans is de beste, dit is HET progje wat ik graag van de Palm naar WM zag gaan.

Draaide FBTV via styletap, maar dit is werkelijk super.

Laat Frans zich hier ff inschrijven, kan ik een paar puntjes toekennen.
Met citaat reageren
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
11 December 2007
Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. De maar is alleen op mijn Tytn II dat ik geen programma info tevoorschijn krijg. Klikken en even vasthouden lukt niet zonder dat je gaat schuiven. Verder werkt het goed.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
fransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Schrijft lekker mee
11 December 2007
@postus31: Ben ik al .

@Marco: je hoeft maar 0.2 sec. je stylus stil te houden.Nog minder dan bij het oproepen van een snelmenu....
Met citaat reageren
nissensp is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
11 December 2007
Frans,

Is het mogelijk om nog wat (Vlaamse) zenders toe te voegen?

Patrick
Met citaat reageren
fransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersfransb is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Schrijft lekker mee
11 December 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nissensp Bekijk bericht
Frans,

Is het mogelijk om nog wat (Vlaamse) zenders toe te voegen?

Patrick
Toevoegen van zenders vergt programmeerwerk. Later dus. Welke zenders zoal?
Met citaat reageren
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
11 December 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransb Bekijk bericht
@postus31: Ben ik al .

........
Geregeld
Plusje!
Met citaat reageren
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redacteur
11 December 2007
Wauw, ga meteen downloaden!

Geef Frans een donatie mensen

Ziet er mooi uit! Nog niet zo functioneel als die van PalmOS, maar zeker een goed begin. Wat ik zelf graag zou zien is navigatie met de 5-way pad door de dagen/tijden heen ipv drag n scroll op het scherm, en ook nog aanpassing van de tijdsintervallen (15 mins. 30 mins. 1 uur etc. zoals op PalmOS-versie)

Hij is ook erg traag bij het opstarten (bijna 10 seconden) maar met Windows Mobile vergeleken met PalmOS is alles traag.

Ga zo door Frans!

** Heb een bug gevonden op WM6 Treo 750: als ik op "FBTV >> Afsluiten" klik, dan roteert mijn scherm 90 graden bij het afsluiten. Lijkt me niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Wouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersWouter is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Administrator
11 December 2007
Gaaf, even installeren. Goed werk Frans!
Met citaat reageren
Community Contactgroep
11 December 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
......Wat ik zelf graag zou zien is navigatie met de 5-way pad door de dagen/tijden heen ipv drag n scroll op het scherm, en ook nog aanpassing van de tijdsintervallen (15 mins. 30 mins. 1 uur etc. zoals op PalmOS-versie)..........

Ga zo door Frans!

Ik sluit me helemaal bij Karel aan, dan is FBTV nagenoeg perfect
Met citaat reageren
yannick is zeker op de goede weg
Is al aardig op weg
11 December 2007
Lijkt me super, maar ik krijg een foutmelding wanneer ik het programma probeer te starten op mijn HTC S620 (Smartphone, WM6), installeren gaat prima. De melding is:

"Er is een onverwachte fout opgetreden in FBTV.exe. Klik op details voor meer informatie"

Details geeft dan:

"FBTV.exe
NotSupportedException

bij
Microsoft.AGL.Common.MISC.HandleAR()
bij
...
"

Daar komt nog een hele rij foutmeldingen achteraan...

Heeft iemand anders dit ook?
Weet iemand een oplossing?

Kan het liggen aan het feit dat ik geen touchscreen heb?
Het artikel van Gonny zegt dat het programma ook geschikt is voor smartphones...

Ik zou graag gebruik maken van de TVGids!

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Community Contactgroep
11 December 2007
Werk je toevallig met een wap-proxy?

Was bij nl oorzaak van de foutmelding, internet-toegang (orange) werkt perfect.
Met citaat reageren
Jazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJazzamataz is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
11 December 2007
Op de G900 werkt dit helemaal niet goed. Waarschijnlijk door de resolutie. Alles is in elkaar geschoven en daardoor onleesbaar.
--------------------------------------------------------------------------------
iPhone 4 16Gb
Met citaat reageren
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
11 December 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransb Bekijk bericht

@Marco: je hoeft maar 0.2 sec. je stylus stil te houden.Nog minder dan bij het oproepen van een snelmenu....
Waarschijnlijk een Tytn II kwaal, want het lukt mij echt niet.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Causerie Mobile Instant Messenger voor Windows Mobile Gonny Windows Mobile applicaties 2 6 January 2008 01:30
Nieuwe dienst Dashwire voor Windows Mobile-smartphones Gonny Windows Mobile applicaties 16 24 December 2007 08:11
Nieuwe game Minimal voor Windows Mobile djr Windows Mobile applicaties 0 22 November 2007 16:45
Rabble, nieuwe sociale netwerkapplicatie voor Windows Mobile Gonny Mobilyz redactie nieuws & reviews 0 5 June 2007 08:45
Nieuwe mediaplayer voor Windows Mobile: Nero ShowTime Mobile Beta 2 Wouter Mobilyz redactie nieuws & reviews 3 21 April 2006 00:45

Labels
agenda, alle programma's, diamond, free, gratis, hacks, htc, internet, internet explorer, mail, mobiel, navigatie, orange, outlook, pda, perfect, pim, problemen, scherm, smartphone, software, t-mobile, to text, toestel, touch pro, treo, update, vergt, windows mobile

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten