Probleem met installatie van cab-files

Dit is een discussie over Probleem met installatie van cab-files in het Windows Mobile applicaties forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; Modbreak Het is niet de bedoeling van dit forum dat oplossingen per mail of telefonisch gegeven worden. Op deze manier ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Bulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersBulls-eye1 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
2 January 2009
ModbreakHet is niet de bedoeling van dit forum dat oplossingen per mail of telefonisch gegeven worden. Op deze manier heeft een ander die ook tegen dit probleem oploopt er niks aan.
Met citaat reageren
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht

dat de Scheemder de wijheid in pacht heeft.
Dat sel wieshaid motn weezn.
Mor dan binst slecht informeerd.
Scheemde,hou zo?ik woon der naait.
Dou de groetn aan Henk Wijngaard.
Woont bie die in dörp
Navigon,simply the best.
PNA 8110-->8310(TMC Pro)
Met citaat reageren
GuevaraNL is op de goede weg
Nieuw Lid
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tankliner Bekijk bericht
Stuur maar even een mail.
Mail mogelijkheid staat open.
ik zie ineens dat je in de buurt woont.
Zet even je nummer erin,en i cal you.
Dan leg ik die twel eev'n vuer de telefoon oet.
Dat gait wat vlötter.
Is inmiddels gedaan hoor ;-)
Met citaat reageren
Nieuw Lid
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulls-eye1 Bekijk bericht
ModbreakHet is niet de bedoeling van dit forum dat oplossingen per mail of telefonisch gegeven worden. Op deze manier heeft een ander die ook tegen dit probleem oploopt er niks aan.
Oops, zag het te laat. Maar sowieso zal ik de oplossing hier posten, want ik neem aan dat ik niet de enige met dit irritante probleem ben.

Dus, nog steeds zijn alle aan te dragen oplossingen welkom hoor!
Met citaat reageren
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
2 January 2009
Een cabfile zoek je op in de verkenner, selecteren, dan kopieren.

Nu kun je twee dingen doen, open het ActiveSync scherm, en kies daar de verkenner knop, of in de gewone verkenner, scroll naar beneden tot je mobiel aparaat vind.

Plak de cab in de gewenste map. Open de verkenner op je device, zoek de cab op, klik erop zodat deze start met installeren.

Thats it, tenminste, bij mij, sinds ik met WM bezig ben
Met citaat reageren
tankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekerstankliner is een vraagbaak voor Mobilyz.com bezoekers
Guru
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
Een cabfile zoek je op in de verkenner, selecteren, dan kopieren.
Nu kun je twee dingen doen, open het ActiveSync scherm, en kies daar de verkenner knop, of in de gewone verkenner, scroll naar beneden tot je mobiel aparaat vind.
Plak de cab in de gewenste map. Open de verkenner op je device, zoek de cab op, klik erop zodat deze start met installeren.
Thats it, tenminste, bij mij, sinds ik met WM bezig ben
Mijn uitleg werkt niet,jou uitleg werkt niet(had ik ook al aangegeven,maar dan in andere bewoordingen),er is niets wat wil werken.
Het vreemde is zelfs zo,ik heb ,terwijl ik met telefonsich contact had,,dat ik het zelfde progje op mijn device,de Asus Mypal A 632N met WM5 als cabfile,op mijn manier er gewoon op de Sdcard heb gezet.
En het installeerd zich gewoon.
Threadestarter kan dat beamen.
Hij krijgt het er met geen mogelijkheid op.
Oorzaak?Daar wordt naar gezocht.
Ik hou het vooralsnog op WM6,die het prbobleem leverd.
Programaa zegt dat het niet is gecertificeerd,en dan wordt het afgebroken
Wordt vervolgd dus.

In ieder geval bedankt voor je uitleg,werkt helaas ook niet.

Greetings from de Woeste Hoeve.
Navigon,simply the best.
PNA 8110-->8310(TMC Pro)
Met citaat reageren
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
2 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GuevaraNL Bekijk bericht
Ik ben er nu al meer dan 12 uur mee bezig en hoop dat ik eindelijk iemand tref die me even helder en duidelijk uit kan leggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.

Alvast bedankt!
How to app unlock your HTC Windows Mobile - Simple Help

Hier kan je alles vinden om je policies anders in te stellen. Dan kan je het installeren.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
Nieuw Lid
3 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco899 Bekijk bericht
How to app unlock your HTC Windows Mobile - Simple Help

Hier kan je alles vinden om je policies anders in te stellen. Dan kan je het installeren.
Zoals je hebt kunnen lezen gaat dit om een specifiek toestel en niet de Touch HD! Ook word er in geschreven dat het zeker niet bij alle toestellen gaat werken (zie ook reply's daar) en dus vind ik het te tricky om met iets te goochelen waar de uitkomst niet zeker van is en in het ergste geval de boel mooi in het honderd is.

Wat ik me ondertussen wel afvraag, is of het toch iets te maken heeft met het feit dat ik het toestel i.c.m. een abonnement bij Vodafone heb gekregen (gekocht bij 2Call) Zou het kunnen zijn dat het dan gelocked is? Je kunt het laten unlocken via software maar dat kost ook weer de nodige peseta's en de HD -versie heb ik niet kunnen vinden.

Ik blijf het raar vinden. Er mòeten toch meer mensen zijn die ook voor de Touch HD hebben gekozen icm een abonnement en die ook Gyrator of andfere 3rdParty software hebben draaien?

Ik geef het nog niet op en hoop nog steeds op een werkende oplossing ...
Met citaat reageren
marco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmarco899 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Member for Life
3 January 2009
Probeer het nou maar gewoon, gyrator draait op mijn touch hd en dit is gewoon een universele register instelling. Je kan ook zoeken naar ceregeditor, waar je de optie hebt om deze automatisch te unlocken (gebruik ik zelf).
Voor de zekerheid altijd een backup maken.
Touch HD, Palm Treo 750v, i-mate SP5,Leadtek 95XX/Spv-C600.
Met citaat reageren
Nieuw Lid
3 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco899 Bekijk bericht
Probeer het nou maar gewoon, gyrator draait op mijn touch hd en dit is gewoon een universele register instelling. Je kan ook zoeken naar ceregeditor, waar je de optie hebt om deze automatisch te unlocken (gebruik ik zelf).
Voor de zekerheid altijd een backup maken.
Hallo Marco

Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel je soms onderstaande optie?

The opperating system of PDA, bloks any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> Unlock registry.

En dan hoef ik verder niets meer te wijzigen in mijn HD Touch en zou het daarna moeten werken?
Met citaat reageren
Nieuw Lid
3 January 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GuevaraNL Bekijk bericht
Hallo Marco

Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel je soms onderstaande optie?

The opperating system of PDA, bloks any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> Unlock registry.

En dan hoef ik verder niets meer te wijzigen in mijn HD Touch en zou het daarna moeten werken?

Wel, eindelijk toch voor elkaar gekregen! Had eerst CeRegEditor zoals hierboven beschreven geprobeerd, doch ook dat was het niet. Opeens zag ik het licht en dacht dat het ook wel eens kon liggen aan CabInstaller! Die had ik vannacht gedeïnstalleerd en besloot om het nogmaals te installeren. Wat bleek nu? Die CabInstaller gebruik je om cab-files te installeren, maar ik dacht altijd dat bij het aanklikken van een cab-file dat programma automatisch de installatie zou overnemen. NOT dus!

Je moet EERST CabInstaller aanklikken en vanuit dààr kun je aangeven welke CAB je wilt installeren en ook in welke directory je het wilt hebben. Jeeminee, en daar heb ik nu meer dan 24 uur me gezeten en ook onderhand jullie er mee bezig laten houden ..

Jullie allemaal bedankt voor het meedenken en het zoeken naar oplossingen. Nu ga ik eindelijk eens genieten van al het mooi's wat dit toestel me biedt!
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CAB.files installeren! jspr Windows Mobile applicaties 18 18 April 2009 22:33
cab files parahawk4000 HTC 1 5 April 2008 11:56
CAB-files hoogerhuis Windows Mobile applicaties 9 9 August 2007 23:02
cab files chevy-fan HTC 2 31 October 2004 12:35
installeren CAB files direct van PC naar PDA speedme Windows Mobile applicaties 1 7 February 2003 22:55

Labels
activesync, asus, cab, compact framework 3.5, diamond, download, google, htc, htc touch hd, mail, mislukt, mobiel, mypal, nieuw, outlook, pda, registry, scherm, smartphone, software, telefoon, toestel, vodafone, website, windows mobile

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten