WMDC, oa agenda synchroniseren Vista x64

Dit is een discussie over WMDC, oa agenda synchroniseren Vista x64 in het Windows Mobile synchronisatie forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; Ik kan via bluetooth geen contact maken met Windows Mobile Device Center,Vista x64. Iemand een idee? Ik wil graag via ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
jansfotos is op de goede weg
Is al aardig op weg
10 February 2008
Ik kan via bluetooth geen contact maken met Windows Mobile Device Center,Vista x64. Iemand een idee? Ik wil graag via Bluetooth oa outlook agenda synchroniseren.
Met citaat reageren
dicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersdicbro is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
10 February 2008
Welke stappen heb je ondernomen om een verbinding te maken?
En krijg je een foutmelding?

Welk apparaat heb je?

Edit: hier staat wat: How To Sync via Bluetooth with WMDC in Windows Vista » My Digital Life
PPCSG > How to enable "Bluetooth sync" on WMDC in vista
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
10 February 2008
kun je wel via usb syncen??

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
WikiMaster Nederlandse Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
10 February 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris Bekijk bericht
kun je wel via usb syncen??

Jaap
Ja, via usb gaat alles perfect!
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
10 February 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dicbro Bekijk bericht
Welke stappen heb je ondernomen om een verbinding te maken?
En krijg je een foutmelding?

Welk apparaat heb je?

Edit: hier staat wat: How To Sync via Bluetooth with WMDC in Windows Vista » My Digital Life
PPCSG > How to enable "Bluetooth sync" on WMDC in vista
Bedankt voor je url's maar het heeft jammer genoeg niet geholpen.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
11 February 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jansfotos Bekijk bericht
Ja, via usb gaat alles perfect!
Oke, dat is een begin. Hoe heb je BT proberen te connecten?

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
Met citaat reageren
gnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekersgnr is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
gnrgnr is offline
Mobilyz Guru
11 February 2008
Bij mij thuis werkt deze combinatie probleemloos.
Dus
x64 Windows Vista Ultimate
Dell BT Cardreader
Office 2007 Professional Plus
Windows Mobile Device Center.

Ik maak eerst op mijn TyTN via ActiveSync een BT verbinding met mijn PC.
Ik wacht dan heel even totdat die gerealiseerd is.
Als dit het geval is synchroniseer ik met mijn PC.
Geen problemen mee ondervonden.
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
11 February 2008
Citaat:
Oke, dat is een begin. Hoe heb je BT proberen te connecten?

Jaap
Met Bluetooth-Explorer van de TyTN II naar pc werkt en andersom ook om bestanden te versturen. Maar in en met Windows Mobile Device Center krijg ik de TyTN II niet te zien om oa de agenda te synchroniseren.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 February 2008
Maar heb je een activesyncpoort geactiveerd?

Jaap
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
11 February 2008
Ik hoop het van wel. In TyTN II staat com5.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
11 February 2008
Zou je eens kunnen kijken waar je vastloopt met deze handleiding: bluetooth synchronisatie

Ik besef dat deze voor XP is, maar Vista zit niet wezenlijk anders in elkaar: WMDC is gewoon een hippere verpakking voor Activesync.

Jaap
Met citaat reageren
Is al aardig op weg
11 February 2008
Citaat:
Zou je eens kunnen kijken waar je vastloopt met deze handleiding: bluetooth synchronisatie

Ik besef dat deze voor XP is, maar Vista zit niet wezenlijk anders in elkaar: WMDC is gewoon een hippere verpakking voor Activesync.

Jaap
Gedaan, ik krijg bij mijn TyTN II bij bluetooth geen vakje ActiveSync en kan het ook dus niet aankruizen
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WMDC en Vista sync via bluetooth met asus 636n WM6 Jefferson ASUS 5 28 December 2008 16:32
Vista Windows Agenda synchroniseren Ferryll Windows Mobile synchronisatie 2 10 January 2008 11:48
Synchroniseren Mda onder vista jankoi Windows Mobile synchronisatie 16 26 December 2007 19:14
Synchronisatie probleem [usb][vista][WMDC] elwindokter Windows Mobile synchronisatie 5 31 May 2007 11:35
HP iPAQ 6915 en Vista WMDC audiocom HP 9 8 February 2007 11:12

Labels
activesync, agenda, bluetooth, outlook, perfect, problemen, synchroniseren, verbinding, vista, windows mobile, wmdc

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten