De UMPC van Asus het R2H

Dit is een discussie over De UMPC van Asus het R2H in het Netbooks forum, onderdeel van de Tablets, Netbooks & E-Readers categorie; Geeft niets hoor Niles. Inmiddels heb ik een R2H gekocht en ik ben er dik tevreden over! Ik heb hem ...

Ads door Google (verdwijnen na registratie)
Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
•
•
Rudi Hendrix is zeker op de goede weg
Schrijft lekker mee
19 April 2007
Geeft niets hoor Niles. Inmiddels heb ik een R2H gekocht en ik ben er dik tevreden over!
Ik heb hem in de auto ingebouwd (wel zodanig, dat ik hem er ook weer zo uit kan pakken). Navigeren en muziek afspelen tegelijk is geen probleem! Via mijn MDA Pro kan ik ook nog internetten. Alles is mogelijk eigenlijk!

Ik heb er 512MB bij laten zetten. Op zich volgens mij ook wel genoeg. Waarom zou Asus hebben gesteld, dat je er 512MB max bij kunt zetten? Ik hoor namelijk wel meer verhalen van mensen die er 1GB bij gezet hebben zonder problemen.
Met citaat reageren
•
•

•
•
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
19 April 2007
Misschien is het jullie al bekend, maar als je tussen 26 oktober 2006 en 15 maart 2007 je R2H gekocht hebt, kwalificeer je voor een Vista upgrade. Heb mijn Vista Business edition inmiddels al binnen.

Voor meer info: Windows Vista Upgrade Program
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocketinfo Regels--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT/M]
Met citaat reageren
•
•
Niles is op de goede weg
Is al aardig op weg
24 April 2007
Ik heb mijn R2H gekocht op de dag dat zij uitkwamen en daardoor net de boot gemist. Ik zit er aan te denken om naar Vista te verhuizen maar ik ben er niet zeker van of dat mij de €90 waard is (als ik ergens een USB DVD ROM station kan lenen). Het schijnt wel veel beter te werken volgens hen die het geprobeerd hebben.
Met citaat reageren
•
•
MPWpeter is op de goede weg
Net begonnen
4 May 2007
Hallo Forummers!
Ik wil een UMPC voor op wereldreis kopen. De R2H lijkt me op het eerste gezicht de meest geschikte, met de Medion UMPC als goede tweede.

Het rare is dat de R2H opeens in online shops overal uitverkocht lijkt en de Medion nog niet leverbaar is. Zit er een opvolger van de Asus aan te komen ofzo?

Is de R2H ook in offline winkels te koop? Ik heb tot nu toe nog geen winkel kunnen vinden...
Met citaat reageren
•
•
Schrijft lekker mee
4 May 2007
Naar mijn ervaring is de R2H zeker een goede optie!

Ze zijn onder andere ook bij MyComm te koop.
Bij beat-it.nl na wat doorklikken lijkt het er op dat ze er nog ιιn op voorraad hebben.

Mocht je er nog ιιn te pakken krijgen en van het opvouwbare keyboard dat er bij zit af willen: ik hou me aanbevolen!

Of er een opvolger is? Ik weet niet wat de status er van is, maar dit heb ik een tijdje geleden gevonden:
new rugged UMPC from ASUS has GPS -- NaviGadget
Met citaat reageren
•
•
Net begonnen
4 May 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Hendrix Bekijk bericht
Mocht je er nog ιιn te pakken krijgen en van het opvouwbare keyboard dat er bij zit af willen: ik hou me aanbevolen!
Dat toetsenbord is nu juist 1 van de prι's voor de ASUS
Met citaat reageren
•
•
Schrijft lekker mee
4 May 2007
Ik weet dat die keyboardjes heeeeel prettig zijn. Alleen die van mij heeft een ruzie met een blikje drinken verloren.

Nu wilde ik een nieuwe kopen, maar ze zijn nergens te krijgen. Targus gemailed: ze worden niet meer geproduceerd...

Dus als iemand er nog vanaf moet...
Met citaat reageren
•
•
Net begonnen
4 May 2007
@Rudi
Leuk BTW dat ze bij beat-it er nog 1 hebben, ze vragen er alleen wel €200,- meer voor dan ergens anders :-(
Met citaat reageren
•
•
Schrijft lekker mee
4 May 2007
Hoezo 200 euro meer? Hangt er een beetje vanaf waar je gekeken hebt en waar je naar gekeken hebt.
Dit is de versie met 60 GB HDD en bluetooth en webcam. Veel varianten die je goedkoper ziet hebben geen bluetooth en webcam. Meestal zijn ze gekenmerkt door maar 40GB HDD. Op zich hoeft het natuurlijk niet veel uit te maken, maar voor mij was bluetooth een absolute must!

€ 892,- inclusief BTW is wel aardig aan de hoge kant ja...

Ik heb geen aandelen in Beat-it of zo, maar het was maar een tip
Met citaat reageren
•
•
Niles is op de goede weg
Is al aardig op weg
4 May 2007
Er komt zeker een opvolger voor de R2H maar die is nog wel een tijdje in ontwikkeling. De T83 komt nog dit jaar in de herfst uit.

ASUS' T83 UMPC does the QWERTY swivel - Engadget

Het is jammer genoeg niet onderdeel van het McCaslin platform van intel maar maakt gebruik van het VIA platform. Dat zal de snelheid geen goed doen net als de 512MB geheugen. Wel zal dit veel betaalbaarder zijn dan de Q1 Ultra. De reden dat dit echter niet de opvolger zijn van mijn R2H is dat het slechts een resolutie heeft van 800x480. Als het een 1024x600 had was ik er over na gaan denken.
Met citaat reageren
•
•
SyNc^ is op de goede weg
Net begonnen
6 May 2007
@montfort: Werkt Windows Vista beter op de TabletPC of zeg je van laat Windows XP Tablet er nog maar op zitten. En werkt alle programma's dan ook of moet je daarvoor op speciale drivers wachten. Zoals GPS/BlueTooth enzovoort.

Als het beter draait dan bestel ik hem ook.

Alvast bedankt.
SyNc^
Met citaat reageren
•
•
montfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekersmontfort is een voorbeeld voor Mobilyz.com bezoekers
Moderator
6 May 2007
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SyNc^ Bekijk bericht
@montfort: Werkt Windows Vista beter op de TabletPC of zeg je van laat Windows XP Tablet er nog maar op zitten. En werkt alle programma's dan ook of moet je daarvoor op speciale drivers wachten. Zoals GPS/BlueTooth enzovoort.

Als het beter draait dan bestel ik hem ook.

Alvast bedankt.
SyNc^
Heb Vista er nog niet opgezet, wacht het nog een tijdje af, Vista zal nog wel wat updates kunnen gebruiken verwacht ik
Over een maand of zo verwacht ik je meer te kunnen vertellen over mijn ervaringen ermee. Naar wat ik gelezen heb zou het goed moeten werken, met name handschriftherkenning zou beter zijn. Dat vind ik op het moment nogal matig werken. Vista drivers van Asus zijn er inmiddels wel beschikbaar.
Heb wel het geheugen vergroot, heb er 1 Gb ingezet in plaats van de 256Mb die er extra in zat, nu loopt hij al een stukje beter.
[HTC HD2 & HTC Hero & iPhone 3G] --->Pocketinfo Regels--->[Celio Redfly & EEE 1000H & PB DOT/M]
Met citaat reageren
•
•
SyNc^ is op de goede weg
Net begonnen
6 May 2007
@montfort, Ik heb er nu 768MB ingezet en draait wel aardig zo. Ik denk dat ik dan alvast de CDrom van Windows Vista ga bestellen. En even nog afwacht van alle ervaringen hierzo.

SyNc^
Met citaat reageren
•
•
Net begonnen
7 May 2007
@Rudi
Ik bedoelde het niet om te mopperen op je hoor! :-)
Er zit alleen zoveel prijsverschil in die apparaatjes. Als je even niet oplet ben je zo wat euro's teveel kwijt. Zeker als je ook nog bedenkt dat vaak de accessoies er ook niet bij zitten!

PDAshop.nl doet het het meest uitgebreid op de site: Alle accessoieres die er bij zitten staan netjes opgesomd. Heb de afgelopen dagen heel wat afgemaild en gebeld, omdat ie daar niet op voorraad is. En werkelijk overal krijg je er wat anders bij...

Ik heb 'm net besteld bij funprice.nl , omdat die per mail bevestigden dezelfde accessoires te leveren. Helaas wel weer 2 tientjes duurder...
Met citaat reageren
•
•
Schrijft lekker mee
7 May 2007
Je hebt in ieder geval dan wel de versie met blue tooth.

Ik was ook niet geοrriteerd, maar het is precies waar ik je ook al voor wilde waarschuwen waar je zelf ook al op let. Sommige zaken blijven zo vaag mogelijk, zodat je er pas laat achter komt dat het niet de uitvoering is waar je voor ging.

Veel plezier met het apparaat in ieder geval!

Mocht je ooit overwegen het ding in de auto in te bouwen: ik kan het van harte aanbevelen!
Ik heb hier wat fotootjes staan:
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! (De kabels zitten nu wel mooier weggewerkt)
Met citaat reageren
Reageren

Labels
accu, alle programma's, asus, auto, camera, connector, dell, e-mail, foto's, free, gps, gratis, hangt, internet, mail, mp3, navigatie, nieuw, pda, samsung, scherm, snap, software, sony, te koop, tom tom, top, vista, website, weergeven, wifi

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten