Opera 10 beta beschikbaar voor Symbian

Dit is een discussie over Opera 10 beta beschikbaar voor Symbian in het Symbian applicaties forum, onderdeel van de Symbian categorie; In de categorie 'we zijn er nog voor jullie!' vinden we vandaag Opera Mobile 10 voor Symbian S60-apparaten. Opera heeft ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
ktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersktsang is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Redacteur
3 November 2009
In de categorie 'we zijn er nog voor jullie!' vinden we vandaag Opera Mobile 10 voor Symbian S60-apparaten. Opera heeft een publieke betaversie van de nieuwste versie aangekondigd.

Hele artikel
Met citaat reageren

haroldv moet zich nog bewijzen
Is al aardig op weg
3 November 2009
Het is mij niet duidelijk wat nu echt de voordelen zijn tov Mini,ondanks de toelichting op de site van Opera. Heeft iemand ervaring met beide? De Mini bevalt mij super.
Met citaat reageren
robert-630 is een behulpzaam persoonrobert-630 is een behulpzaam persoon
Is al aardig op weg
4 November 2009
Er zijn weinig verschillen op het eerste gezicht, tenmiste als je het vergelijkt met Opera Mini 5 beta.

Het enige wat ik kon ontdekken:
- Keuze voor Opera speed aan of uit.
- Geen keuze voor inladen van bepaalde kwaliteit van afbeeldingen.
- Iets andere indeling van buttons onder "tools"

Zelf gebruikte ik tot dusver vrijwel altijd de Mobile 9.7 versie op WinMo en nooit de Symbian versies. Sinds de introductie van Mini 5 & Mobile 10 (Beta's) ga ik dat misschien wel heroverwegen. De browser bevalt me erg goed. Minder vind ik dat je niet meteen naar de homepage kan terugkeren, als je al even aan het browsen bent (doe je via een omweg: tab-manager) en niet meteen de bookmarks kan benaderen (eerst drukken op tools). Het on-screen toetsenbord vind ik beter dan menig standaard WinMo toetsenbord, helaas wel minder dan het landscape toetsenbord van Symbian (wel weer beter dan het Symbian portrait toetsenbord ).

Het menu zoals getoond op het plaatje bij dit artikel, en ook op de Opera webpagina linksboven te vinden, heb ik nog niet kunnen oproepen / gevonden. Als iemand een tip heeft?

Symbian ervaringen waren met een Nokia 5800
Met citaat reageren
haroldv moet zich nog bewijzen
Is al aardig op weg
4 November 2009
Op my-symbian wordt gesproken over het snellere laden van pagina's bij 3G/Umts en JAVAscript wat wel werkt. Zelf bevalt mini mij prima, heeft iemand al ervaring met een vergelijking tussen beiden?
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
5 November 2009
Ikzelf kan daar wat pas over zeggen als ik mijn T-Mobile kaart erin stop. Op dit moment gebruik ik Simyo, waarbij het weinig nut heeft om HSDPA in te schakelen omdat de snelheid gecaped wordt op 128/64. Desalnietemin laat alles snel. (geen mediacontent)
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
8 November 2009
Hier een review over Opera Mobile 10 op Symbian 3th en 5th edition.

Ik ga de Digia @Web browser ook nog eens testen.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opera Mobile 9.7 beta is uit rondekooter Windows Mobile applicaties 15 9 June 2009 19:21
Opera brengt Opera Mini 4.1 beta uit ktsang Windows Mobile 6 8 April 2008 08:11
Beta van Opera Mini 3.0 beschikbaar Gonny Windows Mobile applicaties 1 15 November 2006 15:03

Labels
ervaring, hsdpa, nokia, symbian, t-mobile, umts

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten