niet verzonden sms melding

Dit is een discussie over niet verzonden sms melding in het Windows Mobile forum, onderdeel van de Operating System categorie; ik heb nog een probleempje ontdekt Als er bij WM5 een sms niet verzonden kon worden, was er een geluidje ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
paterke is op de goede weg
Nieuw Lid
22 July 2009
ik heb nog een probleempje ontdekt
Als er bij WM5 een sms niet verzonden kon worden, was er een geluidje om dit te melden. Nu bij WM6 hoor je helemaal niets meer waardoor ik altijd denk dat de sms verzonden is terwijl die eigenlijk naar Concepten verplaatst is.

Iemand een oplossing hiervoor?
Met citaat reageren
fjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoonfjr1300k is een zeer behulpzaam persoon
Schrijft lekker mee
22 July 2009
Je krijgt normaal gesproken toch een popup met de melding dat het bericht verzonden is, zodra je op verzenden drukt?
Tenminste, bij mijn toestel was dat wel het geval. Persoonlijk vond ik het irritant en heb ik het uitgeschakeld.

Je kunt trouwens ook in de map verzonden items kijken. Als het bericht daarin staat is het dus verzonden.

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om de optie bezorgingsbevestiging in te schakelen.
Je krijgt dan netjes een bericht wanneer de sms daadwerkelijk is afgeleverd. Dus als de ontvanger het toestel uit heeft en het bericht wordt pas later afgeleverd, krijg je ook later het bericht. Voordeel is dat je weet dat het bericht ook ontvangen is.

Het is alleen wel afhankelijk van je provider. T-mobile ondersteunt het in ieder geval, maar KPN niet.
Loat mer kuuln, 't löp wa lös.
Met citaat reageren
chiman is op de goede weg
Is al aardig op weg
22 July 2009
Waarschijnlijk heb je het uit staan in je pda.

Via je registry kan je het veranderen (eigen risico).
Hier is een site met uitleg:
Enable or Disable the SMS (Text Message) Sent Notification Bubble » My Digital Life

Er bestaan ook wat software matige programma'.

Succes
MDA Compact I - SPV M700
Met citaat reageren
Reageren

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS Zip levert compressie voor sms-berichten Gonny Windows Mobile applicaties 3 27 April 2007 11:54
Gratis SMS versturen met Free SMS 1.0 Gonny Windows Mobile applicaties 5 18 August 2006 11:39
Advanced SMS, doe meer met SMS Wouter Windows Mobile applicaties 4 6 March 2006 11:48
sms versturen met BT in easy SMS...connecting to device.. vastloper nobacon Bluetooth 5 3 February 2004 14:39

Labels
kpn, pda, registry, software, t-mobile, toestel

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten