Dit is een discussie over Probleem met installatie van cab-files in het Windows Mobile applicaties forum, onderdeel van de Windows Mobile categorie; Modbreak Het is niet de bedoeling van dit forum dat oplossingen per mail of telefonisch gegeven worden. Op deze manier ...
Ads door Google (verdwijnen na registratie)![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
Een cabfile zoek je op in de verkenner, selecteren, dan kopieren.
Nu kun je twee dingen doen, open het ActiveSync scherm, en kies daar de verkenner knop, of in de gewone verkenner, scroll naar beneden tot je mobiel aparaat vind. Plak de cab in de gewenste map. Open de verkenner op je device, zoek de cab op, klik erop zodat deze start met installeren. Thats it, tenminste, bij mij, sinds ik met WM bezig ben ![]() |
|
Ik ben er nu al meer dan 12 uur mee bezig en hoop dat ik eindelijk iemand tref die me even helder en duidelijk uit kan leggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Alvast bedankt! |
|
How to app unlock your HTC Windows Mobile - Simple Help
Hier kan je alles vinden om je policies anders in te stellen. Dan kan je het installeren. |
|
Probeer het nou maar gewoon, gyrator draait op mijn touch hd en dit is gewoon een universele register instelling. Je kan ook zoeken naar ceregeditor, waar je de optie hebt om deze automatisch te unlocken (gebruik ik zelf).
Voor de zekerheid altijd een backup maken. |
|
Hallo Marco
Die CERegEditor lijkt me wel interessant. Bedoel je soms onderstaande optie? The opperating system of PDA, bloks any writes to registry. To disable blocade, please use the tool embedded into CeRegEditor, Tools-> Unlock registry. En dan hoef ik verder niets meer te wijzigen in mijn HD Touch en zou het daarna moeten werken? |

![]() |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CAB.files installeren! | jspr | Windows Mobile applicaties | 18 | 18 April 2009 22:33 |
| cab files | parahawk4000 | HTC | 1 | 5 April 2008 11:56 |
| CAB-files | hoogerhuis | Windows Mobile applicaties | 9 | 9 August 2007 23:02 |
| cab files | chevy-fan | HTC | 2 | 31 October 2004 12:35 |
| installeren CAB files direct van PC naar PDA | speedme | Windows Mobile applicaties | 1 | 7 February 2003 22:55 |
| Labels |
| activesync, asus, cab, compact framework 3.5, diamond, download, google, htc, htc touch hd, mail, mislukt, mobiel, mypal, nieuw, outlook, pda, registry, scherm, smartphone, software, telefoon, toestel, vodafone, website, windows mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|