'Windows Mobile 6.5' na Motorola ook door Steve Ballmer bevestigd

Dit is een discussie over 'Windows Mobile 6.5' na Motorola ook door Steve Ballmer bevestigd in het Windows Mobile forum, onderdeel van de Operating System categorie; Langzaam moeten we de volgende iteratie van Windows Mobile 6.1 toch uit het hoekje van geruchten naar werkelijkheid gaan verplaatsen. ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Gazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofdredacteur
7 November 2008
Langzaam moeten we de volgende iteratie van Windows Mobile 6.1 toch uit het hoekje van geruchten naar werkelijkheid gaan verplaatsen. Microsoft topman Steve Ballmer heeft het bestaan ervan bevestigd.

Plaats hier je reacties op het artikel "'Windows Mobile 6.5' na Motorola ook door Steve Ballmer bevestigd"

Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11478
Met citaat reageren
Axim addict is zeker op de goede weg
Is al aardig op weg
7 November 2008
WM 6.5 zal wel niet veel bijzonders zijn, met de verbeterde browser als belangrijkste punt.

Off topic: Kijk nou naar die foto, Steve Ballmer is echt een aap!
Met citaat reageren
Gazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersGazpacho is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Hoofdredacteur
7 November 2008
Tik Steve Ballmer in Google Images in, en je krijgt alleen maar apen. Die gast is leuk.
Met citaat reageren
mathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoonmathizel is een zeer behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
7 November 2008
lachen met microsoft . Dus toch een tussen update... jammer. Maar mijn nieuwschierigheid is weer gewekt. ik zie het zelf als een incomplete update, maar misschien zit ik verkeerd. Eindelijk weer een topic dat ik goed ga volgen! I want to know everything!
Met citaat reageren
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
7 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
..... Die gast is leuk.
Iemand die voor die club werkt is leuk? contradictie in terminus
Met citaat reageren
Hoofdredacteur
7 November 2008
Die gast is de baas van die club.
Met citaat reageren
postbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekerspostbus31 is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Community Contactgroep
7 November 2008
I know, dat is het nu juist
Met citaat reageren
JeeWeetje is op de goede weg
Net begonnen
8 November 2008
Ik denk dat WM 6.5 de losse Mobile Office voor Office 2007 bestandtypen zal bevatten, een browser gebaseerd op de engine van IE5. Daarnaast zal er waarschijnlijk wel een nieuwe Bleutooth stack inzitten. Betere WPA2 ondersteuning bij WiFi. En waarschijnlijk zal het aantal live services standaard aanwezig groter zijn.En ik denk dat .Net framework 3.5 compact standaard meegeleverd wordt.
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
9 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeWeetje Bekijk bericht
Ik denk dat WM 6.5 de losse Mobile Office voor Office 2007 bestandtypen zal bevatten,
Dat doet WM6.1 al.
Citaat:
een browser gebaseerd op de engine van IE5.
Nope, dit zal waarschijnlijk IE6 zijn
Citaat:
Daarnaast zal er waarschijnlijk wel een nieuwe Bleutooth stack inzitten. Betere WPA2 ondersteuning bij WiFi. En waarschijnlijk zal het aantal live services standaard aanwezig groter zijn.En ik denk dat .Net framework 3.5 compact standaard meegeleverd wordt.
Daar win je de harten van de consument niet mee. Ze moeten echt beter willen ze hun positie vasthouden.

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
WikiMaster Nederlandse Windows Mobile Wiki.
Met citaat reageren
Hoofdredacteur
9 November 2008
Heh, die laatste opmerking vind ik mooi.

Zowel JeeWeetje als Jaap hebben gelijk: JW voor prosumers en techneuten, en Jaap slaat de spijker op de kop voor wat betreft consumenten.

/me herinnert zich eindeloze WM vs. iPhone-discussies.
Met citaat reageren
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
9 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris Bekijk bericht
Daar win je de harten van de consument niet mee. Ze moeten echt beter willen ze hun positie vasthouden.
En niet alleen op het toestel, de desktop synchronisatie moet veel beter worden. Windows Mobile Device Center schijnt slecht te zijn, active sync problemen staat het forum ook vol mee. Tot overmaat van ramp heb je Outlook nodig om je PIM informatie te kunnen synchroniseren, aangezien deze tegenwoordig lang niet altijd meer standaard wordt meegeleverd is dit een behoorlijk probleem. Nog afgezien van de gewone consument die gewoon alleen zijn outlook express contacts wil gebruiken. Kortom de complete ervaring inclusief desktop integratie moet behoorlijk verbeterd worden wil men op dat gebied enigszins de concurrentie met de iphone aangaan.
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocketinfo Regels--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT/M]
Met citaat reageren
JvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersJvanEkris is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Mobilyz Expert
9 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
/me herinnert zich eindeloze WM vs. iPhone-discussies.
Het gaat mij er niet om dat het de iPhone-kant op moet. In tegendeel: ik denk dat het todayscreen erg belangrijk is. Ik heb nu een Touch Pro als zakelijk toestel en ik mis echt het overzicht over mijn taken. Na enkele weken iPhone was ik blij dat ik hem terug kon sturen (voordeel van een uitleenprogramma).

Zelf denk ik dat de iPhone niet echt revolutionair is. Eerlijk gezegd had HP al iets op de Jornada's draaien, in 2000. Zag er niet zo gelikt uit, maar conceptueel wel identiek. Toen had ik er ook al een gruwelijke hekel aan overigens. We kunnen technisch beter.

Aan de andere kant zie ik dat als men vanuit Microsoft niet snel optreed, HTC en Samsung dat wel doen, waardoor je je uniformiteit van je platform volledig kwijt bent. Leuk voor de diversiteit, maar knudde voor ontwikkelaars (TouchFlow plugins bestaan niet, en die Omnia kan dit ook niet, en als ze al bestonden zullen zeker anders in elkaar zitten). En op lange termijn sloopt dat de toegevoegde waarde van een OS voor de consument/business.

Microsoft kan ook beter in veel opzichten. Kijk ik naar de Zune interface, dan ziet dat er gelikt uit en werkt het echt soepel (zit ook in Media Center en XBox geloof ik). Daar zou ik zelf heel erg graag naartoe willen, vooropgesteld dat het overzicht van de huidige GUI blijft.

Zelf geloof ik meer in betere integratie en intelligentie. Kijk ik naar het gemiddelde auto-navigatiesysteem en de huidige HTC screens, dan zitten daar kleine dingetjes in, zoals ander functioneel gedrag tijdens bellen, navigeren en rust. tools zoals Xobni doen dat voor Outlook en zijn een zeer grote hit. Tooling als Xobni zien frequenties van communicatie en leiden daar uit af dat bepaalde dingen slimmer zijn als voorkeuze (bijvoorbeeld doordat 95% van je communicatie maar naar 10 specifieke adressen gaat). Daardoor wordt je GUI slimmer en scheelt hij werk. Als men daar eens iets mee deed hield ik meer tijd over voor mijn omgeving. Maar dat zal de versie van 2100 wel worden

Jaap
modernnomads.info, de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
Met citaat reageren
Mobilyz Expert
9 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montfort Bekijk bericht
En niet alleen op het toestel, de desktop synchronisatie moet veel beter worden. Windows Mobile Device Center schijnt slecht te zijn, active sync problemen staat het forum ook vol mee.
Er schijnt weer een Device Connection geval aan te komen in Windows 7. Ben beniewd. Aan de ene kant zie een sterke neerwaartse trend met elke versie. Anderzijds ben ik langzaam overtuigd dat het niet slechter kan en elke nieuwe versie per definitie een verbetering is. Maar ik laat me verrassen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montfort Bekijk bericht
Tot overmaat van ramp heb je Outlook nodig om je PIM informatie te kunnen synchroniseren, aangezien deze tegenwoordig lang niet altijd meer standaard wordt meegeleverd is dit een behoorlijk probleem.
Tja,

Uit de statistieken die hieraan ten grondslag liggen, blijkt dat zeer veel mensen outlook al gewoon hebben. Wat de waarheid hier is weet ik niet.

Jaap
Met citaat reageren
amido is op de goede weg
Net begonnen
9 November 2008
Allemaal leuk en aardig deze updates of nieuwe versies maar voorlopig kan ik mijn frontcamera nopg steeds niet gebruiken om te videochatten via MSN! Er is zelfs geen programmatje die dat doet! Is dat nou zo ingewikkeld om te bouwen?
Met citaat reageren
Hoofdredacteur
9 November 2008
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris Bekijk bericht
Het gaat mij er niet om dat het de iPhone-kant op moet.

Jaap
Dat zei ik ook niet. Ik vond de discussie alleen erg gelijken op de techneut die iets wil en de end-user die iets wil: precies de spil van alle eindeloze WM-tweakers vs. iPhone-noobies discussies die er gewoed hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gerucht: Windows Mobile 6.5 genoemd door Motorola CEO ?? R. Knops Windows Mobile 20 7 November 2008 19:47
Motorola en Samsung marktleiders bij Windows Mobile Standard Leanr Overige mobiele toestel 10 31 January 2008 16:11
Microsoft's Steve Ballmer vindt Google's Android slechts een 'persbericht' Gazpacho Artikelen en video 5 12 December 2007 22:30
Motorola Ming waarschijnlijk met Windows Mobile Gonny Motorola 5 22 July 2007 19:51
Steve Ballmer gaat in op geruchten mobiele telefoon variant van de Zune Alex400 Microsoft Zune 2 17 November 2006 14:02

Labels
auto, bluetooth, camera, ervaring, google, htc, internet, iphone, live, mail, office, omnia, outlook, pim, problemen, samsung, synchroniseren, toestel, touch pro, touchflow, update, wifi, windows mobile, wm 6.5

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten